Programes específics per a estudiants internacionals

Programa Business & Management (B&M)

Matriculació

Període d'inscripció

  • Trimestre Tardor 2024 (de setembre a desembre): del 11 de març al 28 de juny de 2024.

Requisits d'admissió

  • Els estudiants han d’estar matriculats a un màster o postgrau (EQF7) d’una universitat o institució d’educació superior.
  • Els alumnes han de disposar d’una assegurança de salut (la de la pròpia universitat on estudien o una contractada expressament) que els cobreixi a Europa.
  • Els estudiants que no tinguin l’anglès com a primera llengua han de presentar un certificat de nivell B2 o equivalent d’anglès.

Documents requerits per a la inscripció

  • Una còpia escanejada en format PDF del teu expedient acadèmic oficial del màster o curs de postgrau (no s’accepten fotografies).
  • Una còpia escanejada en format PDF del teu passaport.
  • Una fotografia digital en format JPEG i d’un pes màxim de 24KB (tipus i mida fotografia de passaport).
  • Una còpia escanejada de l’assegurança de salut.
  • Si no ets un parlant nadiu d’anglès, un certificat de competència d’anglès (com a mínim TOEFL 78, IELTS 6, Cambridge Advanced o First Certificate).

Altra informació important

  • Per a obtenir un visat d’estudiant es requereix matricular-se a 24 ECTS com a mínim.
  • El nombre màxim de crèdits per cursar al programa és de 36 ECTS, el mínim 12 ECTS.

Procés d'inscripció

Els sol·licitants hauran de completar el formulari d'inscripció en línia, introduint tota la informació necessària i l'elecció de cursos.

Matrícula-Enrolment

Durant el procés d'inscripció, se'ls demanarà penjar una còpia oficial del seu expedient acadèmic del màster o postgrau, una còpia escanejada del seu passaport, una fotografia tipus carnet i un certificat de competència en anglès (només no nadius).

Procés de matrícula

  • Per formalitzar la matrícula, els estudiants paguen un dipòsit de 500€.
  • En rebre el pagament, el procés de matrícula pot completar-se.
  • El pagament final s’haurà de realitzar abans de la data establerta, al final del període de matrícula.
  • La teva matrícula es confirmarà un cop rebem el pagament complet de l'import del curs. Si no rebem el pagament abans de la data límit, es cancel·larà la teva matrícula.

Si us plau, tingues en compte que les places són limitades i no podem garantir la teva selecció de cursos.

Política de pagament

  • El pagament es realitzarà en euros.
  • L’import del dipòsit es restarà de l’import total de matrícula.
  • Mètode de pagament: pagament en línia o transferència bancària.
  • Les comissions de l’entitat bancària per a les transferències seran a càrrec de l’estudiant. Les tarifes varien segons el país i l’entitat. Si us plau, consulta-ho amb el teu banc i assegura’t que la transferència cobreix el pagament requerit.
  • Les comissions que no hagin quedat cobertes per l’alumne se li carregaran a posteriori.

Renúncies

  • Fall 2023: Les renúncies comunicades abans del 20 de juliol es reemborsaran íntegrament, sense incloure el dipòsit.
  • Fall 2024: Les renúncies comunicades abans del 12 de juliol es reemborsaran íntegrament, sense incloure el dipòsit.

Certificat i expedient acadèmic

En completar el programa, els estudiants rebran un certificat digital oficial amb els cursos i les notes finals. L'expedició d'aquest certificat s'inclou en l'import de matrícula. Si la teva universitat sol·licita una còpia impresa, pots enviar un correu electrònic a study.abroad@uab.cat sol·licitant la còpia. El cost de l'enviament d'aquest certificat per missatgeria urgent és de 48,40€ per a la UE, els EUA i el Canadà i de 65€ per a la resta del món.

Necessitats acadèmiques

És important que ens indiquis les teves necessitats acadèmiques abans de l'inici del programa, perquè puguem assegurar que tinguis disponibles els recursos adequats. Tingues en compte que no podem garantir l'accés a les necessitats sol·licitades, si no les envies abans de l'inici del programa. Pots informar sobre les teves necessitats escrivint a study.abroad@uab.cat una vegada hagis fet la teva inscripció.