La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[30/11/2022] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1     Aprovació de l’acta de la darrera sessió. [+]
Punt 2    Informe dels vicerectors.
Punt 3     Projecte de Pressupost UAB 2023. [+]
Punt 4    Aprovació de la distribució de pressupost 2023 destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió. [+]
Punt 5     Aprovació de la distribució del pressupost 2022 per l’adquisició d’equipament de laboratoris i altres espais especialitzats docents. [+]
Punt 6    Aprovació de la Instrucció per a la incorporació de romanents de l’exercici 2022 a l’exercici 2023. [+]
Punt 7    Ratificació de la tarifa dels serveis prestats per la FUAB. [+]
Punt 8    Aprovació de les modificacions de crèdit a 15 de novembre de 2022. [+]
Punt 9    Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:

•    Contractació del servei de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus UAB. [+]
•    Contractació dels serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals. [+]
•    Contractació dels serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici de l’Artextil com a edifici de docència de la UAB. [+]
•    Pròrroga de l’acord marc de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la UAB. [+]
•    Pròrroga del servei de neteja dels edificis i espais exteriors de la UAB. [+]
Punt 10    Assumptes de tràmit. 
Punt 11    Torn obert de paraules.

 

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió.

Acord 075/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

ACORDS

Aprovar l'acta de la sessió de 19 d'octubre de 2022.(DOC)

 

Punt 3. Projecte de Pressupost UAB 2023.

Acord 076/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vistos els criteris bàsics per a l'elaboració del pressupost de la UAB per a l'any 2023 aprovats per Acord de Consell de Govern de 27 d’octubre de 2022.

Atès que l'article 64.l) dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern elevar al Consell Social la proposta de pressupost anual, i que l'article 212 disposa que la Gerència elabora l'avantprojecte de pressupost, d'acord amb les directrius de l'Equip de Govern i dels criteris bàsics aprovats pel Consell de Govern i pel Consell Social.

Vist l'article 17.4 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern en relació al projecte de pressupost anual.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Informar favorablement el projecte de pressupost de la UAB per a l'any 2023.

SEGON.- Elevar aquesta proposta al Consell de Govern i al Consell Social perquè exerceixin les seves competències.

TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

QUART.- Comunicar els anteriors acords al Gerent, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 4. Aprovació de la distribució de pressupost 2023 destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió. 

Acord 077/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’article 2 apartat 3 del Reial Decret 1086/1989, de 28 d’agost, sobre retribucions del professorat universitari que regula el complement per l’exercici de càrrecs acadèmics.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya.

Vist que en data 5 de març de 2014 el Consell de Govern va aprovar la Normativa en Matèria de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB  en la redacció donada per l’acord de Consell de Govern d’1 de desembre de 2021.

Vist el que disposa l’article 10 de la  Normativa en Matèria de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB pel que fa al finançament dels càrrecs acadèmics de direcció i de gestió.

Vist l'article 17, apartat 1, lletra a)  de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria de gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de distribució de pressupost 2023 destinat a finançar la despesa per l’exercici de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió.(DOC)

SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia  l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

Punt 5. Aprovació de la distribució del pressupost 2022 per l’adquisició d’equipament de laboratoris i altres espais especialitzats docents. 

Acord 078/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta del vicerector d’Economia en relació a la distribució del pressupost 2022 per a l’adquisició i renovació d’equipaments de laboratoris i altres espais docents especialitzats per un import de 250.000€, el qual haurà d’anar destinat exclusivament a la docència de grau i de màster, excloent-hi expressament els materials i equipaments destinats a la recerca.

Vist que el document presentat conté informació relativa a la data d’execució, criteris de priorització, l’assignació, la justificació i seguiment de la despesa.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria en matèria econòmica.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la distribució del pressupost 2022 per a l’adquisició d’equipament de laboratoris i altres espais especialitzats docents  fixada a l’escenari 2 de la Taula 1 del document.(DOC)

SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució el seguiment d’aquest acord.

 

Punt 6. Aprovació de la Instrucció per a la incorporació de romanents de l’exercici 2022 a l’exercici 2023.

Acord 079/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’Instrucció nº 11/2022 per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2022 al pressupost de la UAB 2023.

Vistos els articles 210, 211 i 213 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic.

Vistos els Acords de Consell de Govern de 28 d’abril de 2022 i de Consell Social de data 17 de maig de 2022 mitjançant els quals es va acordar aprovar el pressupost de la UAB per a l’exercici de 2022.

Vist l'article 12 de les Bases d’execució del pressupost 2022 pel que fa a les incorporacions de romanents el qual regula l’addició als crèdits de l’exercici corrent de romanents de crèdits de l’exercici anterior, que per diverses circumstàncies, no estan afectats al compliment d’obligacions reconegudes.

Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la proposta d’Instrucció nº 11/2022 per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2022 al pressupost de la UAB 2023.(DOC)

SEGON.- Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

TERCER.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 7. Ratificació de la tarifa dels serveis prestats per la FUAB.

Acord 080/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que la Fundació UAB (FUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats docents, de recerca i d’acció social i en la prestació de serveis comercials i de gestió patrimonial vinculats a l’activitat universitària, dirigits tant a la comunitat UAB com al públic en general, empreses i institucions, a través de la coordinació de diverses entitats i serveis.

Vist l’acord de la Comissió d’Economia i d’Organització de data 21 de setembre de 2022 pel que fa a la ratificació de les tarifes de la FUAB.

Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de la Fundació UAB com a mitjà propi de la UAB les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2022 en el qual s’han incorporat dues noves tarifes relatives a la gestió administrativa de l’activitat de l’International Welcome Point i a la gestió administrativa del CBATEG.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2022 amb efectes des de l’1 de gener de 2022.

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

  

Punt 8. Aprovació de les modificacions de crèdit a 15 de novembre de 2022.

Acord 081/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 15 de novembre de 2022.

Vistos els acords de la Comissió d’Economia i d’Organització de data 23 de febrer de 2022, 23 de març de 2022, 20 d’abril de 2022, 25 de maig de 2022, 22 de juny de 2022, 21 de setembre de 2022 i 19 d’octubre de 2022.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2022 aprovat per Acord de Consell de Govern de 28 d’abril de 2022 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 15 de novembre de 2022.(DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 9.1. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació dels serveis de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenament d’edificis de la marca comercial Schneider al campus UAB

Acord 082/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació número 57/2022 del servei de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat per Acord consell de Govern de 28 d’abril de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 57/2022 del servei de manteniment dels sistemes de gestió i control de les instal·lacions de climatització i enllumenat d’edificis de la marca comercial Schneider al campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 9.2. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació dels serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals

Acord 083/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord Marc núm. CONSU-24/2022 de serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat per Acord consell de Govern de 28 d’abril de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de l’Acord Marc núm. CONSU-24/2022 de serveis de consultoria i de formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 9.3. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació dels serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici de l’Artèxtil com a edifici de docència de la UAB

Acord 084/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació del concurs de projectes restringit a dues voltes amb intervenció de jurat núm. CONTR-19/2022 serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici Artèxtil com a edifici de docència de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat per Acord consell de Govern de 28 d’abril de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació del concurs de projectes restringit a dues voltes amb intervenció de jurat núm. CONTR-19/2022 serveis de redacció de l’estudi previ del conjunt, projecte bàsic, projecte executiu fase 1 i direcció d’obra de la reforma, rehabilitació i adequació de l’edifici Artèxtil com a edifici de docència de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 9.4. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de la Pròrroga de l’acord marc de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la UAB

Acord 085/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació de la despesa per a la tercera pròrroga de l’acord marc núm. CONSU-69/2019 de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupaments de noves funcionalitats per al portal web i la intranet de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat per Acord consell de Govern de 28 d’abril de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació  de la despesa per a la tercera pròrroga de l’acord marc núm. CONSU-69/2019 de serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupaments de noves funcionalitats per al portal web i la intranet de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 9.5. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de la Pròrroga del servei de neteja dels edificis i espais exteriors de la UAB.

Acord 086/2022, de 30 de novembre de 2022 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa pluriennal corresponent a la primera  pròrroga de la contractació  núm. 35/2019 de servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors corresponents al lot 1: centres docents i administratius  i al lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2022, aprovat per Acord consell de Govern de 28 d’abril de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la primera  pròrroga de la contractació  núm. 35/2019 de servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors corresponents al lot 1: centres docents i administratius  i al lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquests acords.

 
 

Documents relacionats