Vés al contingut principal

Com abonar-s'hi

Abonament
Altes d'abonament amb cita prèvia

Què cal fer per donar-se d’alta?

1. Les persones i tots els familiars* que es vulguin donar d’alta cal que enregistrin les seves dades personals al SAFonline
    1. )  Si no heu estat mai persones abonades o no us heu inscrit abans en cap activitat, haureu d’omplir aquest formulari amb les vostres dades.
    2. )  Si ja heu estat registrats/des anteriorment, tan sols us caldrà recuperar la vostra contrasenya clicant a l’opció “Has oblidat la teva clau d’accés?” d’aquest apartat.
  2. La persona titular de l’abonament cal que sol·liciti cita prèvia (identificant-se amb el NIF o NIE amb lletra al camp d’usuari i amb la contrasenya rebuda per email). A la cita prèvia podrà assistir-hi com a màxim amb 1 familiar.
  3. Documentació a aportar:
    • DNI / NIE / Passaport
    • Si escau, acreditació per poder gaudir dels preus per a la Comunitat Universitària o Vila2: els estudiants han de dur el comprovant de matrícula i la resta de Comunitat Universitària, un document que permeti comprovar que hi pertany; en cas de viure a un habitatge de Universitària2, cal dur el contracte de lloguer.
    • I dades bancàries per a la domiciliació de les quotes (en cas que la persona que es dona d’alta NO sigui la persona titular del compte bancari cal que dugui el full de l’Ordre SEPA de domiciliació de dèbit directe signats per la persona titular del compte i amb totes les dades emplenades).

*Si la persona titular també vol donar d’alta familiars de 1r grau, ho podrà fer sempre que ell/a sigui la persona titular del compte bancari on es domiciliaran les quotes i sempre que constin enregistrades les dades personals dels familiars al SAFonline o bé aporti la Sol·licitud Alta Dades Personals degudament emplenada i signada pels familiars.

En aquest cas, només caldrà que aporti un document acreditatiu del vincle familiar (llibre de família o certificat de convivència o d’empadronament familiar - volant en què surten tots els membres que conviuen al domicili-). No cal que els familiars assisteixin a la cita prèvia (només hi pot anar un familiar acompanyant).