Preguntes freqüents sobre la matrícula dels màsters oficials

A continuació tens un llistat de les preguntes més freqüents sobre la matrícula de màsters oficials.

El període general de matrícula dels màsters oficials és durant el mes de setembre. Consulta la facultat o centre on s'imparteix el màster per conèixer les dates específiques.

Centres docents de la UAB

La matrícula la faràs presencialment a la Gestió Acadèmica de la Facultat. Consulta el calendari i la informació sobre la matriculació a la fitxa del teu màster.
Recorda revisar quina documentació caldrà que portis. Pots consultar els passos a seguir per a fer la matrícula.
Si tens cap dubte, pots contactar amb la Gestió Acadèmica de la facultat que imparteix el màster.

Més informació sobre la documentació de matrícula
Passos a seguir per a fer la matrícula
Centres docents de la UAB

Els documents que vas enviar en línia en el moment de la preinscripció no substitueixen els que has de presentar en paper en el moment de la matrícula.
Sobretot si ets estudiant internacional, revisa abans de la teva arribada tots els originals, fotocòpies i altres documents legalitzats i/o certificats que et demanen a la matrícula.

Més informació sobre la documentació de matrícula

Pots consultar el preu del màster a través del simulador de preus o bé a la gestió acadèmica del teu centre.

Simulador de preus de matrícula de màster oficial
Centres docents de la UAB

El pagament de la matrícula es fa per domiciliació bancària.

Pots demanar que el cobrament es faci en un o en tres terminis.
Recorda que si has fet el pagament de la pre-matrícula, aquest import es descomptarà del preu final.
Pots consultar el menú "Pre-matrícula" a la fitxa de cada màster, per a més informació sobre aquest tràmit.

Per a informació sobre beques, ajuts i finançament de màsters oficials, tens el portal: http://www.uab.es/beques-ajuts/

Tens a la teva disposició l'International Support Service (ISS), que t'ajudarà en tots els tràmits legals relacionats amb la teva estada previs a la sortida del teu país i els tràmits un cop arribis a Barcelona.
Contacta amb la gestió acadèmica de la facultat o escola que imparteix el màster, que t'orientarà pel que fa als tràmits acadèmics relacionats amb la matrícula, prèviament a la sortida del teu país i un cop arribis a la UAB.

International Support Service (ISS)
Centres docents de la UAB

Si et demanen un document que acrediti informació relativa al màster (preu, durada, crèdits, calendari), per a diferents tràmits com ara fer-te el visat, demanar beques i altres, contacta amb la gestió acadèmica de la facultat on s'imparteix el màster. T'enviaran el document a través del correu electrònic i/o correu postal.