Guia de l'estudiant 2019/20

GUIA DE L'ESTUDIANT 2019/20

Guia del primer curs dels graus d'Administració i Direcció d'Empreses, ADE en anglès, ADE + Dret, Economia, Economia en anglès, Comptabilitat i Finances, i Empresa i Tecnologia.

Aquesta Guia està pensada especialment per als estudiants que s'incorporen per primera vegada a la Facultat.

Trobareu de forma ordenada els enllaços que us portaran als temes més importants o que requereixen un coneixement precís, des dels horaris al règim de permanència (convocatòries) o al Consell d'Estudiants.

També trobareu el calendari acadèmic i les persones que ocupen càrrecs de responsabilitat o de representació, com l'equip de deganat o els coordinadors de titulació.

Esperem que us sigui útil i sempre ens podeu enviar els vostres comentaris i suggeriments a dg.economia.empresa@uab.cat

L'equip de Deganat

Dates a recordar

12 de juliol de 2019: sessions d'informació de matrícula, proves de nivell d'anglès i enquesta de motivació (informació)