Arxiu de notícies

Interior de la Facultat de Traducció i Interpretació

Acreditació del MUIC i del MUTEI i visita del CAE

El 14 de juliol tindrà lloc la visita del Comitè d’Avaluació Externa (CAE) del MUIC (Màster Universitari en Interpretació de Conferències) i del MUTEI (Màster Universitari en Traducció i Estudis Interculturals).

Desenvolupador

La UAB imparteix amb el SOC cursos de desenvolupador web

A partir del proper mes de setembre, la UAB impartirà cursos de dues especialitats de desenvolupador web (Front End Web Developer i Java Back End Web Developer) per a persones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandants d'ocupació. Les inscripcions ja estan obertes i hi ha limitació de places. Per rebre més informació i inscriure-s'hi és necessari escriure a ep.economia@uab.cat.

Visites al Campus Online T2

Com es pronuncia la UAB?

Eric Sobrevia i Paula Ferrer, dos UABers youtubers, donen resposta a les preguntes més repetides sobre el campus i els serveis de la UAB en la segona temporada de les Visites al Campus versió YouTube.

Mapa risc d'incendi

Risc d'Incendi forestal

L’Àrea de Prevenció i Assistència de la UAB fa arribar recomanacions per prevenir els incendis a totes les persones que visitin els espais agro-forestals del campus.