Arxiu de notícies

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Serveis al campus de la UAB durant el mes d'agost

Durant el mes d'agost els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Durant tot el mes es prioritza el treball a distància allà on és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.

Nova carpeta de la UAB pel curs 2021-22, obsequi de la universitat a tot l'alumnat

Comença la matrícula de primer curs per a l'alumnat de nou ingrés

Després de la sessió informativa oberta a tot l'alumnat de nou ingrés, comença el període de matriculació per a l'alumnat de nou ingrés: les dates depenen de cada grau. La matrícula serà completament virtual i la UAB ha elaborat una sèrie de materials disponibles en línia per poder preparar-se-la bé.

Competències transversals de la traducció especialitzada

La traducció especialitzada obre moltes portes, i en alemany, n'obre encara més

L’assignatura optativa de Traducció Especialitzada B en alemany és una oportunitat única per als estudiants de diversos cursos del Grau en Traducció i Interpretació en alemany com a llengua B. La traducció especialitzada és una disciplina omnipresent en les nostres vides, que ens dona accés a tots els camps de coneixement que hi ha al món i aquesta optativa és la clau per seguir divulgant-los.

Irene Pujolar, alumna de la FTI

Irene Pujolar, alumna de la FTI, guanya el XXV Premi Andreu Febrer de traducció

La vint-i-cinquena edició d’aquest certament organitzat per la Universitat de Vic s’ha centrat en la traducció de textos divulgatius sobre la Covid-19. Irene Pujolar, alumna del Grau en Traducció i Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha guanyat aquest premi en la categoria de traducció de l’anglès.