Arxiu de notícies

Aula estudiants

Activitats de Campus el dimarts, 19 de març

El 19 de març, es desenvoluparan diverses Activitats de Campus, una iniciativa endegada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 h, perquè l'alumnat pugui participar en activitats especials.

Estudiants

Oberta la inscripció als mínors de la UAB

Els mínors són itineraris que permeten a l’alumnat de grau adquirir competències d'una disciplina diferent a la que estan cursant. Aquest curs, la UAB n’ofereix dos de nous: un sobre emprenedoria i innovació social i un altre sobre estudis hispanoamericans. El termini per fer la inscripció, a través del web ‘Serveis i Tràmits en Línia’, romandrà obert fins al proper 22 de març.

Setmana Saludable i Sostenible

La Setmana Saludable i Sostenible de la UAB enguany tindrà lloc de l'1 al 5 d'abril, amb més de quaranta activitats gratuïtes dirigides a tota la comunitat universitària (personal, estudiants i alumni), que es realitzaran per tot el campus durant aquest període.