Arxiu de notícies

L'escriptor Mircea Cartarescu

Un Sant Jordi romanès a la FTI: trobada amb Mircea Cartarescu

L'escriptor Mircea Cartarescu participarà, dimeces 21 d'abril a les 18:00h, en la presentació virtual del llibre El prodigi de les lletres: aproximació a l´obra de Mircea Cartarescu, el primer volum d’aquestes característiques que es publica al nostre sistema literari.

La Fageda d'en Jordà, a la comarca gironina de la Garrotxa

El grup de recerca TransMedia Catalonia visitarà la residència Faberllull

Faberllull és una residència de l’Institut Ramon Llull on conflueixen professionals de les arts, les ciències i les humanitats perquè puguin treballar en els seus projectes tot compartint un mateix espai. El grup TransMedia Catalonia la visita del 19 al 23 d’abril amb motiu d’unes jornades sobre ciència, tecnologia i humanitats.

Cribratge a les facultats de Ciències i de Biociències

Continua el cribratge massiu de la comunitat universitària

La Generalitat organitza un cribratge massiu a la UAB per detectar casos asimptomàtics de COVID-19 i persones que han passat ja la malaltia. Avui és l'últim dia per realitzar les proves. Els punts de cribratge es troben a la plaça Cívica, a la Facultat de Medicina i al campus de Sabadell.