Celan

Meridià Celan

Dilluns 23 de novembre es compleixen 100 anys des del naixement del poeta Paul Celan. El Lectorat de romanès de la UAB organitza una trobada virtual per celebrar el centenari.

Consell d'Estudiants

#SuitUpDay 2020: lluïu les vostres millors gales i mascaretes!

El Consell d’Estudiants de la FTI organitza cada any el #SuitUpDay, un dia en què es convida l’alumnat a venir amb les seves millors gales a la Facultat per a fer una bona fotografia de família. Aquest any, el 27 d’octubre o el 3 de novembre, a més de triar les vostres millors gales, però, també haureu de triar una bona mascareta a conjunt!

Imatge promocional dels #ErasmusDays2020

Els #ErasmusDays de la FTI ja són aquí

La nostra Facultat, oberta al món, és la que registra una participació més alta de tota l’Autònoma als programes de mobilitat internacional per a estudiants. El proper divendres 23 d’octubre comencen les xerrades informatives dels programes Erasmus: us convidem a assistir-hi i a consultar altres informacions de la Unió Europea.

Veure tota l'agenda

Avisos de la Gestió Acadèmica

Quan demanar el títol curs 2019-2020

[17/07/2020]

Els títols es podran demanar a partir del 20 de juliol al següent enllaç: sia.uab.es

Abans de sol·licitar-lo heu de comprovar que teniu l'expedient "tancat en disposició de títol".

No oblidis mirar tots els avisos

UAB2013.Slot.Title.EnllacosCortina