Facultat de Traducció i Interpretació

"No només volem que estudieu, també volem que creixeu com a persones"

L'equip de Deganat de la FTI i membres dels òrgans estudiantils de la Facultat van donar la benvinguda a tot l'alumnat de primer el propassat dilluns 13 de setembre. L'acte va estar marcat per la il·lusió de tornar a la presencialitat completa pel curs 2021-22 i per una invitació a l'alumnat a aprendre i gaudir de la vida universitària que comencen.

Alumnes de la FTI a la Facultat

Les classes de grau de la FTI seran presencials

Així ho ha aprovat la Junta de la Facultat, reunida en sessió extraordinària el proppassat 3 de setembre. Aquest acord s’ajusta a la instrucció 9/2021 emesa el mateix dia per la Universitat Autònoma de Barcelona.

VacunacioMassiva

Vacuna't sense cita prèvia al campus de la UAB

La UAB compta amb un punt vacunació contra la COVID-19, situat al cinema de la Plaça Cívica. Les persones que s'hi adrecin no caldrà que ho facin amb cita prèvia. Hi pot accedir qualsevol persona major de 12 anys no vacunada o pendent de segona dosi.

Imatge promocional de les Visites al Campus de la UAB de la mà de les UABers YouTubers

Les YouTubers de la UAB visiten la nostra Facultat

L’Anna Ventura i la Sandra Lleida són les dues YouTubers UABers que visiten les diverses facultats de la UAB. N’expliquen absolutament tot! Des dels estudis que s’hi imparteixen fins l’ambient i les festes que hi ha. Si et pica la curiositat per saber com és la FTI real, no et perdis la seva visita en format vídeo.

Veure tota l'agenda

Avisos de la Gestió Acadèmica

No oblidis mirar tots els avisos

Més informació UAB