Facultat de Traducció i Interpretació

"No queda gens malament dir que tens un grau i un mínor"

Les llengües i cultures estrangeres són un gran atractiu per a qualsevol currículum i complementen sense problema cap formació: sempre són molt ben valorades i no interfereixen amb altres competències. La Facultat ofereix 4 mínors de llengües i cultures estrangeres ideals per a qualsevol estudiant.

Fira Virtual de Mínors de la UAB

Fira virtual de mínors de la UAB

Divendres 18 de juny fem la primera fira virtual de mínors de la UAB, amb sessions informatives de cada mínor fetes per les professores i els professors que els coordinen. Inscripció oberta!

Participa a les enquestes de satisfacció!

5x5: 5 minuts i 5 raons per fer les enquestes d'avaluació docent

Fins el 8 de juliol l’alumnat de grau la Facultat pot respondre les enquestes d’avaluació docent d’assignatures i de professorat del segon quadrimestre del curs 2020-21. Es fan en 5 minuts i també hi ha 5 raons molt importants per les quals val la pena fer-les.

Imatge promocional de les Visites al Campus de la UAB de la mà de les UABers YouTubers

Les YouTubers de la UAB visiten la nostra Facultat

L’Anna Ventura i la Sandra Lleida són les dues YouTubers UABers que visiten les diverses facultats de la UAB. N’expliquen absolutament tot! Des dels estudis que s’hi imparteixen fins l’ambient i les festes que hi ha. Si et pica la curiositat per saber com és la FTI real, no et perdis la seva visita en format vídeo.

Docents de l'Escola d'Estiu Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció

Torna l'Escola d'Estiu Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció

L’Escola d’Estiu Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció és un curs intensiu adreçat a tothom que tingui interès en els processos de traducció automatitzada. Aquest any tindrà lloc de forma completament virtual del 7 al 25 de juny. La matrícula de l’Escola ja s’ha obert, si bé les places són limitades.

Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental

L'Escola d'Estiu de Doctorat obre les seves inscripcions a nous investigadors

L'Escola d’Estiu de Doctorat és una iniciativa del Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental de la Universitat Autònoma de Barcelona que enguany se celebrarà de manera virtual del 28 a l’1 de juliol del 2021. S’obren les inscripcions, amb places limitades, fins el 18 de juny.

Juny

10:00 h
Videoconferència (per participar com a públic i poder fer intervencions, si s'és doctor/a, cal que ho sol·liciteu a paloma.gonzalez@uab.cat) Videoconferència (per participar com a públic i poder fer intervencions, si s'és doctor/a, cal que ho sol·liciteu a paloma.gonzalez@uab.cat)

Veure tota l'agenda