La Fageda d'en Jordà, a la comarca gironina de la Garrotxa

El grup de recerca TransMedia Catalonia visitarà la residència Faberllull

Faberllull és una residència de l’Institut Ramon Llull on conflueixen professionals de les arts, les ciències i les humanitats perquè puguin treballar en els seus projectes tot compartint un mateix espai. El grup TransMedia Catalonia la visita del 19 al 23 d’abril amb motiu d’unes jornades sobre ciència, tecnologia i humanitats.

Gerard Polinario, representant de la FTI al CEUAB

Es presenten els nous representants de la Facultat al CEUAB

El CEUAB, Consell d’Estudiants de la UAB, compta amb 4 representants per cada Facultat, votats cada curs escolar per tot l’alumnat. Enguany la FTI és representada per la Paula, el Nacho, la Míriam i el Gerard, que també són membres del Consell d’Estudiants de la FTI.

Noves places de voluntariat a diversos programes de la FAS

Noves places de voluntariat d'acció social

La Fundació Autònoma Solidarà (FAS) obre noves places per fer voluntariat en els programes de Justícia, CROMA 2.0 i en el programa d’Acollida a persones en situació de cerca de refugi.

Veure tota l'agenda

Avisos de la Gestió Acadèmica

No oblidis mirar tots els avisos

UAB2013.Slot.Title.EnllacosCortina