Saló de l'Ensenyament

El Saló de l'Ensenyament és una fira orientada a tots aquells estudiants de Batxillerat i CFGS que estigueu interessats a conèixer l'oferta de graus universitaris. Es celebra el mes de març al Recinte Montjuïc de Barcelona.

Com cada any, la fira acollirà un estand de la UAB on hi son representades totes les facultats i escoles: Facultat de Biociències, Facultat de Ciències, Facultat de Ciències de l'Educació, Facultat de Ciències de la Comunicació, Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, Facultat de Dret, Facultat d'Economia i Empresa, Facultat de Filosofia i Lletres, Facultat de Medicina, Facultat de Psicologia, Facultat de Traducció i d'Interpretació, Facultat de Veterinària i Escola d'Enginyeria.

Al nostre estand t’informaran els professors de cada grau i estudiants que l’estan cursant actualment. Els pots comentar dubtes o preguntes que tinguis sobre el grau que més t’interessi.

Al Saló també et podràs informar d'altres serveis de la UAB com ara el servei de llengües UAB Idiomes o bé sobre els habitatges de la Vila Universitària. També podràs veure el que t’ofereixen les nostres escoles adscrites: l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral i  l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

Descobreix quin dels nostres graus és per a tu al Saló de l’Ensenyament!

Galeria de fotos del Saló de l'Ensenyament 2018