Participació estudiantil Més enllà de les aules, un món per descobrir

Alta i modificació de dades

elDirectori és el registre del teixit associatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona. Les associacions que hi formen part tenen accés a recursos adreçats a fomentar el creixement i la consolidació del teixit associatiu universitari. Podeu consultar tots els recursos en el següent enllaç.

Nous col·lectius

Sou un grup d’estudiants i/o de treballadors que voleu organitzar activitats al campus? Una associació que teniu una delegació a la UAB? Voleu crear una entitat amb seu a la UAB? Inscriviu-vos en el Directori i podreu accedir als recursos per a la participació que es gestionen des de Dinamització Comunitària .

Si voleu donar-vos d'alta, heu d'emplenar aquest formulari i lliurar-lo:

1. Presencialment a la Oficina d'Assistència en Matèria de Registre, o en les gestions acadèmiques de cada centre.
  2. Per correu certificat, l’adreça postal és:
    Oficina d'Assistència en Matèria de Registre de la UAB.
    Edifici A. Rectorat
    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
  3. Format electrònic. Podeu presentar la sol·licitud en format digital al Registre Electrònic. Per a fer-ho, haureu de tenir instal·lat un certificat digital. Aquí podeu consultar els certificats admesos.
    1. Accediu al Registre electrònic
    2. Seleccioneu el tràmit sol·licitud genèrica, i Realitzar tràmit amb certificat digital
    3. Ompliu el formulari de sol·licitud genèrica
    4. Annexeu la documentació signada digitalment

Si voleu conèixer la normativa d'elDirectori i els drets i deures que se'n deriven, descarregueu-la al següent enllaç.

El termini per a donar d'alta un col·lectiu és des de l'1 d'octubre de 2021 fins el 30 d'abril de 2022.

Modificació de dades

Si el vostre col·lectiu ja està inscrit a elDirectori i voleu comunicar un canvi en els seus contactes, ho podeu fer mitjançant aquest formulari.