Alta i modificació de dades
Alta i modificació de dades
elDirectori és el registre del teixit associatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona. Les associacions que hi formen part tenen accés a recursos adreçats a fomentar el creixement i la consolidació del teixit associatiu universitari. Podeu consultar tots els recursos en el següent enllaç.
Sou un grup d’estudiants i/o de treballadors que voleu organitzar activitats al campus? Una associació que teniu una delegació a la UAB? Voleu crear una entitat amb seu a la UAB? Inscriviu-vos en el Directori i podreu accedir als recursos per a la participació que es gestionen des de Dinamització Comunitària .
Si voleu donar-vos d'alta, heu d'emplenar aquest formulari i lliurar-lo:
- Seu electrònica de la UAB. Podeu presentar la sol·licitud en format digital al Registre Electrònic de la UAB. Per a fer-ho, haureu de tenir instal·lat un certificat digital. Aquí podeu consultar els certificats admesos.
- Accediu al Registre electrònic
- Seleccioneu el tràmit sol·licitud genèrica, i Realitzar tràmit amb certificat digital
- Ompliu el formulari de sol·licitud genèrica
- Annexeu la documentació signada digitalment
- Altres registres habilitats:
- Per correu certificat, l’adreça postal és:
Oficina d'Assistència en Matèria de Registre de la UAB.
Edifici A. Rectorat
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) - Presencialment a la Oficina d'Assistència en Matèria de Registre, o en les gestions acadèmiques de cada centre.
Si voleu conèixer la normativa d'elDirectori i els drets i deures que se'n deriven, descarregueu-la al següent enllaç.
El termini per a donar d'alta un col·lectiu és des de l'1 d'octubre de 2022 fins el 30 d'abril de 2023.
Si el vostre col·lectiu ja està inscrit a elDirectori i voleu comunicar un canvi en els seus contactes, ho podeu fer mitjançant aquest formulari.