XI Concurs de Fotografies d'Intercanvi

Calendari de la convocatòria: del 27 de gener al 21 de febrer de 2022
Dotació pressupostària total: 17.000€ del projecte GG201583 de la Unitat de Dinamització Comunitària.
Qui pot sol·licitar els ajuts?
a) Les associacions d’estudiants legalment constituïdes i inscrites a elDirectori.
b) Els consells d’estudiants, tant el general de la UAB com els territorials dels diferents centres.
Documentació:
Els col·lectius sol·licitants hauran d'omplir el formulari de sol·licitud que s’annexa a la convocatòria.
Quantia màxima de l’ajut:
1. Per cada activitat, fins al 70% del pressupost total o, com a màxim, 600€.
2. Per col·lectiu beneficiari, com a màxim 1.500€.
3. Cada col·lectiu rebrà ajuts com a màxim per a 3 sol·licituds.
Transferència de l’ajut concedit:
En el moment de la resolució, el 60% (sempre que s'hagi lliurat la documentació necessària per a fer el pagament). En el moment de la justificació, el 40% (sempre que s'hagin justificat adequadament les despeses de cada activitat).
Criteris a valorar i argumentar per cada sol·licitud:
1. Dinamització del Campus.
2. Promoció de la igualtat d’oportunitats.
3. Treball en xarxa.
Composició de la Comissió d’Avaluació: vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, 2 membres de l’equip tècnic de la Unitat de Dinamització Comunitària i 2 representants de col·lectius de la Coordinadora del Directori.
Resolució
La resolució dels ajuts es farà pública el dia 21 de març de 2022.
On s’ha de lliurar la documentació?
Hi ha tres formes de lliurar la documentació:
Si presenteu les sol·licituds a Correus o mitjançant la seu electrònica, aviseu-ho a suport.participacio@uab.cat per a poder fer-ne el seguiment adequat.
Només s’acceptaran les fitxes proposades en aquesta convocatòria