Personal UAB Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis

Permutes - Requisits per sol·licitar una permuta

Permutes - Requisits per sol·licitar una permuta

La UAB disposa d'un sistema de permutes per tal d'afavorir la mobilitat del Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis funcionari i laboral. A través d'aquest procediment, contemplat a la legislació, dos o més funcionaris o membres del personal laboral poden intercanviar els seus destins definitius.

Requisits per poder-se permutar en el cas dels funcionaris:

  • Ser funcionari de carrera de la Universitat Autònoma de Barcelona i estar en servei actiu.
  • La destinació actual dels funcionaris que es permuten ha de ser definitiva i, com a mínim, ha de fer dos anys que s'ha obtingut.
  • Els llocs a permutar han de tenir la mateixa categoria i el mateix nivell de complement de destinació i de complement específic.
  • Els llocs de treball a permutar han de tenir el mateix sistema de provisió.
  • Als funcionaris que es volen permutar els ha de faltar més de tres anys per a la seva jubilació.

 
En el cas del personal laboral, l'article 21 del Vè Conveni Col·lectiu del Personal d'Administració i Serveis Laboral de les universitats públiques catalanes estableix com a requisits:

1. Ser personal fix d'una universitat pública catalana amb una antiguitat mínima d'un any.
2. Que els llocs a permutar siguin del mateix grup i categoria.
3. Comptar amb informes favorables dels caps orgànics corresponents. 
 

Més informació sobre les permutes a la intranet: https://intranet.uab.cat/permutes