Programes específics per a estudiants internacionals

Programa Gap Year 2021

UAB Study Abroad Gap Year

Programa Gap Year de Study Abroad

• un semestre a Barcelona, per gaudir de la ciutat i de tot el què ofereix en cultura i oci
  • en un Campus Patrimoni de la Humanitat, prop de la Sagrada Família de Gaudí
  • una experiència immersiva única per a estudiants que es preparen pel seu proper pas acadèmic
  • per a estudiants que hagin completat l'educació secundària al seu país de procedència i busquen noves experiències descobrint un país i cultures diferents
  • 4 assignatures electives i un curs de llengua (30 ECTS)
  • certificat UAB amb crèdits totalment transferibles a la universitat on l'estudiant decideixi fer el grau

• Inici: 6 de setembre de 2021
  • Finalització: 17 de desembre de 2021

La matrícula està oberta per les modalitats d'estudi següents:

1. Classes presencials, per a estudiants que es troben a Barcelona per assistir a classes al Campus Patrimoni Mundial de la UAB al centre de Barcelona, complementades amb la nostra plataforma en línia.
  2. Híbrid, per a estudiants que no poden assistir a classes presencials a causa de restriccions de viatge. Els estudiants seguiran el programa el temps que sigui necessari amb activitats en línia síncrones i asíncrones amb els seus companys i professors a Barcelona.
  3. En línia, per als estudiants que opten per seguir el programa 100% en línia connectant-se amb els seus companys de classe i professors a Barcelona.

Els estudiants poden:

• prendre decisions ara, sabent que el programa està garantit
  • canviar la modalitat abans i durant el programa, segons les circumstàncies i les preferències personals
  • saber que iniciaran i acabaran el programa independentment de les circumstàncies.