La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[12/01/2023] Comissió de Qualitat

Punt 1     Aprovació de l’acta de la sessió anterior. [+]
Punt 2    Informe de l’equip de Govern
Punt 3    Aprovació de la revisió del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat transversal de la UAB, si escau. [+]
Punt 4    Informe de retiment de comptes de la implementació de les cartes de servei durant el 2022.
Punt 5    Presentació de l’informe de seguiment de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB. [+]
Punt 6    Aprovació de l’actualització de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB. [+]
Punt 7    Aprovació de la implantació de les cartes de serveis de la UAB per l'any 2023. [+]
Punt 8    Assumptes de tràmit
Punt 9    Torn obert de paraulesPunt 1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

 

Punt 1  Aprovació de l’acta de la sessió anterior

Acord 001/2023, de 12 de gener de 2023 , Comissió de Qualitat

ACORDS 

Aprovar l'acta de la sessió de 5 de maig de 2022. (DOC)

 

Punt 3. Aprovació de la revisió del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat transversal de la UAB, si escau.

Acord 002/2023, de 12 de gener de 2023 , Comissió de Qualitat

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat de l’actualització del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIQ) transversal de la UAB.

Vista la necessitat d’actualitzar periòdicament el sistema abans esmentat per tal d’adaptar-lo a les necessitats actuals.

Vist el procés estratègic “PE02 Definició, desplegament i seguiment del SGIQ” del SGIQ transversal de la UAB, que estableix que li correspon a la Comissió de Qualitat de la UAB aprovar el Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIQ) transversal de la UAB i les seves revisions.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la revisió del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat transversal de la UAB. (DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora de Qualitat el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 5. Presentació de l’informe de seguiment de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB.

Acord 003/2023, de 12 de gener de 2023 , Comissió de Qualitat

Vista la proposta de la vicerectora d’Organització de presentació de l’informe de seguiment de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB. 

Vist que l’article 12.1 del reglament de Cartes de Serveis de la UAB estableix que els àmbits o estructures que disposin d’una carta de serveis aprovada han de fer un seguiment continu del grau de compliment dels compromisos que s’hi recullen, i han d’elaborar un informe de seguiment intern per avaluar la seva carta de serveis com a mínim cada dos anys, durant el primer trimestre de l’any posterior, i, en tot cas, sempre que s’actualitzi la carta de serveis.

Vist l’article 12.2 del mateix text normatiu determina que aquest informe s’ha de presentar a la Comissió de Qualitat.

Vist l'article 23 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió de Qualitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS 

Primer. Donar-se per assabentats de l’informe de seguiment de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB.

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Organització el seguiment de l’acord primer per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-lo efectiu.

 

Punt 6. Aprovació de l’actualització de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB.

Acord 004/2023, de 12 de gener de 2023 , Comissió de Qualitat

Vista la proposta de la vicerectora d’Organització d’actualització de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB.

Vist que l’article 11 del reglament de Cartes de Serveis de la UAB regula que els àmbits o estructures que tinguin una carta de serveis aprovada l’han d’actualitzar sempre que hi hagi modificacions en els serveis que es prestin, o quan hi hagi altres modificacions substancials, i que en cas que no es donin les circumstàncies previstes en aquest article, les cartes de serveis s’han d’actualitzar, almenys, cada dos anys.

Vist l’article 8 del mateix text normatiu estableix que la competència per aprovar les cartes de serveis correspon a la Comissió de Qualitat, i que l’article 11.2 determina que el procediment cal seguir per a l’actualització és el mateix que per a l’aprovació.

Vist que la proposta d’actualització de la  carta de serveis del Servei de Biblioteques, que va ser aprovada per acord de la Comissió General d’Usuaris del Servei de Biblioteques de 15 de desembre de 2022.

Vist l'article 23 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió de Qualitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar l’actualització de la carta de serveis del Servei de Biblioteques de la UAB.(DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Organització el seguiment de l’acord primer per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-lo efectiu.

 

Punt 7. Aprovació de la implantació de les cartes de serveis de la UAB per l'any 2023.

Acord 005/2023, de 12 de gener de 2023 , Comissió de Qualitat

Vista la proposta de la vicerectora d’Organització de planificació de la implantació de les cartes de serveis de la UAB per l’any 2023.

Vist l’article 5 del Reglament de cartes de Serveis de la UAB, que estableix que el procés d’implantació de les cartes de serveis es desenvolupa segons la planificació que estableixi anualment la Comissió de Qualitat i determina la priorització de determinats àmbits d’actuació.

Vist l'article 23 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió de Qualitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar la implantació de les cartes de serveis de la UAB per l’any 2023 dels àmbits següents:

-              International Suport Service

-              InfoUAB

-              Oficina de Projectes Internacionals

-              Oficina de Valorització i Patents

-              Oficina de Coordinació d’Administració Electrònica

-              Servei d’Ocupabilitat

Segon. Encarregar al vicerector d’Organització el seguiment de l’acord primer per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-lo efectiu.

 
 

Documents relacionats