SGIQ de la Facultat
Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de la Facultat de Dret
La UAB ha desenvolupat un Sistema de Garantía Interna de Qualitat marc (SIGQ de la UAB) a partir del qual s’ha elaborat el Sistema de Garantia Interna de Qualitat de la Facultat de Dret (SGIQ_FD).
El SGIQ-FD reflecteix la preocupació de l’institució i el seu compromís per la qualitat dels seus estudis de grau i postgrau.
La Facultat de Dret ha creat la Comissió de Qualitat encarregada de vetllar per l’assegurament de la millora docent contínua del centre, entre d’altres funcions.
Aquest sistema de gestió de la qualitat s’ha dissenyat seguint recomanacions de la OQD i de les agències de qualitat AQU, ANECA i ENQA
Objectius estratègics de la Facultat
Manual del SGIQ de la Facultat de Dret
Mapa de processos del SGIQ de la facultat de Dret
Calendari i Agenda Visita Comitè Avaluació Extern
Certificat AUDIT del Sistema de Garantía Interna de Qualitat de la Facultat de Dret (noviembre 2010)
Informe de Seguiment de Centre de la Facultat 22/23
Processos del SGIQ de la Facultat de Dret
Processos estratègics
- PE01 Definició de la política i objectius de qualitat
- PE02 Definició, desplegament i seguiment del SGIQ
- PE03 Creació i disseny de noves titulacions. Mapa de titulacions
- PE04 Definició de la política de desenvolupament i qualitat del PDI
- PE05 Definició de la Política del PTGAS
Processos claus
- PC01 Perfils d'ingrés, graduació i accès als estudis
- PC02a Programació docent de les assignatures
- PC02b Guies docents
- PC03a Gestió de les pràctiques externes i inserció laboral
- PC03b Gestió dels Treballs de final d'Estudis
- PC04 Orientació a l'estudiant
- PC05 Avaluació de l'Estudiant
- PC06 Gestió de la mobilitat dels estudiants
- PC07 Seguiment, avaluació i millora de les titulacions
- PC08 Modificació i extinció de les titulacions de Grau i Màster Universitari
- PC09 Gestió documental
Processos de suport
- PS01 Gestió de recursos materials
- PS02 Organització acadèmica
- PS03 Gestió de suggeriments, queixes i felicitacions
- PS04 Satisfacció dels grups d'interès
- PS05 Informació pública i rendició de comptes
- PS06 Gestió de Serveis