Entrega de la 4a edició dels premis Equit@t per la promoció de la igualtat de gènere en les TIC

Activitat formativa sobre inserció laboral amb perspectiva de gènere

El pròxim 20 de juny a les 17h tindrà lloc a la Biblioteca Francesca Bonnemaison l'acte d'entrega dels premis Equit@t organitzats per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

13/06/2019

L' espectacular biblioteca de l'Espai Francesca Bonnemaison serà l'escenari de l'entrega de premis de la 4a edició dels premis Equit@t. Aquest reconeixement està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i compten amb l'assessorament de l'Observatori per a la Igualtat, que en edicions anteriors va formar part del jurat.

L'objectiu d'aquests premis és reconèixer i impulsar aquells projectes que promocionen la participació de les dones en els estudis de les TIC, ja que, com la mateixa universitat subratlla, és un àmbit de coneixement en què la presència femenina és encara minoritària i sovint queda difuminada.

Aquesta edició els premis s'han dividit en dues categories. Per una banda la modalitat professional que cerca premiar iniciatives d'èxit en relació a la promoció de les dones en les carreres professionals amb les TIC. L'altra modalitat està enfocada també a premiar iniciatives d'èxit però en aquest cas que impulsin la presència de les dones a les TIC en l'educació secundària no obligatòria.

Els premis Equit@t s'estan consolidant com un èxit en la promoció de la igualtat de gènere a les TIC tant en el camp professional com formatiu. Arribats a la quarta edició del certamen aquest es manté inamovible en els principis que el van crear; promocionar i vetllar per l'equitat de gènere des dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicacions.