La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[10/12/2020] Consell de Govern

Punt 1 Aprovació de l’acta de la darrera sessió  [+]

Punt 2 Informe del rector

Punt 3 Afers Econòmico-pressupostaris:

3.1. Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 [+]

Punt 4 Afers de personal acadèmic i de personal investigador:

4.1. Aprovació de l’oferta d’ocupació pública de l’any 2020 complementària corresponent a la taxa addicional del 5% [+]

Punt 5 Afers acadèmics:

5.1. Creació de títols de màster universitari [+]

5.2. Creació de títols de màsters propis i diplomes de postgrau [+]

5.3. Extinció de títols de grau [+]

5.4. Extinció de títols de màster universitari [+]

5.5. Aprovació, si escau, de la planificació de la docència del segon semestre del curs 2020-2021 [+]

Punt 6 Propostes de normatives:

6.1 Adaptació de la normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB  [+]

Punt 7 Estructures bàsiques i serveis de la UAB:

7.1. Canvi de nom de l’Escola Universitària d’Infermeria i de Teràpia Ocupacional de Terrassa  [+]

Punt 8 Cessions d'espais i d'altres béns de titularitat de la UAB:

8.1. Cessió d'espais a favor d'Autocars R. Font, SAU [+]

8.2. Autorització d’ús d’espais a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. [+]

Punt 9 Designació de representants de la UAB en la Conferència General del Consell Interuniversitari de Catalunya [+]

Punt 10. Afers de tràmit

Punt 11. Torn obert de paraules

 

 

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió 

Acord  82/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 30 de setembre de 2020. (DOC)

 

Punt 3.1. Afers Econòmico-pressupostaris: Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019

Acord  83/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vist el que disposa l’article 38 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa a la pròrroga dels pressupostos generals de l’Estat.

Vist l’article 33 del Decret-Legislatiu 3/2002, text refós de Finances Públiques de la Generalitat de Catalunya, pel que fa a la pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya.

Atès el que disposen les Bases d’execució del Pressupost 2019 de la UAB aprovat  per acord del Consell Social en data 19 de desembre de 2018 i d’acord amb la seva disposició final única que diu:

La vigència d'aquestes bases és la mateixa que la del Pressupost de 2019, prorrogable fins a l'aprovació dels pressupostos següents.”

Vist que per Acord de data 10 de desembre de 2019, a proposta del Consell de Govern, el Plenari del Consell Social va aprovar els criteris de bàsics de a pròrroga del pressupost UAB 2019 per a l’exercici de 2020.

Vist que el Plenari del Consell Social en sessió de 25 de març de 2020  va acordar la modificació dels Criteris de pròrroga del pressupost de la UAB de l’exercici 2019 a 2020.

Atesa la necessitat de prorrogar el pressupost de la UAB de l’exercici 2019 a 2021.

Vist que en data 26 de novembre de 2020 la Comissió d’Economia i d’Organització va informar favorablement de la proposta de “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021”. 

Vist l'article 3, lletra  l) del Reglament del Consell de Govern, pel que fa a les competències de l’esmentat òrgan relatives  a l’aprovació del pressupost anual.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la proposta de document “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021”,  que s’annexa. (DOC)

SEGON.- Elevar al Consell Social l’acord anterior per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 4.1. Afers de personal acadèmic i de personal investigador: Aprovació de l’oferta d’ocupació pública de l’any 2020 complementària corresponent a la taxa addicional del 5%

Acord  84/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

L’article 19.ú.3.I) de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l’Estat per al 2018, prorrogats per al 2019 i 2020, estableix un 100% de taxa de reposició. Les universitats estan obligades a destinar, com a mínim, un 15% del total de places que s'ofereixin a la contractació, com a personal laboral fix, al personal investigador que hagi finalitzat el programa Ramón i Cajal i hagi obtingut el certificat I3. En el supòsit que no s’utilitzin totes les places previstes en aquesta reserva, aquestes es podran oferir a altres investigadors de programes d’excel·lència, nacionals o internacionals i que hagin obtingut el certificat I3. Aquesta taxa de reposició ha estat validada per la Secretaria d’Estat de Pressupostos i Despeses del Ministeri d’Hisenda i per la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya de data 30 d’abril de 2020.

El paràgraf 2on de l’article 19.ú.4 de la mateixa Llei 6/2018, estableix que addicionalment, les administracions públiques compreses en els números 3 i 4 anteriors podran oferir un nombre de places equivalent a el 5 per cent del total de la seva taxa de reposició, que aniran destinades a aquells sectors o àmbits que considerin que requereixen un reforç addicional d'efectius . Aquest percentatge addicional s'utilitzarà preferentment quan es doni, entre d'altres, algunes de les següents circumstàncies: establiment de nous serveis públics, increment d'activitat estacional per l'activitat turística o alt volum de jubilacions esperades. Aquest augment del 5% addicional del total de la taxa de reposició ha estat autoritzat en data 12 de novembre de 2020 per la Secretaria d’Estat de Pressupostos i Despeses del Ministeri d’Hisenda i per la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya de data 30 d’abril de 2020.

L'apartat 2 de de l'article 70 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, per la qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, estableix que l’oferta d’ocupació pública haurà de ser aprovada pel respectiu òrgan de govern de l’administració pública i s’haurà de publicar en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma o, si escau, de l'Estat, abans de la finalització de l'any 2020.

L’oferta pública d’ocupació del PDI de la UAB per al 2020 va ser aprovada pel Consell de Govern en data 21 de juliol de 2020 i publicada al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 31 de juliol de 2020.

El càlcul de la taxa del 5% addicional del total de la taxa de reposició per al 2020 es quantifica en 4 places.

Vist l'article 18.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 14 de març de 2013,  pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic  en matèria de contractació de del personal acadèmic. 

Vist l’article 3 c) i d) del Reglament del Consell de Govern que preveu que és competència del Consell de Govern regular els assumptes objecte de la seva competència pel que fa, i entre d’altres, a l’establiment de les línies programàtiques de la Universitat i a les directrius generals sobre organització dels recursos humans.

Vist l’acord pres per la Comissió de Personal Acadèmic en data 25 de novembre de 2020 pel qual es va informar favorablement l’oferta d’ocupació pública de l’any 2020 complementària corresponent a la taxa addicional del 5%.

 Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

 PRIMER. Aprovar l’oferta pública d’ocupació del PDI de l’any 2020 complementària, corresponent a la taxa del 5%, que s’annexa. (DOC)

SEGON. Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic l’execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 5.1. Afers acadèmics: Creació de títols de màster universitari

Acord  85/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista la petició de creació d’un títol de màster universitari i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que la proposta reuneix els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.

Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

Vist el que disposa l'article 64.e dels Estatuts de la UAB sobre la creació de títols universitaris oficials.

Vist l'article 226 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011, sobre la creació de títols de màster universitari.

Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre la creació de títols de màster universitari.

Atès que la proposta de creació d’un títol de màster universitari va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 3 de novembre de 2020.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Aprovar la creació del títols de màster universitari següent:

.  Ciència i Tecnologia Quàntiques / Quantum Science and Technology

 

SEGON. Elevar l'aprovació de la creació del títol de màster universitari al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

 

TERCER. Encarregar a de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.

QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Punt 5.2.  Afers acadèmics: Creació de títols de màsters propis i diplomes de postgrau

Acord  86/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vistes les peticions de creació i de modificació de títols de màster i de diploma de postgrau que han estat presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.

Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i les seves modificacions posteriors, així com la resta de normes d'aplicació general.

Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.

Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre creació d'ensenyaments i títols de primer cicle, segon cicle i formació permanent.

Atès les propostes de creació i de modificació de títols de màster i de diplomes de postgrau propis que es presenten van ser informades favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 22 de setembre i d’1 de desembre de 2020.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Aprovar la creació del títols de màster següents:

  • Màster en Farmacovigilància i Farmacoepidemiologia

SEGON. Aprovar la modificació del títol de màster propi següent:

  • Màster en Business Management, Specialty in Executive i màster en Business Business Management, Specialty in International Business, que passa a denominar-se màster en Business Management

TERCER. Aprovar la creació del títol de diploma de postgrau següent:

  • Diploma de postgrau en Ensenyament de Català per a Persones Adultes
  • Diploma de postgrau en Infermeria d'Hospitalització Quirúrgica. Pràctica Clínica Avançada
  • Diploma de postgrau en Pneumologia Avançada

QUART. Elevar l'aprovació de la creació i de la modificació de títols de màster i de diplomes de postgrau propis al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

CINQUÈ. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer a quart.

SISÈ. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 5.3. Afers acadèmics:  Extinció de títols de grau

Acord  87/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de supressió d’un títol de grau que ha estat presentada pel centre corresponent.

Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, així com la resta de normes d’aplicació general.

Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

Vist el que disposa l’article 173 del Estatus de la UAB sobre la supressió d’ensenyaments que condueixen a l’obtenció de títols oficials.

Vist l’article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre supressió d’ensenyaments i títols corresponents als estudis de primer cicle.

Atès que la proposta de supressió de títols de grau va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 1 de desembre de 2020.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Aprovar la supressió del títol de grau següent:

  • Llengua i Literatura Espanyoles

SEGON. Elevar l'aprovació de la supressió del títols de grau al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.

QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 5.4. Afers acadèmics:  Extinció de títols de màster universitari

Acord  88/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de supressió d’uns títols de màster universitari que han estat presentades pels centres corresponents.

Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, així com la resta de normes d’aplicació general.

Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

Vist l’article 26 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre la creació i modificació de títols de màster universitari.

Vist l’article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre supressió d’ensenyaments i títols de segon cicle.

Atès que la proposta de supressió del títols de màster universitari va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 3 de novembre de 2020.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Aprovar la extinció dels títols de màster universitaris següents:

  • Farmacovigilància i Farmacoepidemiologia
  • Fisioteràpia de l’Esport i Recuperació a l’Activitat Física

SEGON. Elevar l'aprovació de la supressió dels títols de màster universitari al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.

QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 5.5. Afers acadèmics: Aprovació, si escau, de la planificació de la docència del segon semestre del curs 2020-2021

Acord  89/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de planificació de la docència del segon semestre del curs 2020-2021.

 Atesa la necessitat d’implementar l’organització de la docència per al segon semestre del curs 2020-2021 arran de la situació sanitària actual.

 Vista la Instrucció 11/2020 sobre planificació de la docència i de la matrícula del curs 2020-2021, aprovada per acord del Consell de Govern de 2 de juliol de 2020, i modificada per acord del 21 de juliol de 2020, que estableix en el punt 4 que la docència del primer semestre serà mixta i la del segon semestre presencial, i que en funció de les restriccions que imposi la situació sanitària, amb data límit de 20.12.2020 es decidirà si cal o no fer l'adaptació a un model de docència mixta per a les assignatures del segon semestre.

Vista la RESOLUCIÓ SLT/2983/2020, de 21 de novembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, que estableix en el punt 15 que en l'àmbit de les universitats catalanes, tota la docència ha de ser virtual i només es mantindran com a excepció les pràctiques i les avaluacions, extremant les mesures de protecció.

Vist l'article 12 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics.

Vist que la planificació de la docència del segon semestre del curs 2020-2021 va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics d’1 de desembre de 2020.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Aprovar l’adaptació a un model de docència mixta de les assignatures del segon semestre del curs 2020-2021.

SEGON. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment de l’acord primer.

TERCER. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 6.1. Propostes de normatives: Adaptació de la normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB

Acord  90/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista la proposta d’adaptació de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB presentada per l’Equip de Govern.

Atès que la proposta conté les modificacions en la composició de les comissions delegades del Consell de Govern en el sentit d’adaptar-la a la nova estructura de l’Equip de Govern.

Vist el que disposa l'article 62 dels Estatuts de la UAB sobre la creació i regulació de les comissions del Consell de Govern.

Vist que s’estableix a l’article 23 del Reglament del Consell de Govern pel que fa a la composició de les comissions del Consell de Govern.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Modificar la normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per acord del Govern de 15 de juliol de 2009, i modificada pels acords del mateix Consell de Govern de 13 de juliol i 16 de desembre de 2011, de 25 d’abril, de 17 de juliol de 2012, de 19 de novembre de 2012, i de 14 de març de 2013, pels acords de 14 de juliol i de 27 de setembre de 2016, per l’acord de 26 de gener de 2017, pels acords de 3 de maig i de 7 de novembre de 2018 i pels acords de 15 de maig i de 30 d’octubre de 2019, en els termes que s’inclouen en l’annex.   (DOC)

SEGON.- Establir l'entrada en vigor d'aquesta modificació a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern, i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.

TERCER.- Encarregar la secretària general l’execució i el seguiment dels acords anteriors.

QUART.- Comunicar aquests acords als presidents i els secretaris de les comissions del Consell de Govern, així com a l’Oficina de Coordinació Institucional per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Punt 7.1. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Canvi de nom de l’Escola Universitària d’Infermeria i de Teràpia Ocupacional de Terrassa

Acord  91/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista l’acord de data 11 de maig de 2020 del Patronat de la Fundació per a la Docència Sant Llàtzer pel qual s’acorda iniciar el tràmit de canvi de nom de l’ Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT) pel de Campus Universitari en Ciències de la Salut de Terrassa (UCS).

Vist que l’Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa està adscrita a la UAB en data 21 de novembre de 2011, primerament amb el nom d’Escola d’Infermeria Creu Roja.

Vist l’article 11 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist els article 105 i 109 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist el Decret 390/1996, de 2 de desembre, que regula el règim d’adscripció a les universitats públiques de centres docents d’ensenyament superior.

Vist el que disposa l’article 35 dels Estatuts de la UAB sobre l’adscripció i vinculació de centres d’ensenyament a la UAB.

Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern en matèria d’adscripció i vinculació de centres.

Atès que la proposta de canvi de nom de l’Escola Universitària d’Infermeria Creu Roja pel de “Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa”, amb el logotip “EUIT, va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics d’11 d’abril de 2013.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.Aprovar el canvi de nom de l’ Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT) pel de Campus Universitari en Ciències de la Salut de Terrassa (UCS).

SEGON. Elevar l’acord anterior al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent que faci el seguiment de l’acompliment dels acords anteriors.

QUART. Comunicar aquests acords a la Fundació per a la Docència Sant Llàtzer i a l’Àrea d’Afers Acadèmics als efectes oportuns.

CINQUÈ. Comunicar els presents acords al vicegerent d'Ordenació Acadèmica per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 8.1. Cessions d'espais i d'altres béns de titularitat de la UAB: Cessió d'espais a favor d'Autocars R. Font, SAU

Acord  92/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Vista la sol·licitud de AUTOCARS R FONT SAU pel que fa a l’autorització d’ús de part del recinte del Parc Mòbil de la UAB que no estigui utilitzada per aquesta, per l’aparcament dels seus autobusos.

 D’acord amb allò que disposen l’article 80 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, en relació amb els articles 89.k de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya, l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 70 del Decret 323/1983, de 14 de juliol, pel qual es va aprovar el Reglament de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 86.2, 92 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques, i els articles 207.2 dels Estatuts. 

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

 Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia, s'eleva al Consell de Govern de la UAB, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Autoritzar l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a AUTOCARS R FONT SAU d’acord amb les següents condicions:

-     Objecte: porció de terreny de part de la superfície del recinte del Parc Mòbil de la UAB que no sigui utilitzada per aquesta Universitat.

  • Cànon: 118 euros (IVA exclòs) per cada plaça de 12 metres i per períodes mensuals complerts. En cas d’ocupacions inferiors a un mes, es realitzarà el càlcul proporcional.

-     Termini de duració: 2 anys, des de l’1 de setembre de 2020 fins el 31 d’agost de 2022, i podrà prorrogar-se per dos períodes anuals successius, fins un màxim de 4 anys, incloses període inicial més pròrrogues, o sigui, fins el 31 d’agost de 2024.

-     Destinació: El destí del dret d’ús objecte d’autorització serà l’apartament dels autobusos de AUTOCARS R FONT SAU.

 SEGON. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia de la UAB que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.

QUART. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències.

CINQUÈ. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia de la UAB.

 

Punt 8.2. Cessions d'espais i d'altres béns de titularitat de la UAB:  Autorització d’ús d’espais a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L.

Acord  93/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

Atès que des del 27 de juliol de 2015  FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L., ve gaudint l'ús dels espais, ubicats al Servei d’Activitat Física de la UAB per gestionar mòduls d’ensenyament en activitats de caràcter esportiu, en grau superior i grau mitjà.

Atès que FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. és titular de l’Escola Vitae de formació professional amb un projecte educatiu propi i singular que té com a missió contribuir a la formació integral de l’alumnat i educar-lo per a que esdevingui una persona autònoma i respectuosa amb el seu entorn, preparar-lo per a la incorporació al món laboral i per a la continuïtat en el sistema educatiu. Formen i eduquem a tècnics esportius amb l’objectiu de fer que esdevinguin professionals competents, polivalents, autònoms, creatius, proactius i cooperatius.

Atès que FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. ha sol·licitat la renovació de l’autorització d’ús d’espais en els següents termes:

  1. Espais docents i administratius: 3 mòduls prefabricats (en total 220m2) ubicada segons plànol de situació annex.

1 espai polivalent situat al costat de la sala de màquines del poliesportiu, a la sortida dels camps exteriors de gespa 82 m2

1 espai de recepció i coordinació docent situat a la recepció del poliesportiu.

I de cara al nou conveni es preveu l’ús opcional i en funció de la demanda de grups classe d’un nou mòdul (60m2) que s’instal·laria en la pista de frontó. L’autorització per a la utilització d’aquest espai s’acordarà cada 30 de juny i de manera anual. La seva autorització dependrà del nombre de grups classe i de les necessitats acadèmiques de cada curs. Així mateix, aquesta ampliació inclou l’ús d’un despatx situat a la primera planta del poliesportiu i que s’usarà com a sala de professors.

2. Espais esportius exteriors: Camps de futbol 7, camp de futbol 5, frontó, pistes de pàdel, pistes de tennis, pista de sorra de voleibol platja.

3. Espais esportius interiors: Poliesportiu, sales d’activitats dirigides ritmes 1 i ritmes 2, sala de boxing, sala de cycling, pistes d’esquaix, sala de fitnes, piscina gran i piscina petita.

4. Altres espais: Vestidors del poliesportiu, de la piscina i wc.

El calendari per usar les instal·lacions esportives de la UAB coincideix amb l’inici i final del curs acadèmic i va des de l’1 de setembre al 31 de juliol. L’horari d’us està previst de dilluns a divendres i en la franja de les 8:00h a les 15:00h.

Sota les següents condicions:

Preu:

o 10.500€ (+iva) / grup sense mòdul del frontó (inclou despatx de professors)

o 11.500€ (+iva) / grup inclou mòdul del frontó

(El preu per grup es decidirà any a any i en data límit 30 de juny i mentre duri el contracte)

Termini: 4 cursos acadèmics, des de l’1 de setembre de 2021 fins el 31 d’agost de 2025.

Destinació: Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.

Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL a usar les instal·lacions objecte de la cessió d’ús. Detalls dels usos que el SAF podrà fer amb la instal·lació dels nous mòduls prefabricats durant els períodes no lectius:  

- Menjador dels Campus Esportius.

  • Espai lúdic dels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari pels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament  de les Escoles Esportives (per motius d’inclemències meteorològiques: pluja, fred, calor, vent….)
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament nacionals i internacionals.
  • Magatzem de material esportiu fungible.
  • Arees de briffing i meeting point de tornejos i activitats competitives pròpies i d'operadors externs (pe. Fundació Valldor 7).

Vist allò que disposa l’article 92 la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques, l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya i l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER. Autoritzar l’ús dels espais que es passen a relacionar ubicats al Servei d’Activitats Físiques de la Universitat Autònoma de Barcelona a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L.:

1. Espais docents i administratius: 3 mòduls prefabricats (en total 220m2) ubicada segons plànol de situació annex(DOC)

1 espai polivalent situat al costat de la sala de màquines del poliesportiu, a la sortida dels camps exteriors de gespa 82 m2

1 espai de recepció i coordinació docent situat a la recepció del poliesportiu.

I de cara al nou conveni es preveu l’ús opcional i en funció de la demanda de grups classe d’un nou mòdul (60m2) que s’instal·laria en la pista de frontó. L’autorització per a la utilització d’aquest espai s’acordarà cada 30 de juny i de manera anual. La seva autorització dependrà del nombre de grups classe i de les necessitats acadèmiques de cada curs. Així mateix, aquesta ampliació inclou l’ús d’un despatx situat a la primera planta del poliesportiu i que s’usarà com a sala de professors.

2. Espais esportius exteriors: Camps de futbol 7, camp de futbol 5, frontó, pistes de pàdel, pistes de tennis, pista de sorra de voleibol platja.

3. Espais esportius interiors: Poliesportiu, sales d’activitats dirigides ritmes 1 i ritmes 2, sala de boxing, sala de cycling, pistes d’esquaix, sala de fitnes, piscina gran i piscina petita.

4. Altres espais: Vestidors del poliesportiu, de la piscina i wc.

El calendari per usar les instal·lacions esportives de la UAB coincideix amb l’inici i final del curs acadèmic i va des de l’1 de setembre al 31 de juliol. L’horari d’us està previst de dilluns a divendres i en la franja de les 8:00h a les 15:00h.

Sota les següents condicions:

Preu:

o 10.500€ (+iva) / grup sense mòdul del frontó (inclou despatx de professors)

o 11.500€ (+iva) / grup inclou mòdul del frontó

(El preu per grup es decidirà any a any i en data límit 30 de juny i mentre duri el contracte)

Termini: 4 cursos acadèmics, des de l’1 de setembre de 2021 fins el 31 d’agost de 2025.

Destinació: Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.

Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL a usar les instal·lacions objecte de la cessió d’ús. Detalls dels usos que el SAF podrà fer amb la instal-lació dels nous mòduls prefabricats durant els períodes no lectius: 
- Menjador dels Campus Esportius.

  • Espai lúdic dels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari pels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament  de les Escoles Esportives (per motius d’inclemències meteorològiques: pluja, fred, calor, vent….)
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament nacionals i internacionals.
  • Magatzem de material esportiu fungible.
  • Arees de briffing i meeting point de tornejos i activitats competitives pròpies i d'operadors externs (pe. Fundació Valldor 7).

SEGON. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.

QUART.- Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències.

CINQUÈ.- Comunicar el present acord al director del Servei d’Activitat Física.

 

Punt 9. Designació de representants de la UAB en la Conferència General del Consell Interuniversitari de Catalunya

Acord  94/2020, de 10 de desembre , del Consell de Govern

L’article 127.2.f) de la Llei1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya estableix que integren la Conferència General del Consell Interuniversitari de Catalunya, entre d’altres, tres representants de la comunitat universitària de cadascuna de les universitats públiques i privades, nomenats d’acord amb el que estableixi el consell de govern o les normes d’organització i de funcionament respectius, les quals, en tot cas, han de garantir la representació dels estudiants.

En data 4 de març de 1999 la Junta de Govern (òrgan anterior a l’actual Consell de Govern) va acordar designar com a representants d’aquesta Conferència General dos vicerectors i un estudiant nomenats per la mateixa Junta de Govern.

Per acord del Consell de Govern de data 14 de juliol de 2016 es van designar representants en la Conferència General del Consell Interuniversitari de Catalunya la secretària general i el vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat.

Atès el canvi d’Equip de Govern, correspon ara la designació d’aquests dos representants.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, el Consell de Govern ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Designar la persona que ocupi la Secretaria General i la persona que ocupi el Vicerectorat amb competències en matèria de programació acadèmica com a representants del Consell de Govern en la Conferència General del Consell Interuniversitari de Catalunya, en substitució dels que han causat baixa.

SEGON.- Comunicar aquest acord a les persones interessades i al Consell Interuniversitari de Catalunya.

Documents relacionats