La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[23/01/2019] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió. [+]
 
Punt 2. Informe del vicerector d’Economia i de Campus.
 
Punt 3. Aprovació de la distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió. [+]
 
Punt 4. Informació del Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024. [+]
 
Punt 5. Ratificació tarifes dels serveis prestats pel CSUC per al 2019. [+]
 
Punt 6. Aprovació de les modificacions de crèdit a 20 de desembre de 2018. [+]
 
Punt 7. Relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa de pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base de licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del segon semestre de 2018. [+]
 
Punt 8. Assumptes de tràmit.
 
Punt 9. Torn obert de paraules.
 
 
 
 
Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió.
 
Acord 001/2019, de 23 de gener de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

ACORDS
Aprovar l'acta de la sessió de 21 de novembre de 2018.

 
 
Punt 3. Aprovació de la distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió.
 
Acord 002/2019, de 23 de gener de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’article 2 apartat 3 del Reial Decret 1086/1989, de 28 d’agost, sobre retribucions del professorat universitari que regula el complement per l’exercici de càrrecs acadèmics.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya.
 
Vist que en data 5 de març de 2014 el Consell de Govern va aprovar la Normativa en Matèria de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB i que va ser modificada per acords de Consell de Govern de 12 de juny de 2014, de 19 de març de 2015, 10 de març de 2016 i 5 de desembre de 2018.
 
Vist el que disposa l’article 10 de la  Normativa en Matèria de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB pel que fa al finançament dels càrrecs acadèmics de direcció i de gestió.
 
 
Vist l'article 10, apartat 1, lletra a  de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 7 de novembre de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria de gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió condicionada a la seva ratificació per aquesta comissió en la propera sessió que es celebri.
 
SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus  l'execució i el seguiment d'aquests acords
 
 
Punt 4. Informació del Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024.
 
Acord 003/2019, de 23 de gener de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’Acord nº 16 de 18 de desembre de 2008 de la Comissió d’Economia i Organització el Pla de Mobilitat mitjançant el qual es va aprovar el Pla de Mobilitat de la UAB 2008-2014.
 
Vista la proposta de presentada pel vicerector d’Economia i Campus pel que fa al Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB corresponent al període 2018-2024.
 
Vist l'article 10.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 7 de novembre de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Informar favorablement de la proposta del Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024.
 
SEGON. Elevar aquesta acord al Consell de Govern perquè exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i  Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
 
Punt 5. Ratificació tarifes dels serveis prestats pel CSUC per al 2019.
 
Acord 004/2019, de 23 de gener de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

Atès l'acord de la Comissió Executiva del CSUC de 3 de desembre de 2018 pel qual s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats  i la seva política de facturació per a l’exercici 2019.
 
Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA)  i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) el qual va assumir els objectius del CBUC.
 
Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les correspon al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.
 
Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.
 
Vist l'article 10.1. lletres c) i d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data  7 de novembre de 2018 pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2019.
 
SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i  Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
QUART. Comunicar els presents acords al comissionat de la rectora per a les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació i a la vicegerent d'Economia per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 6. Aprovació de les modificacions de crèdit a 20 de desembre de 2018.
 
Acord 005/2019, de 23 de gener de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 20 de desembre de 2018.
 
Vist l’Acord de la Comissió d’Economia i Organització de data 15  de febrer de 2018,  d’11 d’abril de 2018,  de 4 de juny de 2018,  de 27 de juny de 2018, de 19 de setembre de 2018, de 24 d’octubre de 2018 i 21 de novembre de 2018.
 
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
 
Vist l'article 6 de les Bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2018 aprovat per Acord consell de Govern de 26 d’abril de 2018 i per Acord de Consell Social de 23 de maig de 2018 que pel que fa a les modificacions de crèdit preveu que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
 
Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 7 de novembre de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.  Aprovar les modificacions de crèdit en  data  20  de desembre de 2018.
 
SEGON.  Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia  l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 7. Relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa de pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base de licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del segon semestre de 2018.
 
Acord 006/2019, de 23 de gener de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’acord del Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 mitjançant el qual es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals en el sentit que el Consell Social  va autoritzar  al gerent l’aprovació de la despesa pluriennal del pressupost genèric pel procediment d’adjudicació procedent fins a un pressupost base de licitació màxim de 200.000€ i amb l’obligació d’informar semestralment al Consell Social de totes les operacions dutes a terme en el transcurs del semestre de l’exercici social en curs.
 
Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació màxim de  200.000€ corresponents al segon  semestre de 2018.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
ACORDS

PRIMER. Informar favorablement  la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació  fins a un import màxim de  200.000€  corresponents al segon semestre de 2018.
 
SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 

Documents relacionats