La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[18/02/2021] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió. [+]

Punt 2. Informe del vicerector d’Economia.

Punt 3. Criteris bàsics per l’elaboració del pressupost de la UAB 2021. [+]

Punt 4. Aprovació de la distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió. [+]

Punt 5. Aplicació de la instrucció de romanents de crèdit de l’exercici 2020 al pressupost de la UAB 2021. [+]

Punt 6. Aprovació de les modificacions de crèdit a 31 de gener de 2021. [+]

Punt 7. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: • Pròrroga de la prestació dels serveis d’assistència sanitària de la UAB. [+]

Punt 8. Assumptes de tràmit: 8.1. Esmena de l’Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de Serveis de monitoratge pel Servei de l’Activitat Física de la UAB. [+]

Punt 9. Torn obert de paraules.

 

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió.

Acord 009/2021, de 18 de febrer de 2021 , Comissió d'Economia i d'Organització

ACORDS

Aprovació de l'acta de la sessió de 22 de gener de 2021.(DOC)

 

Punt 3. Criteris bàsics per l’elaboració del pressupost de la UAB 2021.

Acord 010/2021, de 18 de febrer de 2021 , Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que l’article 64.l dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern de la UAB i al Consell Social, aprovar els criteris bàsics que han de regir  l’elaboració del pressupost anual, i que l’aprovació d’aquests criteris bàsics constitueix un  pas previ  i necessari per a l’elaboració, presentació i aprovació dels pressupostos de la UAB corresponents a l’any 2021.

Vist l’article 10.4 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions delegades del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització, precepte que determina que prèviament a la seva elevació al Consell de Govern correspondrà a aquesta Comissió delegada informar sobre la proposta que li sigui presentada sobre  criteris bàsics d’elaboració del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Informar favorablement de la proposta dels  “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2021”.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern perquè exerceixi les seves competències

TERCER. Comunicar els presents acords al gerent i a la vicegerent d'Economia  per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 5. Aplicació de la instrucció de romanents de crèdit de l’exercici 2020 al pressupost de la UAB 2021.

Acord 011/2021, de 18 de febrer de 2021 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l'article 10 de la Llei 4/2017, el 28 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017, que regula el procediment per a poder incorporar els romanents de crèdit amb els requisits expressament previstos.

Vistos els articles 210, 211, 213 i 215 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l'exercici econòmic.

Vist l'article número 12 de les Bases d'execució del pressupost 2019, aprovat per Acord de Consell de Govern de 5 de desembre de 2018 i per Acord del Consell Social de 19 de desembre de 2018, que pel que fa a  l'addició als crèdits de l'exercici corrent de romanents de crèdits de l'exercici anterior que, per diverses circumstàncies, no han estat utilitzats.

Vist l’Acord de Consell de Govern de 10 de desembre de 2020 i l’Acord de 17 de desembre de 2020 del Consell Social  mitjançant els quals s’aproven la pròrroga del pressupost de la UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021.

Vista la Instrucció per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici de 2020 al pressupost de la UAB de 2021, aprovada per acord de la Comissió d’Economia i d’Organització de data 26 de novembre de 2020 la qual preveu que correspon a la Comissió d’Economia i d’Organització conèixer i valorar les sol·licituds motivades d’incorporació de romanents per a l’exercici 2021 i que en els casos en què la Comissió d’Economia emeti un informe favorable, la gerència procedirà a la incorporació de romanents. En cas que l’informe sigui de caràcter desfavorable, es garantirà un termini de trenta dies per a al·legacions, a partir de les quals el vicerector d’Economia i de Campus resoldrà.

Vist el que disposa la Instrucció per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2020 al pressupost 2021 pel que fa al calendari  d’incorporacions i obertura de període d’al·legacions.

Vist l'article 10 apartat 1, lletra a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB,  pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d’aprovació  de les  instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar l’Informe sobre l’aplicació de la Instrucció de romanents  de crèdit de l’exercici 2020 al pressupost de la UAB de 2021.(DOC)

SEGON. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l'Equip de Govern i la Gerència l'execució i el seguiment d'aquests acords.

TERCER. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius

 

Punt 6. Aprovació de les modificacions de crèdit a 31 de gener de 2021.

Acord 012/2021, de 18 de febrer de 2021 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 31 de gener de 2021.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article 6 i 9 de les Bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2019 aprovat per Acord de Consell de Govern de 5 de desembre de 2018 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre de 2018 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.

Vist l’Acord de Consell de Govern de 10 de desembre de 2020 i l’Acord de 17 de desembre de 2020 del Consell Social  mitjançant els quals s’aproven la pròrroga del pressupost de la UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021.

Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit en data 31 de gener de 2021.(DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 7. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: • Pròrroga de la prestació dels serveis d’assistència sanitària de la UAB.

Acord 013/2021, de 18 de febrer de 2021 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la pròrroga de la contractació núm. 67/2015 de serveis d’assistència sanitària d’atenció primària, odontologia, psicologia, psiquiatria, ginecologia i de recepció central en el servei assistencial de salut de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2019 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre de 2019.

Vist l’Acord de Consell de Govern de 10 de desembre de 2020 i l’Acord de 17 de desembre de 2020 del Consell Social  mitjançant els quals s’aproven la pròrroga del pressupost de la UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació núm. 67/2015 de serveis d’assistència sanitària d’atenció primària, odontologia, psicologia, psiquiatria, ginecologia i de recepció central en el servei assistencial de salut de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON.  Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

Punt 8. Assumptes de tràmit: 8.1. Esmena de l’Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de Serveis de monitoratge pel Servei de l’Activitat Física de la UAB.

Acord 014/2021, de 18 de febrer de 2021 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’Acord de la Comissió d’Economia i d’Organització de 22 de gener de 2021 el qual diu literalment:

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació núm. Consu-9/2020 de de serveis de monitoratge pel Servei de l’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords

Vist que s’ha detectat un error en la mateixa atès que no es tracta d’una pròrroga de contractació i, per tant, cal esmenar-la en el sentit següent:

“PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació núm. Consu-9/2020 de de serveis de monitoratge pel Servei de l’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.”

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Esmenar l’Acord pres per la comissió d’Economia i d’Organització de data 22 de gener de 2021 el qual quedarà redactat en el sentit següent:

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a  la contractació núm. Consu-9/2020 de de serveis de monitoratge pel Servei de l’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

SEGON.  Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.”

SEGON.  Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords

 
 

Documents relacionats