La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[22/10/2020] Comissió d'Alumnat i d'Ocupabilitat

Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió. [+]

Punt 2. Informe del President de la Comissió.

Punt 3. Informe de la Vicerectora d’Igualtat i Ocupabilitat.

Punt 4. Ratificació de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2019-20, a causa de la declaració de l’estat d’alarma, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19: [+]

Punt 4.1. Primera convocatòria

Punt 4.2. Segona convocatòria

Punt 5. Ratificació de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 1r semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19. [+]

Punt 6. Modificació de la Convocatòria de beques Santander-Progreso per a estudiants d'últim curs de grau de la UAB. Curs 2020-2021. [+]

Punt 7. Avaluació del Pla d’Acció Tutorial. Curs acadèmic 2019-2020.

Punt 8. Aprovació convocatòria 18è Premi Argó Treballs de Batxillerat i Projectes de CFGS 2021. [+]

Punt 9. Assumptes de tràmit.

Punt 10. Torn obert de paraules.

 

Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió.

Acord 003/2020, de 22 d'octubre de 2020 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

ACORDS

Aprovar l'acta de la sessió de 15 d'abril de 2020(DOC)

 

Punt 4. Ratificació de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2019-20, a causa de la declaració de l’estat d’alarma, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19:

Acord 004/2020, de 22 d'octubre de 2020 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta del/la vicerector/a d’Alumnat i Ocupabilitat.

Atès que el Text refós de les normatives complementàries de les normes de caràcter general aplicables a l’alumnat de la Universitat Autònoma de Barcelona, aprovat per acord del Consell de Govern de 13 de juliol de 2011, estableix la normativa bàsica que ordena les diferents convocatòries d’ajuts de col·laboració amb la UAB.

Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vist que la declaració de l’estat d'alarma per tal d'afrontar la situació d'emergència sanitària provocada pel coronavirus COVID-19 van portar l’equip de govern a acordar l’adopció de mesures de caràcter excepcional i urgent per donar garanties a l’alumnat respecte a la finalització del curs acadèmic 2019-2020.

Vist que la situació de pandèmia impossibilitava la celebració d’una Comissió d’Alumnat i d’Ocupabilitat a temps per tal d’aprovar la convocatòria i que aquesta tingués l’efectivitat requerida i durant el curs 2019-2020.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2019-20, a causa de la declaració de l’estat d’alarma, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19

4.1. Primera Convocatòria (DOC)

4.2. Segona Convocatòria (DOC)

SEGON - Encarregar al/a la vicerector/a d’Alumnat i Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.

TERCER- Comunicar els presents acords a la vicegerent competent en matèria d’alumnat, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 5. Ratificació de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 1r semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19.

Acord 005/2020, de 22 d'octubre de 2020 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta del/de la vicerector/a d’Alumnat i Ocupabilitat.

Atès que el Text refós de les normatives complementàries de les normes de caràcter general aplicables a l’alumnat de la Universitat Autònoma de Barcelona, aprovat per acord del Consell de Govern de 13 de juliol de 2011, estableix la normativa bàsica que ordena les diferents convocatòries d’ajuts de col·laboració amb la UAB.

Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vist que aquest canvi en el model de la docència pot comportar que hi hagi persones que, per diversos motius, puguin tenir problemes per seguir els estudis en aquesta modalitat.

Vist que es va executar aquesta convocatòria amb caràcter urgent i sense aprovació prèvia per la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat, atesa la impossibilitat de celebrar-ne una a temps de què la convocatòria pogués tenir efectivitat en el curs 2020-2021.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Aprovar de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 1r semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19 .(DOC)

SEGON - Encarregar al/a la vicerector/a d’Alumnat i Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.

TERCER- Comunicar els presents acords a la vicegerent competent en matèria d’alumnat, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 6. Modificació de la Convocatòria de beques Santander-Progreso per a estudiants d'últim curs de grau de la UAB. Curs 2020-2021.

Acord 006/2020, de 22 d'octubre de 2020 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta del vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat.

Atès que el Text refós de les normatives complementàries de les normes de caràcter general aplicables a l’alumnat de la Universitat Autònoma de Barcelona, aprovat per acord del Consell de Govern de 13 de juliol de 2011, estableix la normativa bàsica que ordena les diferents convocatòries d’ajuts de col·laboració amb la UAB.

Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la modificació de la Modificació de la Convocatòria de beques Santander-Progreso per a estudiants d'últim curs de grau de la UAB. Curs 2020-2021, que forma part del  Programa d’ajuts a l’estudi de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs 2020-2021(DOC)

SEGON - Encarregar a la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.

TERCER- Comunicar els presents acords a la vicegerent competent en matèria d’alumnat, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 8. Aprovació convocatòria 18è Premi Argó Treballs de Batxillerat i Projectes de CFGS 2021.

Acord 007/2020, de 22 d'octubre de 2020 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta del vicerectorat d’Alumnat i d’Ocupabilitat.

Vista la necessitat de disposar d’unes bases per a convocar el 18è Premi Argó a treballs de recerca de batxillerat i a projectes de cicles formatius de grau superior, amb la finalitat de reconèixer l’esforç dels estudiants en l'aprenentatge i en la recerca i d’incrementar els vincles amb els centres d’ensenyament secundari, per l’any 2021.

Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i d’Ocupabilitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Aprovar les Bases del 18è Premi Argó.(DOC)

SEGON.- Encarregar a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.

TERCER.- Comunicar el present acord a la vicegerent competent en matèria d’estudiants, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Documents relacionats