
Sessions formatives sobre el programa de gestió horària My Web Time

27/09/2019
Al juliol, la Corporació UAB va engegar un nou sistema de flexibilitat horària i de registre diari de la jornada laboral dels treballadors i treballadores, a través de l’aplicació web My Web Time.
Per tal d’entendre totes les possibilitats que ofereix la plataforma i donar eines als treballadors i treballadores per gestionar el seu horari laboral, la Direcció Jurídica i de Recursos Humans de la Fundació UAB ha organitzat per al mes d’octubre 8 sessions formatives a l’Edifici Blanc i a Casa Convalescència per als diferents col·lectius de la Corporació. Aquestes són les sessions que s’han programat:
Formació per a validadors/es (perfil Time Manager) - 5 hores, 2 dies
• Edició 1. Dies: 15 i 17 d’octubre. Hora: de les 9:30 a les 12 hores. Lloc: Edifici Blanc (Aula 205)
• Edició 2. Dies: 16 i 18 d’octubre. Hora: de les 9:30 a les 12 hores. Lloc: Edifici Blanc (Aula 205)
Formació per als treballadors/es (perfil Mytime) – 2,5 hores
• Edició 1. Dia: 25 d’octubre. Hora: de les 9 a les 11:30 hores. Lloc: Edifici Blanc (Aula 310)
• Edició 2. Dia: 21 d’octubre. Hora: de les 15:30 a les 18 hores. Lloc: Edifici Blanc (Aula 307)
• Edició 3. Dia: 31 d’octubre. Hora: de les 9 a les 11:30 hores. Lloc: Edifici Blanc (Aula 310)
• Edició 4. Dia: 22 d’octubre. Hora: de les 15:30 a les 18 hores. Lloc: Edifici Blanc (Aula 307)
• Edició 5. Dia: 24 d’octubre. Hora: de les 11 a les 13:30 hores. Lloc: Casa Convalescència (Aula 01)
• Edició 6. Dia: 24 d’octubre. Hora: de les 15:30 a les 18 hores. Lloc: Casa Convalescència (Aula 03)
Per tal d’organitzar el repartiment de treballadors i treballadores per sessió formativa, les persones responsables de cada àrea o departament hauran d’informar abans del 4 d’octubre sobre quina distribució del personal del seu àmbit volen que es faci en els diferents cursos que s’han programat.
També s'ha habilitat l'adreça de correu electrònic gh.fuab@uab.cat per dirigir-se en cas de dubtes o incidències relacionades amb la gestió horària.