La Fundació UAB impulsa la millora dels seus protocols en l'organització d'esdeveniments
Diversos membres d'àrees i d'entitats de la Corporació UAB d'àmbit docent van participar, el passat 23 d'octubre, en una jornada de treball sobre l'organització i producció d'esdeveniments, per tal d'establir millores en els processos i protocols a l'hora de planificar la celebració d'activitats acadèmiques, institucionals i corporatives. La sessió va comptar amb la ponència de Raquel Ojeda, representant del grup Eventoplus, empresa líder en el sector MICE.
30/10/2025
La Sala Oval de Vila 2 va acollir una sessió de treball amb responsables i tècnics de diverses àrees de la Fundació UAB i d'entitats de la Corporació UAB, tots vinculats habitualment en l’organització d’esdeveniments institucionals com graduacions, commemoracions, jornades tècniques o workshops.
La trobada va centrar-se en reforçar els circuïts per a la conceptualització i planificació dels esdeveniments, per tal d’obtenir un enfoc més global que impliqui a tots els departaments afectats, faciliti el desenvolupament de les tasques i millori la qualitat.
La jornada es va obrir amb una ponència de Raquel Ojeda, tècnica del grup Eventoplus, que va destacar les grans oportunitats que ofereixen els espais del campus de la UAB per a la celebració d’esdeveniments acadèmics, institucionals i corporatius. Ojeda també va presentar les principals tendències emergents en el sector de l’organització d’esdeveniments, posant l’accent en la innovació i la personalització de les experiències.
A continuació, hi van intervenir la vicepresidenta executiva de la FUAB, Mariluz Pacheco; la responsable de Congressos i Esdeveniments UAB Campus, Maria Clarella, la directora d'Alumni UAB, Eva Miquel; i la cap de promoció i comunicació de la Fundació UAB, Meritxell Martínez. Les ponents van fer referència a la necessitat d’avançar en el camp de l’organització d’esdeveniments atorgant-li una visió global que contempli, des de l’inici, les necessitats de planificació tots els àmbits implicats i les possibles derivades que poden ser tingudes en compte des d’un punt de vista estratègic.
La trobada també va buscar el foment de la col·laboració entre equips i la detecció de noves sinergies dins la Fundació, amb la voluntat de continuar evolucionant en l’organització d’actes més eficients, sostenibles i adaptats.