La Fundació UAB

El 92% del personal valora positivament la formació rebuda el 2024

Persona fent teletreball amb un portàtil

Promoure la formació, el creixement professional i el benestar de les persones ha continuat essent, un any més, l’objectiu del programa formatiu de la Corporació UAB.

25/07/2025

El personal de les entitats de la Corporació UAB ha participat en nombroses activitats formatives, que han estat avaluades un cop finalitzades. Aquest procés ha permès fer el balanç anual i ajustar l’oferta formativa al context i a les necessitats detectades.

Durant l'any 2024, el personal de les diferents entitats i estructures de la Corporació UAB ha avaluat 141 activitats formatives d’un total de 303 activitats cursades (no s’avaluen els webinars de curta durada impartits per entitats externes).

El 92% de les valoracions rebudes per part del personal de la Corporació UAB (amb 472 respostes recollides) expressen estar satisfets amb les activitats formatives en les quals han participat durant l’any 2024. Un any més, s’han ofert diverses activitats formatives orientades al benestar i la salut de les persones treballadores, que s’han valorat molt positivament entre les persones que hi han participat.

 

L’oferta formativa rebuda ha estat valorada com a excel·lent per la majoria del personal

A la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, el 93%, d’un total de 293 respostes rebudes, ha expressat la seva satisfacció positiva amb les activitats formatives realitzades.

La Fundació Autònoma Solidària ha augmentat tant en participació com en satisfacció respecte l’any passat, amb 41 respostes, un 95% de les quals s’han mostrat “totalment d’acord” o “més aviat d’acord” amb les activitats formatives.

Idiomes UAB Barcelona, un 90% de les respostes rebudes (21 en total) s’han mostrat satisfets amb la formació rebuda.

El 79% de les respostes rebudes per part del personal de la Fundació Hospital Clínic Veterinari (33 respostes rebudes en total) expressen estar satisfets/es amb les activitats formatives en les quals han participat.

Finalment, a Vila Universitària un 98% de les respostes rebudes (de 44 respostes en total) expressen estar satisfets/es amb les activitats formatives rebudes.

 

A continuació, es poden consultar les dades de la satisfacció obtingudes dels qüestionaris de valoració de les activitats formatives de 2024 i el resum en xifres de les activitats formatives realitzades durant l'any.