Preguntes freqüents
En aquest apartat pots trobar les respostes a les preguntes freqüents més habituals que una persona pot tenir a l'hora de formar part d'un procés de selecció.
Pots presentar la teva candidatura, presencialment, al Registre General de la Universitat Autònoma de Barcelona (Planta baixa de l'edifici del Rectorat).
En el cas que no puguis presentar la documentació personalment al Registre General de la UAB, la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (art. 16.4) permet la presentació de la documentació en els llocs següents:
a) Al registre electrònic de l’Administració o organisme a què es dirigeixin, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1. (administració general de l’Estat, administracions de les comunitats autònomes, entitats que integren l’Administració local, el sector públic institucional).
b) A les oficines de correus: per correu administratiu, assegurant, que a l'oficina de Correus segellen la instància (còpia per l'Administració i còpia per la persona interessada) amb la data de sortida no posterior a la finalització del termini de presentació de sol·licituds indicat en la convocatòria.
c) A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l’estranger.
d) A les oficines d’assistència en matèria de registres.
e) En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents.
En cap cas es considerarà vàlida la documentació que arribi a través de qualsevol altre mitjà (fax, correu electrònic, etc).
Cal tenir en compte que a les persones que ja formen part de la UAB, se'ls extreu d'ofici la Fitxa de Serveis Prestats, la Fitxa de Formació i el Currículum de Formació.
A aquests efectes, és primordial que introduïu i mantingueu les vostres dades de formació en constant actualització a través de la intranet – àmbit laboral – formació (Consulta i completa el teu currículum formatiu).
A aquest efecte, has d'aportar l'original i la còpia per tal de que el personal del Registre els acari. Després de comprovar que són iguals segellarà la còpia i et retornarà l'original. La còpia compulsada s'adjunta a la documentació que lliures.
En cas de no poder acudir presencialment al Registre General, cal que tinguis en compte que les oficines de Correus no compulsen documents.
Pots obtenir més informació sobre els coneixements de català a:
- Titulacions equivalents (Ordre VCP/491/2009 i Ordre VCP/233/2010)
- Acreditació de coneixements de català (Decret 161/2002)