Coursera per a la UAB

Coursera per a UAB

Al novembre del 2019 es posa en funcionament "Coursera para la UAB", fruit de l'acord entre la UAB i Coursera per a que tot el personal UAB (alumnes, ex-alumnes, PDI i PAS) puguin cursar gratuïtament (inclosa la certificació) tots els cursos i especialitzacions MOOC produïts per la UAB.

Per a accedir gratuïtament als cursos i especialitzacions MOOC produïts per la UAB, doneu-vos d'alta a l'adreça http://www.uab.cat/coursera amb el correu institucional UAB (e-campus.uab.cat en el cas dels alumnes i ex-alumnes i uab.cat en el cas de PDI i PAS).

Una vegada donats d'alta, hi trobareu el catàleg de cursos i, amb un simple clic, podreu fer la inscripció. A partir d'ara recordeu d’entrar sempre a Coursera per aquesta pàgina i amb el correu institucional per gaudir dels avantatges.

Al final d’aquesta pàgina hi trobareu un pdf amb informació.

Si amb anterioritat a donar-se d'alta a Coursera para la UAB heu fet algun curs MOOC de la UAB a Coursera, l'expedient es traslladarà automàticament a Coursera para la UAB. Per tant, podeu continuar el curs, si no l'heu acabat, o sol·licitar gratuïtament el certificat si l'heu superat però no heu demanat el certificat.

Podeu sol·licitar que la Unitat de Formació de la UAB incorpori la formació al vostre currículum enviant-los la certificació obtinguda, per registre físic o electrònic de la UAB.

Més de 2.000 cursos amb certificació gratuita

Fruit del conveni entre diferents partners de Coursera, la comunitat UAB té certificació gratuita en més de 2.000 cursos de Coursera, encara que no siguin de la UAB. Només cal està donat d’alta al programa "Coursera para la UAB".

En entrar a Coursera, al desplegable de la cantonada superior esquerra, s'ha d'escollir l’opció “Universitat Autonoma de Barcelona en Coursera”. A la pàgina que apareix, trobareu tots els cursos que tenen certificació gratuita. En clicar sobre un curs inclós a l'oferta, apareixerà la informació del curs i, al botó d’inscriure’s, veureu que posa “Inscríbete gratis” i “Patrocinado por Universitat Autònoma de Barcelona”.