Coursera per a la UAB

Coursera per a UAB

Al novembre del 2019 es posa en funcionament "Coursera para la UAB", fruit de l'acord entre la UAB i Coursera per a que tot el personal UAB (alumnes, ex-alumnes, PDI i PAS) puguin cursar gratuïtament (inclosa la certificació) tots els cursos i especialitzacions MOOC produïts per la UAB.

Per a accedir gratuïtament als cursos i especialitzacions MOOC produïts per la UAB, doneu-vos d'alta a l'adreça http://www.uab.cat/coursera amb el correu institucional UAB (e-campus.uab.cat en el cas dels alumnes i ex-alumnes i uab.cat en el cas de PDI i PAS).

Una vegada donats d'alta, hi trobareu el catàleg de cursos i, amb un simple clic, podreu fer la inscripció. A partir d'ara recordeu d’entrar sempre a Coursera per aquesta pàgina i amb el correu institucional per gaudir dels avantatges.

Al final d’aquesta pàgina hi trobareu un pdf amb informació.

Si amb anterioritat a donar-se d'alta a Coursera para la UAB heu fet algun curs MOOC de la UAB a Coursera, l'expedient es traslladarà automàticament a Coursera para la UAB. Per tant, podeu continuar el curs, si no l'heu acabat, o sol·licitar gratuïtament el certificat si l'heu superat però no heu demanat el certificat.

Podeu sol·licitar que la Unitat de Formació de la UAB incorpori la formació al vostre currículum enviant-los la certificació obtinguda, per registre físic o electrònic de la UAB.

OFERTA ESPECIAL COVID-19:

Si ets de la comunitat UAB i t’has donat d’alta al programa "Coursera para la UAB", fins al 28 de juliol pots obtenir, gratuïtament, el certificat de qualsevol curs de Coursera, encara que no sigui de la UAB. S'ha prorrogat fins al 30 d'abril del 2021.

Per accedir a aquesta gratuïtat, entra a Coursera amb aquest enllaç: https://coursera.org/programs/universitat-autonoma-de-barcelona-on-coursera-b3p9e

A partir d'ara, pots entrar amb aquest enllaç o, en entrar a Coursera, al desplegable de la cantonada superior esquerra, escull l’opció “Universitat Autonoma de Barcelona en Coursera”.

Quan cliquis sobre un curs, t’apareixerà la informació del curs i, al botó d’inscriure’s, veuràs que posa “Inscríbete gratis” i “Patrocinado por Universitat Autònoma de Barcelona”.

La data límit d'inscripció és el 30 d'abril del 2021 però teniu fins al 30 de juny per acabar els cursos que estigueu fent.