Coursera per a la UAB

Al novembre del 2019 es posa en funcionament "Coursera para la UAB", fruit de l'acord entre la UAB i Coursera per a que tot el personal UAB (alumnes, ex-alumnes, PDI i PAS) puguin cursar gratuïtament (inclosa la certificació) tots els cursos i especialitzacions MOOC produïts per la UAB.

Per a accedir gratuïtament als cursos i especialitzacions MOOC produïts per la UAB, doneu-vos d'alta a l'adreça http://www.uab.cat/coursera amb el correu institucional UAB (e-campus.uab.cat en el cas dels alumnes i ex-alumnes i uab.cat en el cas de PDI i PAS).
Una vegada donats d'alta, hi trobareu el catàleg de cursos i, amb un simple clic, podreu fer la inscripció. A partir d'ara recordeu d’entrar sempre a Coursera amb el correu institucional per gaudir dels avantatges.

Si amb anterioritat a donar-se d'alta a Coursera para la UAB heu fet algun curs MOOC de la UAB a Coursera, l'expedient es traslladarà automàticament a Coursera para la UAB. Per tant, podeu continuar el curs, si no l'heu acabat, o sol·licitar gratuïtament el certificat si l'heu superat però no heu demanat el certificat.

Document Coursera per a UAB (MS Word, 0,02MB)