Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística

Òrgan i competències

1.  Correspon a la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística:

• Aprovar i fer el seguiment de les línies estratègiques en l’àmbit de les relacions internacionals i la cooperació internacional.
  • Fixar les directrius dels aspectes de gestió i funcionament ordinari dels àmbits que intervenen en les relacions internacionals de la Universitat.
  • Establir les prioritats de les accions de relacions internacionals corresponents als estudis organitzats per la UAB que es proposin anualment, d’acord amb les línies estratègiques i els recursos disponibles.
  • Establir les prioritats de les accions de promoció dels estudis organitzats per la UAB. (Totes les accions de promoció).
  • Aprovar i resoldre les convocatòries de beques i d’ajuts a la mobilitat d’estudiants, personal d’administració i serveis i de personal docent i investigador.
  • Aplicar el Pla de llengües de la UAB.
  • Aprovar i resoldre les convocatòries d’ajuts per a fomentar l’ús de la llengua catalana.
  • Aprovar i resoldre els assumptes derivats de l’aplicació de les normatives aprovades en matèria de relacions internacionals i de política lingüística pel Consell de Govern, i interpretar i desenvolupar els aspectes no previstos, d’acord amb els principis generals establerts respecte d’aquesta qüestió.

2. Correspon a la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística aprovar, per delegació del Consell de Govern, els assumptes que aquest òrgan expressament hi delegui.

3. Correspon a la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a:

• Disposicions normatives en matèria de relacions internacionals.
  • Disposicions normatives en matèria de política lingüística.
  • Qualsevol altra matèria que estableixi el Consell de Govern.

Documents relacionats
Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern (pdf)

Composició de la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística

PRESIDENT