Trobades i congressos a la UAB Tots els serveis al teu abast

Activitats, sostenibilitat i mecenatge

Valor afegit

Al campus s’hi poden realitzar moltes activitats complementàries i, fins i tot, fer les vostres trobades més sostenibles i amb criteris de Responsabilitat Social Universitària i Responsabilitat Social Corporativa.

Servei d'Activitat Física

SAF - Pauses actives: Com desconnectar de forma òptima enmig d'una reunió o un congrés per tornar a l'activitat amb ganes i interès renovats.

Contacte: explotacio.saf@uab.cat

Camins de natura

Sis rutes que s'endinsen per les tres petites valls del nostre campus. Una bona manera de desconnectar de l'activitat diària i també espais idonis on preparar activitats d'orientació i formació vivencial com a complement del vostre congrès.

Xarxa de camins naturals UAB

Rutes culturals al campus

Itineraris artístics a la UABRutes per conèixer les obres d’art del campus de la UAB.

Rutes temàtiques: Propostes de diferents rutes dins la xarxa de camins del campus de Bellaterra.

Mecenatge

Una nova via de col.laboració amb els projectes d'investigació, solidaritat i cultura de la Universitat Autònoma de Barcelona. Els congressos poden deixar un llegat que contribueixi a promoure la recerca i la cooperació.

Mecenatge UAB