Autònoma Actua

Imatge Autònoma Actua 2018

PREMI AUTÒNOMA ACTUA
Convocatòria Festa Major i Programació Estable 2018/2019

Balles? Actues? Cantes? Recites? Ets DJ? Toques algun instrument? Tens un grup de música?
Vols actuar o tocar durant la Festa Major de la UAB o a la Sala Teatre de la UAB?
Presenta't al Premi Autònoma Actua!

El Premi Autònoma Actua és una iniciativa consolidada i de llarga trajectòria que permet donar a conèixer les diferents propostes artístiques que sorgeixen entre els membres de la comunitat universitària de la UAB, ja siguin estudiants, PAS o PDI.

L’objectiu principal és fomentar les actuacions culturals en viu dins de la universitat. Aquesta proposta està dirigida als membres de la comunitat universitària amb iniciatives artístiques i que vulguin optar a presentar-se en els espais de programació artística de la Festa Major de la UAB o bé en la Programació Estable del campus (ja sigui a la Sala Teatre de la UAB, Sala Cinema o bé en dies especials com el Dia de la Dansa, entre d’altres).

• Entre el 17 de setembre i el 15 d'octubre podeu presentar les vostres propostes per tal de ser un dels grups escollits per tocar a la Festa Major de la UAB 2018.
  • I fins l'11 de febrer podeu presentar les propostes per tal de formar part de la Programació Estable del campus, entre els mesos de febrer i maig del 2019.

Per més informació: autonoma.actua@uab.cat

Programació: Concerts Premi Autònoma Actua

Consulteu atentament les bases del Premi:

BASES PREMI 18/19

Convocatòria Programació Estable: