El Comando Voluntariat, per transformar la societat

Campanya Comando Voluntariat

La FAS presenta la nova campanya destinada a sumar voluntàries i voluntaris als programes de l’entitat. Sota l’eslògan “Voluntariat per a la transformació social”, aquesta estratègia és una aposta clara pel treball en comú amb la missió de despertar consciències i construir una societat inclusiva.

12/09/2017

El curs acadèmic 2017-2018 s’enceta a la FAS amb la presentació de la campanya “Comando V: Voluntariat per a la transformació social”. El Comando Voluntariat neix amb la intenció d’apropar-se a tot l’alumnat de la UAB que a través de la transformació social vol lluitar contra les injustícies, defensar els drets humans, construir una societat inclusiva i despertar consciències.

Aquesta campanya promociona programes de la FAS vinculats a l’àmbit socioeducatiu com el CROMA, l’UniX oLet’s Go; a l’àmbit sociosanitari, que es basa en passar temps amb infants i joves hospitalitzats; en l’àmbit penitenciari hi ha programes a centres per adults i joves; en l’àmbit de la salut amb temàtiques relacionades amb el consum de substàncies i la sexualitat; en l’àmbit social hi ha projectes de mentoria; i, finalment, també al medi ambient, on els voluntaris poden contribuir a construir una universitat més responsable amb el seu territori, a través de la promoció de l’educació ambiental al campus.

El Comando Voluntariat té l’objectiu de superar la xifra de 600 voluntàries i voluntaris del darrer curs. Per aquest motiu, després de l’exitosa campanya de “Keep calm and volunteer”, la FAS fa una crida a la transformació social tot assimilant l’actitud de les persones voluntàries a la que tenen els superherois de ficció. On des de l’anonimat, en la majoria de casos, desafien les injustícies i treballen en silenci pel bé comú. Aquesta actitud està reforçada amb imatges contundents que denoten la determinació per millorar la comunitat UAB i el seu entorn.

La participació en programes de voluntariat universitari pot tenir reconeixement de crèdits acadèmics.

PER A MÉS INFORMACIÓ:

Web de Voluntariat o informeu-vos a través d’aquest formulari.