SGIQ de la Facultat

Qualitat del Centre

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha desenvolupat un Sistema de Garantia Interna de Qualitat marc (SGIQ UAB) amb el propòsit de reflectir el ferm compromís d'oferir uns programes formatius de qualitat que incloguin en el seu funcionament mesures per assegurar la contínua avaluació i millora dels mateixos.

Aquest sistema de gestió de la qualitat s'ha dissenyat seguint les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agencies de qualitat AQUANECA, i ENQA.

El SGIQ de la Facultat de Filosofia i Lletres assumeix el compromís de la UAB i contribueix a oferir uns estudis de qualitat que garanteixin el desenvolupament de les competències, habilitats i aptituds establertes en els diferents programes formatius del Centre, per tal d'acomplir amb l'objectiu fonamental d'oferir una formació científica de grau i de postgrau fonamentada en les necessitats i les expectatives dels seus usuaris i usuàries, i de la societat en general, i que afavoreixi la inserció laboral dels seus titulats i titulades.

El 23 de novembre de 2010 l’AQU va atorgar una avaluació positiva al SGIQ de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB, en el marc del programa AUDIT.

El 2016 es va dur a terme una revisió del SGIQ de la Facultat (curs 2015/2016) aprovada en Junta Permanent de 20/03/2017.

El 2019 s’ha realitzat la segona revisió del SGIQ (amb dades dels cursos 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018) i s’han aprovat els processos del Centre en Junta Permanent de 04/11/2019.

El 2020 s'ha realitzat la tercera revisió del SGIQ (amb dades dels cursos 2017/2018, 2018/2019 i 2019/2020) i s'han aprovat els processos del Centre en Junta Permanent de 03/12/2020.

Certificat AUDIT
Manual del SGIQ de la Facultat de Filosofia i Lletres
Mapa de processos del SGIQ de la Facultat de Filosofia i Lletres
Reglament i composició de la Comissió de Qualitat