Preguntes freqüents sobre la matrícula dels graus

A continuació tens un llistat de les preguntes més freqüents sobre la matrícula dels graus.

Quan sàpigues que t’han assignat plaça a la UAB, pots consultar a www.uab.cat/matricula (dins de cada titulació, a l'apartat "La teva matrícula") el calendari de matrícula i la documentació que has d'aportar.

La matrícula es fa per internet el dia que t’assigni la teva facultat. Si tens dret a una bonificació o gratuïtat, és important que revisis si has d’enviar prèviament alguna documentació.

Consulta a la web els materials explicatius sobre la matrícula i si la teva Facultat organitza una sessió de benvinguda per als estudiants de nou accés.

Es perd la plaça. Si et trobes en aquest cas has de contactar urgentment amb la Gestió acadèmica de la facultat assignada.

Tens la relació detallada pel teu estudi i situació a l'apartat de "Documentació" de la teva matrícula.

Si decideixes no matricular-te d'un curs sencer pots sol·licitar la matrícula a temps parcial i només et matricularàs de la meitat dels crèdits. L'autorització és automàtica i no cal aportar cap documentació justificativa. Si després que s'hagi iniciat el curs acadèmic vols sol·licitar un canvi de règim de dedicació, has d'adreçar-te a la gestió acadèmica de la teva facultat on t'informaran de les dates per a realitzar aquest tràmit.

Quan fas la matrícula pots triar els horaris sempre i quan, en el moment que et matriculis, encara quedin horaris per triar. Si no és així, pots sol·licitar triar horari, si acredites documentalment la necessitat d'un o l'altre.

Sí. Encara que et matriculis de la preferència assignada, pots continuar en el procés de reassignació fins al setembre, sempre i quan seleccionis "Continuar en el procés de reassignació de places" a https://accesuniversitat.gencat.cat