Acte inici de curs

Acte d'inici del curs 2020-2021

El dilluns 19 d’octubre de 2020, a les 13 h, va tenir lloc, de manera virtual, la Conferència d'inici del curs 2020-2021.

La Conferència d'Inauguració del curs de la Facultat de Biociències, va començar amb un discurs d'apertura per part del degà de la Facultat de Biociències, el Dr. Jaume Farrés Vicén, que seguidament va cedir la paraula a la Dra. Dolores Jaraquemada Pérez de Guzmán, del Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d’Immunologia, que va fer la presentació de la conferenciant.

La lliçó inaugural d'aquest any va girar entorn a l'estudi de la Doctora Margarita del Val Latorre, viròloga, immunòloga i investigadora científica del Centro de Biología Molecular Severo Ochoa (CSIC-UAM), amb la conferència titulada Inmunología de Pandemia.

Un cop acabada l'exposició de la conferenciant, la secretària de la Facultat de Biociències, la Dra. Mercè Martí Ripoll, va llegir els noms del professorat jubilat i el degà de la Facultat de Biociències, el Dr. Jaume Farrés Vicén, es va dirigir de nou a les persones assistents.

L'acte, d’una durada aproximada d'una hora i mitja, va concloure amb el parlament de la rectora Margarita Arboix Arzo, que va donar per finalitzat l’esdeveniment.

En cas que no poguéssiu assistir, podeu recuperar la conferència mitjançant aquest vídeo.