Imma Díaz i Jackie

Intercanvi de professorat entre l'EUTDH i l'RMIT Vietnam per conèixer la planificació turística a Singapur i Catalunya

La professora Imma Díaz Soria va oferir el 27 d’abril una sessió en línia als estudiants de la RMIT Vietnam sobre gestió i planificació sostenible del desenvolupament del turisme a Catalunya. L’endemà, els alumnes de 4rt del Grau de Turisme en Anglès van tenir a una sessió online amb la professora Jackie Lei Tin Ong, que va presentar les diferents polítiques turístiques aplicades a Singapur.

Debats Turístics

Els XVI Debats Turístics virtuals versaran sobre el sector MICE i la gestió hotelera en temps de pandèmia

Els estudiants de 4t curs dels Graus de les assignatures en Gestió i Organització de Congressos, Convencions i Esdeveniments organitzen la XVI edició dels Debats Turístics, la jornada de reflexió sobre temes d'actualitat del Sector. La sessió, enguany en format online, es celebrarà el dimecres 19 de maig, a les 12 hores, i versarà sobre L'Organització de Congressos i la Gestió Hotelera en Temps de Pandèmia.

Cribratge a la plaça Cívica

Nou cribratge massiu al campus de Bellaterra

Del 5 al 7 de maig, el Departament de Salut de la Generalitat organitza una segona edició del cribratge massiu entre tots els membres del personal i de l'alumnat de la UAB per detectar casos asimptomàtics de COVID-19 i persones que han passat ja la malaltia.

Benvinguts a l'Escola

Veure més avisos per consultar l'horari d'atenció de Gestió Acadèmica