Doble Graduació dels titulats de l'Escola

L'Escola celebrarà les Graduacions de titulats de les promocions 2020 i 2021

L'Escola organitza una doble celebració de Graduació dels titulats de Graus, Màsters i Postgraus, corresponents a les promocions 2020 (que es va haver de posposar per la pandèmia) i 2021. Els actes es realitzaran el 30 de juny i 1 de juliol, respectivament, a les 18 h, a l'Hotel Exe Campus. A causa de les mesures de seguretat per la Covid-19, només podran assistir presencialment les persones que es graduïn i un acompanyant. Ambdós esdeveniments es podran seguir per streaming en el canal de Youtube de l'Escola.

Sessions Màster Oficial Turisme

Xerrades informatives en línia sobre els Màsters oficials en turisme i hoteleria

L'Escola celebrarà els dies 21, 22 i 28 de juny, a la tarda, una sessió informativa en línia amb els seus coordinadors de cada un dels seus programes oficials: el Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments, el Màster Oficial en Gestió d'Empreses Hoteleres, i el Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural. Inscriu-te!

Benvinguts a l'Escola

Veure més avisos per consultar l'horari d'atenció de Gestió Acadèmica