Exterior de l'Edifici Blanc

Serveis d'atenció a l'estudiant de l'Escola oberts durant l'agost de 2021

Durant l'agost l'Escola oferirà diversos serveis d'atenció a l'estudiant per a consultes i resolució d'incidències, i per la realització d'alguns tràmits administratius. Consulteu els seus horaris especials d'obertura. En alguns casos l'atenció serà semipresencial o telemàtica degut a les mesures de seguretat per la Covid-19.

Estudiants a l'aula

Sessions informatives en línia sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera

L'Escola oferirà dues sessions informatives en línia per donar a conèixer els Graus als estudiants que han de realitzar la preinscripció universitària 2021-22 al setembre. La xerrada sobre el Grau en Turisme i Turisme en Anglès serà el dimarts 14 de setembre, i la del Grau en Direcció Hotelera es realitzarà el dijous 16 de setembre. Ambdues es celebraran a les 18 h, a través de la plataforma online Zoom.

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Serveis al campus de la UAB durant el mes d'agost

Durant el mes d'agost els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Durant tot el mes es prioritza el treball a distància allà on és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.

Benvinguts a l'Escola

Veure més avisos per consultar l'horari d'atenció de Gestió Acadèmica