Curs online en Revenue Management

Abans de l'arribada d'Internet i de les noves tecnologies, les empreses turístiques d'allotjament i restauració fitxaven tarifes anuals basades en diversos momentos d'ocupació (temporada baixa, temporada mitjana i temporada alta).

Actualment, les noves tecnologies han permès a aquestes empreses comercialitzar directament el seu producte a través d’internet, però també ha suposat un increment de la visibilitat de la competència a través de la xarxa, configurant un entorn altament competitiu.

La gestió dels negocis d'allotjament i restauració és complicada, ja que per una banda tenen uns elevats costos fixos que han de cobrir, i per altra banda, elaboren un producte que no es pot emmagatzemar fent que una mala comercialització impliqui una pèrdua d'ingressos.

El Revenue Management permet a les empreses turístiques a través de l'anàlisi de diversa informació fer previsions sobre la demanda, i així poder maximitzar, tant els ingressos obtinguts com la seva rendibilitat.


Contacta amb nosaltres per rebre tota la informació o fer una consulta a la coordinadora






Destinataris
  • Persones que desitgin iniciar-se al món del Revenue Management.
  • Professionals del sector turístic i hoteler.

Titulació que s'obté
  • Curs d'especialització en Revenue Management.

Sortides professionals

Una vegada finalitzada la formació l'estudiant podrà treballar com a:
  • Revenue Manager de qualsevol empresa turística.
  • Responsables, Gerents o Directors del departament que apliquin aquestes tècniques.
  • Encarregat funcional d'àrea en Revenue Management.

Continguts
  • Definició conceptual i Fonaments.
  • Aplicació del Revenue Management.
  • Tècniques de màrqueting i vendes aplicades.
  • Màrqueting digital.
  • El desenvolupament de la professió.

Metodologia

El curs està dividit en mòduls, que proporcionen diferents eines didàctiques com:
  • càpsules de professors,
  • fòrums de debats, anàlisi i consultes a diari,
  • conferències en directe amb el professsor i que podràs veure posteriorment gravades,
  • material d'estudi i suport, per poder visualitzar-lo i treballar mitjançant apps al teu telèfon mòbil i des d'on et trobis.

Coordinació del Curs
  • Carme Ruiz Aguado, Diplomada en Turisme i Llicenciada en Estudis d'Àsia Oriental. Màster en Educació i TIC. Professora col·laboradora de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

Professorat
  • Carme Ruiz Aguado, Diplomada en Turisme i Llicenciada en Estudis d'Àsia Oriental. Màster en Educació i TIC. Professora col·laboradora de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.
  • Albert Saló Mayolas, Doctor en Ciències Econòmiques i Llicenciat en Ciències Econòmiques. Responsable de Recerca de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.
  • Laura Lizbeth Martínez Almunia, Llicenciada en ADE. Màster en Direcció i Gestió d’Empreses Internacionals. Consultora de Màrqueting i Comunicació Audiovisual. E-learning Management Development i professora col·laboradora de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.
  • Alfred Pérez Calmet, Graduat en Direcció Hotelera i Diplomat en Ciències Empresarials a la UAB. RM en ABBA hotels.

Preu del curs
  • La matrícula del curs té un cost de 900 euros.
  • Els alumnes i exalumnes de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera- UAB disposaran d'un descompte, fent que el cost de la seva matrícula sigui de 780 euros.

Matrícula

Consulta com formalitzar la matrícula abans del 18 d'octubre de 2019.

La gestió acadèmica enviarà un e-mail a l'estudiant confirmant la matrícula al curs.