Màster oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments

Formació qualificada per poder treballar professionalment en tots els àmbits del sector dels esdeveniments, amb pràctiques en empreses de prestigi en congressos, convencions i grans esdeveniments.

• Màster Oficial UAB
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici de curs 14/10/2020
    Fi de curs 19/05/2021
  • Inici de la preinscripció 10/01/2020
    Veure el calendari
  • Places: 35 places
  • Horaris: Tarda
  • Preu: 117€ / crèdit, inclou taxes i assegurança escolar.
    5% dte. Exalumnes FUABformació (només a primera matrícula del curs complet)
    10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)

• Idioma: Castellà (70%) i Anglès (30%)
  • Modalitat: Presencial

• Centre docent: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (centre adscrit)
Máster Oficial en Dirección y Organización de Turismo de Eventos

El Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments (màster oficial) et forma com a professional qualificat/da per treballar en tots els àmbits del sector dels esdeveniments, aprenent de destacades figures en actiu amb una àmplia experiència, i amb rigor universitari. Els estudis són eminentment professionalitzadors i integren també la vessant investigadora.

El Màster et proporciona:

• Coneixements i competències específiques per organitzar, coordinar i dirigir tot tipus d’esdeveniments dels àmbits social, empresarial, congressual, firal, esportiu, solidari, etc.
  • Formació professional de gestió de projectes en els àmbits públic i privat.
  • Iniciar-te en la recerca d’aquest àmbit. El caràcter universitari i oficial del màster et permet l’accés al Doctorat en Turisme.

Adreçat a:

• Graduats, llicenciats i diplomats universitaris que desitgin especialitzar-se en un àmbit amb perspectives de futur.
  • Empresaris, directors o responsables d'àrea que desenvolupen la carrera professional organitzant esdeveniments de tot tipus.

Metodologia

Les classes s'imparteixen en castellà. Els estudiants disposen, per al seu accés exclusiu, del Campus Virtual. És una plataforma docent online de la qual es pengen els materials de treball així com la informació rellevant relacionada amb el màster. D'aquesta manera es garanteix una atenció permanent per part de la coordinadora, la Dra. M. José Aguar (mariajose.aguar@uab.cat)

Sortides de camp

Es realitzaran diferents sortides de camp i visites d'estudi a institucions de singular rellevància per a la formació dels participants.

Pràctiques en empresa

Realització de 350 hores de pràctiques externes obligatòries en empreses especialitzades del sector dels esdeveniments, ubicades, principalment, a Barcelona.

Sortides professionals

L’enfocament i desenvolupament de la formació que ofereix el Màster està dissenyat perquè els estudiants integrin els coneixements, habilitats i tècniques requerides que els permetin organitzar, gestionar, planificar i dirigir tot tipus d’esdeveniments de l’àmbit empresarial, social, institucional, tant públic com privat, o d’entitats sense ànim de lucre.

Testimonis

Pràctiques

Beques específiques d'aquest màster

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària. El portal inclou tots els ajuts que ofereix la UAB i a més, algunes convocatòries d'altres institucions que poden ser d'interès.

Trobareu un apartat específic de les beques per a estudis de màster oficial.

Qualitat

Segell d'AQU Catalunya del Màster Oficial - Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments Accedir a l'apartat de El màster en xifres