MÓster oficial en Direcciˇ i Organitzaciˇ de Turisme d'Esdeveniments

Formació qualificada per poder treballar professionalment en tots els àmbits del sector dels esdeveniments, amb pràctiques en empreses de prestigi en congressos, convencions i grans esdeveniments.

MÓster Oficial - Direcciˇ i Organitzaciˇ de Turisme d'Esdeveniments

Coordinaciˇ del mÓster

Dra. Maria José Aguar Martínez

Persona de contacte:
Eva Vázquez
Correu electrònic: eva.vazquez@uab.cat

Direcciˇ del mÓster

Maria José Aguar - Coordinadora del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Professorat

Les sessions seran impartides per professionals en actiu i professors altament qualificats i vinculats a la realitat del sector de l'organització d'esdeveniments.

Relaciˇ de professors

Professors universitaris:

Dra. Maria José Aguar. Coordinadora del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments de la UAB.
Daniel Blabia. Coordinador del Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres de la UAB.
Dra. Maria Abril. Coordinadora del Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural de la UAB.
Dr. Víctor Giménez. Coordinador del Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres de la UAB.
Dr. Stefan Hemmen. Professor del Departament d’Empresa de la UAB.
Dr. Francesc Romagosa. Responsable de Recerca de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, i Coordinador del Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura de la UAB.
Dr. Santiago Tejedor. Professor del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB.
Dr. Joaquín Rodríguez. Professor de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB.
Dr. David Urbano. Responsable del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries-FUABformació.
Dr. Manel Vinyals. Professor del Departament de Comunicació de la UAB.

Professors professionals del sector:

Anna Bueno. Responsable de l’Àrea de Congressos de Barcelona Convention Bureau.
Mònica Garcia. Responsable de l’Àrea de Congressos de Barcelona Convention Bureau.
Cristina Garcia. Tècnica de Catalunya Convention Bureau.
Rocío Bermúdez. Responsable de comunicació d’Amnistia Internacional.
Marc Caballé. Consultor en candidatures i organitzacions d’esdeveniments esportius de Summa Sports.
Francesc Carrió. Conseller delegat general de Reed Exhibitions Iberia.
Sandrine Castres. Directora executiva de MCI Group Spain.
Jordi Estruga. Director d’operacions d’esdeveniments externs de Fira de Barcelona.
Juan Pablo Sánchez. Propietari i director creatiu executiu d’A Small Job.
Fabiano Fontanelle. Director comercial de World Trade Center.
Tommy Gil. Director general d’Atelier MICE.
Rosa Garriga. Sòcia consultora d’Event ROI Institute.
Josep Antoni Llopart. Responsable de màrqueting de salons professionals i de consum de Fira de Barcelona.
Raimond Torrents. Propietari i director general de Torrents & Friends.
Eric Mottard. Soci fundador i director d’Eventoplus.
Sònia Serracarbassa. Directora de Catalunya Convention Bureau.
Montserrat Peñarroya. Consellera delegada de Quadrant Alfa i experta en màrqueting electrònic.
David Pérez. Director de Madrid Convention Bureau.
Joan Rosselló. Director de The Project.
Joan Torroella. Director de coordinació de programes estratègics de l’Ajuntament de Barcelona.
Mirtcho Savov. Director d’operacions de Barceló Congresos.
Ramon Vidal. Analista d’inversions de Caixa Bank-La Caixa i professor d’ESADE.
Eduard Vicente. Director general de Fira de Reus.
Juan Gragera. Director d'esdeveniments corporatius d’Apple Tree Communications.
Jordi Gimeno. Creador i organitzador del Festival Simfònic.
Jordi Gratacós. President de l’Associació de Promotors, Agents i Mànagers de Catalunya.
Alberto Alonso. Director general d’Aude Business Events.