Màster oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments

Formació qualificada per poder treballar professionalment en tots els àmbits del sector dels esdeveniments, amb pràctiques en empreses de prestigi en congressos, convencions i grans esdeveniments.

Màster Oficial - Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments

Fira virtual de màsters i postgraus UAB: últimes places!

T’agradaria poder xerrar directament amb la coordinació de cada programa per fer preguntes i resoldre dubtes? Entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre, els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB organitzen prop de 50 sessions informatives. Inscripció oberta!

Treballs de fi de màster

L'estudiant ha de realitzar una recerca sobre un tema del seu interès relacionat amb els continguts del Màster. Cadascun/a disposarà d'un professor/a tutor/a per desenvolupar la seva tesi.

A continuació es relacionen algunes de les millors tesis presentades en els darrers anys:

• 2015. Análisis de la accesibilidad en las sedes de turismo de eventos en Barcelona. Tatiana Montes. Treball finalista Premis Red Intur a les millors tesis de Màster en Turisme 2015
  • 2014. Proposta de candidatura Europride Barcelona 2020. Anàlisi de l'entorn i de factors essencials orientats a l'èxit de participació. Cristina Álvarez.
  • 2014. Anàlisi dels elements principals per a impulsar una Fira Audiovisual Internacional lligada al Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. Marta Garcia.
  • 2013. Barcelona y Singapur, dos modelos relevantes en turismo de negocios. Imma Agustí.
  • 2013. Anàlisi de la promoció del turisme de negocis a Tarragona. Maria Helena Andreu.
  • 2012. El posicionamiento del turismo de negocios en Marruecos: El horizonte 2020. Estudio de caso: Marrakech. Walid Ait M'Barka.
  • 2012. La gestión de los recursos humanos en los “organizadores profesionales de congresos” (opc) de la ciudad de Barcelona: análisis de cinco casos . Sílvia Lamagrande.