Màster oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments

Formació qualificada per poder treballar professionalment en tots els àmbits del sector dels esdeveniments, amb pràctiques en empreses de prestigi en congressos, convencions i grans esdeveniments.

Pla d'estudis Màster Oficial - Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments

Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives amb les direccions i direccions de cada programa, del 27 al 30 de septembre. Inscripcions obertes!

Treballs de fi de màster

L'estudiant ha de realitzar una recerca sobre un tema del seu interès relacionat amb els continguts del Màster. Cadascú/na disposarà d'un professor/a tutor/a per desenvolupar la seva tesi.

A continuació es relacionen algunes de les millors tesis presentades en els darrers anys:

• 2019. La desigualdad en el ámbito universitario. Presencia de la mujer en los congresos universitarios. Estudio de caso. Laia Nosàs.
  • 2017. Neurociencia cognitiva aplicada al sector de los eventos. Cuatro factores que modulan la capacidad humana de recordar un evento. Elena Monsalve.
  •  2016. La profesionalización del capital humano en el sector eventos. Caso de estudio: Barcelona. Lorena Costoya.
  • 2015. Análisis de la accesibilidad en las sedes de turismo de eventos en Barcelona. Tatiana Montes. Treball finalista Premis Red Intur a les millors tesis de Màster en Turisme 2015
  • 2014. Proposta de candidatura Europride Barcelona 2020. Anàlisi de l'entorn i de factors essencials orientats a l'èxit de participació. Cristina Álvarez.
  • 2014. Anàlisi dels elements principals per a impulsar una Fira Audiovisual Internacional lligada al Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. Marta Garcia.