Māster Oficial - Direcciķ i Organitzaciķ de Turisme d'Esdeveniments

Presentaciķ

Māster Oficial en Direcciķ i Organitzaciķ de Turisme d'Esdeveniments

El màster en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments (màster oficial) forma els professionals qualificats del sector dels esdeveniments en el seu més ampli espectre tot conjugant el rigor universitari amb l´experiència de destacats professionals d´aquest àmbit.

Objectius:

• Proporcionar coneixements i competències específiques per poder organitzar, coordinar i dirigir tot tipus d'esdeveniments.
  • Formar professionals capaços d´impulsar la gestió de projectes així com el desenvolupament de la recerca en aquest àmbit.

Aquest programa va adreçat a:

• Graduats, llicenciats i diplomats universitarisque desitgin especialitzar-se en un àmbit amb perspectives de futur excel·lents en el nostre país i a nivell internacional.
  • Empresaris, directors o responsables d'àreaque desenvolupen exclusivament o parcial la seva carrera professional organitzant esdeveniments del tipus que sigui tant en el sector públic com en el privat.

Metodologia:
Les classes s'imparteixen en castellà. Els estudiants disposen, per al seu accés exclusiu, del Campus Virtual. És una plataforma docent on line de la qual es pengen els materials de treball així com la informació rellevant relacionada amb el màster. D´aquesta manera es garanteix una atenció permanent per part de la coordinadora d´aquest, la Dra. Pepa Aguar (mariajose.aguar@uab.cat)

Sortides de camp:
Es realitzaran diferents sortides de camp i visites d'estudi a institucions de singular rellevància per a la formació dels participants.

Pràctiques en empresa:
Els estudiants hauran de fer un mínim de 350 hores de pràctiques a empreses del sector dels esdeveniments. El màster disposa d´un ventall divers d´aquestes que s´adapten al perfil i interès de cadascun dels estudiants. Aquest és un dels actius més importants a l'hora de completar la seva formació. L'estada en règim de pràctiques en empreses és obligatòria per a l'obtenció del títol de màster.

Sortides professionals

Direcció, organització i coordinació d’esdeveniments en totes les seves especialitats a  l’àmbit de l’empresa, les institucions públiques o les entitats sense ànim de lucre.

Horaris

La formació s'imparteix els dilluns i els dimecres de 16.00 a 20.00 h.

Calendari acadèmic

Māster Oficial UAB

40 places
Crčdits: 60 ECTS
Inici de la preinscripciķ 13/01/2017
Veure el calendari
Preinscripciķ oberta
Preu: 115€ / crèdit, inclou taxes i assegurança escolar.
Inici de curs 18/10/2017
Fi de curs 23/05/2018
Centre: Escola Universitāria de Turisme i Direcciķ Hotelera (centre adscrit)
Idioma:Castellā (70%) i Anglčs (30%)