Et pot interessar

escull el teu!

Manual d'identitat corporativa

Els transgènics, a debat a la Facultat de Veterinària

La Facultat de Veterinària acollirà el debat “Transgènics, pros i contres” el dimecres, 18 de gener. Joan Simó, llicenciat en Biologia (UAB) i doctor en Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia (UPC), i Miquel Vallmitjana, llicenciat en Biologia (UAB) i doctor en Biotecnologia (UAB), defensaran els pros i contres dels transgènics, respectivament.

Ideen un GPS bronquial per a la detecció precoç del càncer de pulmó

Investigadors de la UAB, del CVC i de l'Hospital de Bellvitge - Idibell han desenvolupat una tecnologia per a la realització de biòpsies que permet moure's per dins dels bronquis dels pacients seguint una ruta planificada i localitzada amb tècniques de realitat augmentada, videojocs i modelatge en 3D.

Oriol Farrés reflexiona a Rubí sobre la importància de la bioètica

El proper 19 de gener, l'Associació d'Amics de la UAB organitza la xerrada "La bioètica: una referència obligada" a la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí. Serà impartida per Oriol Farrés, professor del Departament de Filosofia i coordinador del Màster en Reptes de la Filosofia Contemporània de la UAB.

Admissio màsters i postgraus UAB

La UAB obre l'admissió als màsters i postgraus 2017-2018

La UAB obre el període d'admissió als màsters oficials, màsters propis i postgraus que seran impartits el curs 2017-2018. S'ofereixen més de 700 programes de tots els àmbits acadèmics. Consulta al web UAB l'oferta completa de màsters oficials i màsters i postgraus propis 2017-2018 i demana l'admissió!

Sala de Premsa
Seu electrònica Seu electrònica