Et pot interessar

Apunta't a un MOOC:
cursos online gratuïts

Margarita Arboix és elegida nova rectora de la UAB

Margarita Arboix va ser elegida nova rectora de la UAB a les eleccions que van tenir lloc el 19 de maig, segons els resultats definitius. Margarita Arboix, catedràtica de farmacologia, va obtenir el 60,56% del vot ponderat; i Méndez, catedràtic de física teòrica, el 39,44%.

Investigadors de la UAB participen al Pint of Science 2016

El festival de xerrades científiques Pint of Science torna als bars de Barcelona els dies 23, 24 i 25 de maig. Nou investigadors de la UAB hi participen, impartint xerrades sobre investigacions en neurociències, teràpia gènica o visió per computador.

Professorat i estudiants faran balanç del curs amb la FAS

La Fundació Autònoma Solidària (FAS) farà un acte el 26 de maig al Rectorat, on es farà balanç del curs 2015-16, on s'han fet accions que han tingut 4.300 persones beneficiàries, de 43 municipis, i on han participat uns 600 voluntaris. Es comptarà amb el testimoni de les persones que han participat en les activitats. El periodista Albert Om presentarà l'acte.

Seu electrònica Seu electrònica
Transparència Portal de transparència
Responsabilitat Social Universitària Responsabilitat Social Universitària

Cultura i vida al campus