Actes del curs 2021/2022

Actes del curs 2021-2022

Acte d'Inauguració del curs

El dilluns 18 d’octubre de 2021, a les 13 h, va tenir lloc a la Sala d'Actes de la Facultat i en streaming, la Conferència d'inici del curs 2021-2022.

La conferència inaugural d'aquest any, sota el títol "La Oncología en el Siglo XXI: desde la Medicina de Precisión a la Inmunoterapia", va ser impartida pel Dr. Mariano Barbacid, professor d'Oncologia Molecular del Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas (CNIO).

En cas que no poguéssiu assistir, podeu recuperar la conferència mitjançant aquest vídeo.

Acte d'Inauguració del segon semestre

El 2 de març de 2022, a les 13 h, va tenir lloc a la Sala d'Actes l'Acte d'Inauguració del segon semestre del curs 2021-2022, de la Facultat de Biociències.

Dins de l'acte, Margarita del Val, prestigiosa viròloga i immunòloga del Centro de Biología Molecular Severo Ochoa, va impartir la conferència "Inmunología, vacunas y variantes en la pandemia de SARS-COV-2". La Dra. Margarita del Val ha tingut una gran rellevància científica i divulgativa sobre la infecció pel coronavirus SARS-COV-2 i les vacunes que s'han desenvolupat durant aquests dos anys de pandèmia.

La conferència també va ser retransmesa en streaming, podeu recuperar-la en aquest vídeo