Voluntariat

Programa Croma

21 escoles públiques de Badia, Barberà, Cerdanyola, Rubí, Sabadell i Terrassa

Infants de 5è i 6è de primària

2 tardes a la setmana (dl. i dc. o dt. i dj.). Horari: 16:30-18:30h o 17:00-19:00h

Activitats per fer créixer l’interès per la descoberta i millorar resultats escolars

Els infants que viuen situacions de vulnerabilitat tenen més possibilitats de patir fracàs escolar. La manca d’un
acompanyament personalitzat en el seu aprenentatge fa que els seus resultats se'n ressentin i provoca, també, que l’interès per les experiències que els ofereix l’escola disminueixi.

Amb el CROMA 2.0 volem ajudar-los a recuperar l’interès per la investigació i l’aprenentatge, a partir de tallers dinamitzats per voluntaris que els apropin la possibilitat de convertir-se en els responsables de les seves descobertes i, així, col·laborar en incrementar l’interès per aquells coneixements que els ofereix l’àmbit escolar.

A QUI S'ADREÇA?
A infants d’entre 10 i 12 anys que mostren dificultats en el seguiment escolar o en la integració al grup, i que es
troben en situació de risc.

COM POTS PARTICIPAR-HI?
Dinamitzant els tallers educatius a les escoles i implementant dinàmiques de grup i activitats d’aprenentatge per a l’alumnat, juntament amb altres estudiants universitaris.

QUAN?
Els dilluns i dimecres o dimarts i dijous de 16:30 a 18:30 o de 17:00 a 19:00.

ON?
En 21 escoles de primària de Badia, Barberà, Cerdanyola, Rubí, Sabadell i Terrassa

fas.croma@uab.cat

Consulta la fitxa informativa