Voluntariat

Programa CROMA 2.0

CROMA

Voluntariat- Socioeducatiu Croma 2.0

16 escoles públiques de Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Rubí, Sabadell i Terrassa

Infants de 5è i 6è de primària en situació de vulnerabilitat socioeconòmica

1 o 2 tardes a la setmana, a la frana de 17 a 19,30h

Activitats online per fer créixer l’interès per la descoberta i millorar resultats escolars.

Mentoria i acompanyament personalitzat mitjançant videotrucades

Els infants que viuen situacions de vulnerabilitat tenen més possibilitats de patir fracàs escolar. La manca d’un acompanyament personalitzat en el seu aprenentatge fa que els seus resultats se'n ressentin i provoca, també, que l’interès per les experiències que els ofereix l’escola disminueixi.

Amb el CROMA 2.0 volem ajudar-los a recuperar l’interès per la investigació i l’aprenentatge, a partir de tallers dinamitzats per voluntaris que els apropin la possibilitat de convertir-se en els responsables de les seves descobertes i, així, col·laborar en incrementar l’interès per aquells coneixements que els ofereix l’àmbit escolar.

fas.croma@uab.cat