Hi faltes tu!
Entitats, activitats, jornades, debat, representació estudiantil, delegades d'igualtat. Què hi falta? Hi faltes tu!
Fruit del conveni de col·laboració per la difusió de la programació cultural entre la ciutat de Cerdanyola del Vallès i la UAB, posem en coneixement de la comunitat universitària les activitats artístiques de diferents espais escènics i museístics de la ciutat que creiem poden ser del vostre interès.
Espais de la ciutat de Cerdanyola: Ateneu de Cerdanyola, Biblioteca Central, Museu d'Art de Cerdanyola, Sala Acme, Ca n’Oliver Museu i Polblat Ibèric
PROGRAMACIÓ JUNY I JULIOL 2023
- DIA LGBTIQ+ -
Accions artístiques per commemorar el Dia de l'Alliberament LGBTIQ+. All genders allowed i Som qui som, som com som, dues accions expositives.
Data: dimecres 28 de juny
Lloc: Museu d'Art de Cerdanyola
Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i Museu d'Art de Cerdanyola del Vallès
---------------------------
- CONCERT -
Un Castell de Videojocs
Data: divendres 30 de juny, a les 21.30 h
Lloc: Jardins del Castell de Sant Marçal
Organitza: Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès (AMCV)
---------------------------.
- TEATRE -
Kaos el origen
Data: dissabte 1 de juliol, a les 19 h
Lloc: Teatre Ateneu
Organitza: Casa d'Andalusia de Cerdanyola del Vallès
---------------------------
Entitats, activitats, jornades, debat, representació estudiantil, delegades d'igualtat. Què hi falta? Hi faltes tu!
Jornada cultural i lúdica per compartir activitats i projectes del conjunt de la comunitat universitària
El Centre de Recursos per a Col·lectius i l'Hotel d'Entitats són espais de suport al teixit associatiu i als consells d'estudiants de la universitat.
Vídeo inclòs dins de la campanya de la UAB
Contempla 70 activitats i engloba dos plans, el Campus Saludable i el Sostenible, dirigits a les persones que estudien i treballen a la Universitat.
Vine a fer esport al SAF, on tenim la missió de promoure la pràctica d'activitat física en totes les seves vessants i orientada a la formació integral de les persones.
La figura del delegat/a és vital pel bon seguiment acadèmic. És l’interlocutor que millora la formació integral dels estudiants i els fa protagonistes del procés d’aprenentatge.
Visita el complex residencial de l’Autònoma des del cel. 40 hectàrees de natura, 810 habitatges, 2000 residents. Viu l’experiència Vila al campus de la UAB.
Els estudiants internacionals són ben rebuts a la UAB que durant uns dies es posa a la seva disposició perquè coneguin a fons les instal·lacions, els serveis i tots els racons del campus universitari.
La UAB rep el distintiu que reconeix aquells espais de Festa que compten amb un seguit de recursos relacionats amb la salut i el benestar.
Si vols formar part del millor equip de voluntariat universitari. Uneix-te al #ComandoV que es presenta en aquest vídeo.