Cultura en Viu

expoNatura UAB 2022

Exposició Virtual

Imatge banner web expoNatura 2022

Des del Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia (BABVE) s'organitza una nova edició de l'EXPONATURA UAB 2022, un concurs fotogràfic al voltant de la natura i la Biodiversitat que desenvoluparem en el marc de les VII Jornades Científiques que organitzarà el BABVE el proper 9 de juny de 2022 amb la col·laboració de la Facultat de Biociències.

Novament, el concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2022 està adreçat a tots el membres de la comunitat de la UAB (estudiants, professors, investigadors, alumni i PAS).

Els participants podran presentar un màxim de dues fotografies en format digital sobre el tema Biodiversitat. El termini de presentació de les fotografies finalitza el 30 de maig de 2022.

A la pàgina web del Departament podreu trobar més informació sobre el concurs (bases, premis, formulari per participar, etc.): http://www.uab.cat/web/exponaturauab-1345699128398.html

La presentació de les fotografies guanyadores i l'entrega de premis es farà el dijous 9 de juny de 2022 en el marc de les VII Jornades Científiques del BABVE , amb la col·laboració d'Altaïr, Oryx, Orlum i Abacus.

L'exposició de les fotografies presentades, que aquest any tornarà a ser presencial a la Sala de Vidre i a l’Espai Sud de la Facultat de Biociències, es farà el mateix dijous a les 9:30h. Igualment, es farà una  exposició virtual a la web de Cultura en Viu de la UAB amb el suport del Vicerectorat de Comunicació i de Cultura de la UAB.

cartell concurs expoNatura 2022