VI Jornada Batxibac

La Trobada es durà a terme el proper 25 de març de 2020 a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

04/03/2020

El Departament de Filologia Francesa i Romànica de la UAB, en col·laboració amb l'ICE i el servei de cooperació de l'ambaixada de França, organitza un any més la Jornada Batxibac a la UAB.

Aquesta jornada s'adreça a alumnat de batxillerat que segueixi la doble titulació batxiller - baccalauréat, o que cursi l'assignatura optativa de francès i el professorat del centre consideri que té el nivell adequat per seguir l'activitat.

Web de la jornada