Dia de França i de la francofonia i VI Jornada Batxibac

VI Journée Batxibac. Dia de França i de la Francofonia

El Departament de Filologia Francesa i Romànica de la UAB, en col·laboració amb l'ICE i el servei de cooperació de l'ambaixada de França, organitza un any més la Jornada Batxibac a la UAB. Aquesta jornada s'adreça a alumnat de batxillerat que segueixi la doble titulació batxiller - baccalauréat, o que cursi l'assignatura optativa de francès i el professorat del centre consideri que té el nivell adequat per seguir l'activitat.

09.30 Accueil des participants

10.00 Ouverture de la journée: Mots de Bienvenue des autorités universitaire, éducative et consulaires.

10.30 Présentations études en France et des études à la UAB

11.30 Table-ronde

Séquence de témoignages entreprises françaises et espagnoles

12.15 Pause-café et Forum : stands entreprises et stands institutions éducatives

13.00 Conférence
Les horizons de la francophonie dans un monde pluriel
Bertrand Westphal, professeur à l'université de Limoges

13.30 Clôture de l'évènement

Lloc de realització: Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB
Data: 25 de març de 2020
Horari: de 9.30 a 14h

Inscripció gratuïta, s'assignarà per ordre d'inscripció, però es prioritzarà l'alumnat que segueixi la doble titulació batxiller - baccalauréat.

Hi col·laboren Departament d'ensenyament   Institut Français

Activitat anul·lada a causa del confinament per la Covid-19.