El màster en Direcció de la Comunicació Empresarial i Institucional presenta una estratègia de comunicació pel Banc de Sang i Teixits

Imatge-expos-DCEI

Els alumnes del màster han presentat la seva proposta a Manel Gastó, responsable de Comunicació del Banc de Sang i Teixits, i a Jordi Iglesias, director de serveis al client a JWT Spain i professor tutor del programa

15/07/2019

En cada edició del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional els alumnes presenten estratègies de comunicació a empreses i institucions pel cas final de màster. En altres edicions els alumnes han presentat les seves estratègies a empreses i institucions com Apple o Unicef.

En l'edició d'enguany han presentat la seva proposta a Manel Gastó, responsable de Comunicació del Banc de Sang i Teixits, i a Jordi Iglesias, director de serveis al client a J. Walter Thompson Worldwide Spain i professor tutor del programa.

En el màster la metodologia pràctica té una rellevància especial en el procés de formació dels i les futures dircom DCEI, que des de l'inici del programa es converteixen en equips de comunicació i treballen practicant les habilitats i capacitats que exigeix la professió. El programa està orientat a l’especialització professional, sent referent en la formació i capacitació de directors i directores de comunicació. Així, l’experiència de treballar amb organitzacions reals suposa un valor afegit i una diferència significativa en un perfil professional que cada cop està més demandat. L’elaboració dels plans és acompanyada i assessorada per professors-tutors, pel que els alumnes gaudeixen de la guia de professionals experimentats en el sector.

La propera edició començarà el novembre i ja està obert el període de sol·licitud d’admissió.

Més informació:
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional