Jornades informatives realitzades

Aquí trobareu informació i documentació de les jornades organitzades per l'Oficina de Projectes Internacionals (OPI).

Jornada sobre accés obert i la nova plataforma Open Research Europe de la Comissió Europea.

La Comissió Europea va obrir la darrera convocatòria del programa de finançament Horizon 2020, relacionada amb la iniciativa de l'European Green Deal. Des de l'Oficina de Projectes Internacionals de la UAB es va organitzar una sessió orientada a fomentar la cocreació de propostes coordinades per la UAB. La sessió, en format virtual, es va adreçar a personal investigador de la UAB amb interès en col·laborar i dissenyar propostes conjuntes i interdisciplinàries per a la Call Area 10

Taller de revisió de propostes.

El 18 de febrer de 2020 es va organitzar una jornada sobre Finançament europeu en Salut i Infraestructures. Es van presentar les infraestructures disponibles a la UAB i a l'Esfera UAB per dur a terme projectes innovadors i competitius en l’àmbit de les Ciències de la Vida.

Documentació sobre el taller d'oportunitats de finançament en els àmbits de Salut i Bioinformàtica que es va organitzar el dia 10 juliol de 2019.

La sessió va tenir lloc el dia 21 de juny de 2019, a les 10h, a la Sala Seminari del IERMB ubicada a l'edifici MRA. Time Machine és una gran iniciativa de recerca que pretén incidir en la frontera existent entre la recerca en tecnologies de la informació i la comunicació i les ciències socials i les humanitats.

Taller de revisió de propostes.

El passat 24 de maig a les 11 h, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Socials i Lletres de la UAB, es va celebrar una jornada sobre la convocatòria Marie S. Curie: Individual Fellowships 2018. La jornada va estar impartida per Queralt González, tècnica de projectes de l'OPI.

L’objectiu d'aquesta convocatòria és finançar accions de mobilitat d’investigadors/es doctors/es que vulguin realitzar estades d’un a tres anys en un altre país. Tots els candidats han de complir amb l’anomenat requisit de mobilitat, i no haver viscut en el país de destí més de dotze mesos en els darrers tres anys (a data de tancament de la convocatòria).

El passat 5 de març, a la Sala de Graus de l'Escola d'Enginyeria de la UAB, es va celebrar un taller informatiu i de preparació de propostes H2020 Secure Societies – Protecting freedom and security of Europe and its citizens, organitzat pel CDTI, ACCIÓ i la UAB. Va ser una sessió pràctica en la qual es va proporcionar informació sobre els nous tòpics publicats al Work Programme 2018-2020, vinculats a Societats Segures, i es van donar recomanacions de com preparar propostes d'èxit.

A més a més, es van donar a conèixer casos d’èxit i potencial dels assistents, amb la idea que poguessin sorgir sinergies, amb una sessió final de networking i B2B.

El passat 18 de gener de 2018, va tenir lloc a la seu d'ACCIÓ, una jornada informativa i de revisió de propostes sobre H2020 Repte Social 5 Climate Action, Environment, Resource Efficiency & Raw Materials. La jornada estava organitzada per: CDTI, ACCIÓ, IRTA, EURECAT, URV, PRUAB i UAB.

En aquesta sessió es van donar a conèixer les noves iniciatives per al 2018 vinculades a aquesta temàtica i recomanacions pràctiques de com preparar propostes d'èxit. A més, també es van donar a conèixer idees de projectes, amb l’ajut d’entitats col·laboradores, amb la idea que puguin sorgir sinergies entre les empreses i entitats assistents a la sessió.

De forma paral·lela es van organitzar reunions de revisió de propostes enviades prèviament, per validar amb el NCP l’encaix amb el topic de WP 2018-2020 del Societal Challenge 5: Climate Action, Environment, Resource Efficiency & Raw Materials.