Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

El descens al nivell del mar va provocar el declivi de societats precolombines fa 2.000 anys

Els canvis al nivell del mar van provocar el declivi d'una de les societats costaneres precolombines més antigues de les Amèriques fa 2.000 anys, coneguda com a Sambaqui. Així es demostra en un estudi desenvolupat al Brasil per investigadors de ICTA-UAB i del Departament de Prehistòria de la Universitat Autònoma de Barcelona, publicat recentment a la revista Nature Scientific Reports.

Antonio Rosell i Melé

Ens deixa Antoni Rosell i Melé

Lamentem comunicar la mort, el passat dissabte 11 de desembre, d’Antoni Rosell i Melé, investigador ICREA, sots-director de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) i professor associat al BABVE de la UAB.