Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

TFM de Yolanda Corredera

Es publica el llibre digital del Millor TFM en Arxivística i Gestió de Documents del curs 2019-20

L'Escola juntament amb l'Associació d'Arxivers de Catalunya acaben de publicar el llibre digital de la guanyadora de la 2a edició del Premi al Millor TFM en Arxivística i Gestió de Documents del curs acadèmic 2019-2020, atorgat a Yolanda Corredera amb la recerca “Requeriments arxivístics i de gestió documental en la contractació de serveis TIC de l’Administració Pública. Eina per al seu desenvolupament i aplicació”Consulta'l aquí.

Retorn a les aules

Pròrroga de les mesures en matèria de salut pública fins al 26 de març

La Resolució SLT/275/2021 del Departament de Salut, de 5 de febrer, flexibilitza algunes mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social, i en matèria de salut pública, per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 i protegir la salut de la població del territori. Es flexibilitzen les restriccions a la presencialitat en la docència universitària aquest segon semestre per estudiants de 1r curs de Grau. Les condicions recollides es mantindran fins al 26 de març.

Arxivística computacional

Seminari permanent de recerca sobre arxivística computacional

En el marc de les activitats de formació del Programa de Doctorat d’Història Comparada, Política i Social, l'ESAGED va organitzar el passat mes de febrer la 3a sessió del seminari permanent de recerca sobre Arxivística i Gestió de Documents, en format en línia. Maria Esteva, investigadora del Texas Advanced Computing Center, va impartir una ponència sobre els nous conceptes, possibilitats i avenços de l'arxivística computacional.