Arxiu de notícies

Lliurament del Premi CIEU a la idea més emprenedora de 2020

El CIEU-FEiE lliurarà el XI Premi a la idea més emprenedora 2020

El Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries celebrarà l'acte de lliurament de guardons del XI Premi CIEU-FEiE a la idea més emprenedora de 2020, el proper dijous 10 de desembre, a les 16:15 h, en un esdeveniment que es durà a terme a la Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB, i que per motius de seguretat de la COVID-19, l'aforament serà reduït, i només podran assistir-hi in situ els ponents i els finalistes de les categories del certamen. Es podrà seguir a través de les xarxes socials de les Escoles FUABFormació.

Portada Acte Inauguració

L’ESAGED celebra l’acte d’inauguració 2020-2021 en format virtual i centrat en els reptes actuals de la digitalització

L’experta en polítiques públiques, tecnologies i dades personals Gemma Galdón va oferir la ponència inaugural de l’acte d’inauguració del curs 2020-2021 de l’Escola, que es va celebrar el passat 12 de novembre de manera virtual. Durant l’acte també es va anunciar la guanyadora del Premi al Millor Treball de Fi de Màster 2019-2020, Yolanda Corredera Anera, pel seu treball: Requeriments arxivístics i de gestió documental en la contractació de serveis TIC de l’Administració Pública.

Marterclass sobre transformació digital en l'Arxivística

Masterclass "Transformació digital: a pèl o amb sistema de gestió de documents?"

Lluís Esteve Casellas, arxiver i Cap de la Secció de Gestió Documental i Arxiu, i Delegat de Protecció de Dades de l'Ajuntament de Girona, serà el ponent d'aquesta masterclass online organitzada per l'Escola, el dimecres 2 de desembre, a les 18 h (hora espanyola), on reflexionarà al voltant de les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats de la gestió documental en l'agitat món de la transformació digital. Cal registrar-se per assistir al webinar.

Un estudiant amb un ordinador fent un exercici

Una professora i un alumni de l’Escola, en una taula rodona virtual sobre la professió arxivística al sector privat

L’Associació d’Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya ha organitzat els dies 3 i 5 de novembre dues taules rodones en línia sobre l’estat actual de l’arxivística al món empresarial. Hi participaran Vanesa Verdugo, professora i consulta d’estratègia de gestió documental i integració de dades, i el titulat Alexis Galceran, arxiver i gestor de documents de CaixaBank.