Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

Enquesta serveis

Valoració positiva dels serveis de la Fundació UAB

La Corporació UAB ha portat a terme una nova enquesta de qualitat per conèixer la valoració de l’alumnat, el professorat i el personal d’administració. L’enquesta avalua aspectes com la gestió informàtica, les instal·lacions o la secretaria acadèmica i, aquest any, també s'han inclòs les mesures aplicades per la pandèmia o el funcionament del Campus Virtual.

Exterior de l'Edifici Blanc

Serveis d'atenció a l'estudiant de l'Escola oberts durant l'agost de 2021

Durant l'agost l'Escola oferirà diversos serveis d'atenció a l'estudiant per a consultes i resolució d'incidències, i per la realització d'alguns tràmits administratius. Consulteu els seus horaris especials d'obertura. En alguns casos l'atenció serà semipresencial o telemàtica degut a les mesures de seguretat per la Covid-19.

Drets Humans i Arxius

Ramon Alberch impartirà la masterclass "Arxius i Drets Humans com a àmbit de desenvolupament professional"

L'Escola celebrarà la masterclass online "Arxius i Drets Humans com a àmbit de desenvolupament professional" a càrrec de Ramon Alberch, primer director de l'ESAGED i actual professor del centre. També es farà una presentació del Curs d'Especialització en Arxius i Drets Humans, Gènere i Diversitat. La sessió es durà a terme el dimecres 14 de juliol, a les 18 h. Inscripcions obertes!