Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 25-03-2022

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 18 de febrer de 2022. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes dels LPS per a l’any 2022. [+]
  4. Informació de les auditories internes de la UAB realitzades durant l’any 2021. [+]
  5. Informació i acord, si escau, sobre la matriculació del Servei d’Activitat Física. [+]
  6. Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB en l’Associació Confede. [+]
  7. Informació i acord, si escau, sobre el tancament provisional a 31 de desembre de 2021 de la UAB. [+]
  8. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de dissolució de la Fundació Wassu. [+]
  9. Informació sobre les baixes d’immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2021. [+]
  10. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals següents:

           10.1. Pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició per la Realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UAB. [+]

           10.2. Pròrroga de l’Acord Marc per a l’execució del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB i de les entitats de la corporació UAB. [+]

           10.3. Contractació del Servei de manteniment i suport, servei gestionat i servei d’implantació del mòdul de formació del programari Universitas XXI Recursos Humans de la UAB. [+]

           10.4. Acord Marc pel servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del Campus de la UAB. [+]

           10.5. Contractació del subministrament d’equipaments per a la xarxa sense fils. [+]

           10.6. Contractació dels serveis d’assistència sanitària. [+]

           10.7. Prorroga de l’acord marc del servei d’agència de viatges de la UAB. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2021. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 9 de març de 2022.   [+]
  3. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB en el tercer i quart trimestre de l’exercici 2021. [+]
  4. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 18 de febrer de 2022

S'acorda (Acord CE 21/2022):

 Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 18 de febrer de 2022.
 


3.    Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2022.

Exposició de motius

Vist l’acord CE 138/2021 pres per la Comissió Econòmica de 10 de desembre de 2021 mitjançant el qual s’acorda la pròrroga de les tarifes de l’any 2021 dels Laboratoris de Prestació de Serveis fins el 30 d’abril de 2022.

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a les tarifes de l’any 2022 dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents: Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS); Laboratori en Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LABTTAV); Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animals (LAIHA); Laboratori d'Anàlisis Palinològiques (LAP); Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA); Laboratori Caracterització Elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics; Laboratori d'Especiació Química (SEQ); Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Referència de Enzimologia Clínica (LREC); Multi-Omics Bioinformatics Core Facility (MBC); Planta Pilot de Fermentació (PPF); Plataforma de Producció de Proteïnes (PPP); Rodent Behavioral Core; Serveis Integrats de l’Animal de Laboratori (SIAL); Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV); Servei d’Anàlisi de Fàrmacs; Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP); Servei de Datació de Triti i Carboni 14; Servei d'Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d'Endocrinologia i de Radioimmunoanàlisi (SER); Servei d'Hematologia Clínica Veterinària (SHCV); Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Serveis de Psicologia i Logopèdia (SPL); Servei de Tractament d'Imatges (STI); Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM); Unitat de Patologia Murina i Comparada (UPM-CBATEG), la Unitat de Producció de Vectors Virals (UPV) i el Servei de Consultoria Matemàtica.

Vist l’informe justificatiu de les tarifes 2022 dels Laboratoris de Prestació de Serveis  presentats per la vicegerència de Recerca (document 1A).

Vistes les propostes de tarifes presentades per la vicegerència de Recerca de la UAB ( del document 1 al document 28).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 22/2022):

Primer.    Aprovar les tarifes per a l’any 2022 dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents:

  1. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS), d’acord amb el que consta en el document 1.
  2. Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual (LAB-TTAV), d’acord amb el que consta en el document 2.
  3. Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals (LAIHA), d’acord amb el que consta en el document 3.
  4. Laboratori d'Anàlisis Palinològiques (LAP), d’acord amb el que consta en el document 4.
  5. Laboratori de Bioseguretat Alimentària (LBSA),  d’acord amb el que consta en el document 5.
  6. Laboratori caracterització elèctrica i avaluació de fiabilitat de materials, dispositius i circuits electrònics, d’acord amb el que consta en el document 6.
  7. Laboratori d'Especiació Química (SEQ), d’acord amb el que consta en el document 7.
  8. Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT), d’acord amb el que consta en el document 8.
  9. Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC), d’acord amb el que consta en el document 9.
  10. Multi-Omics Bioinformatics Core Facility (MBC), d’acord amb el que consta en el document 10.
  11. Planta Pilot de Fermentació (PDF), d’acord amb el que consta en el document 11.
  12. Plataforma de Producció de Proteïnes (PPP), d’acord amb el que consta en el document 12.
  13. Rodent Behavioral Core), d’acord amb el que consta en el document 13.
  14. Serveis Integrats de l’Animal de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 14.
  15. Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV), d’acord amb el que consta en el document 15.
  16. Servei d’Anàlisi de Fàrmacs (SAF), d’acord amb el que consta en el document 16.
  17. Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos (SDPP), d’acord amb el que consta en el document 17.
  18. Servei de Datació per Triti i Carboni 14, d’acord amb el que consta en el document 18.
  19. Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ), d’acord amb el que consta en el document 19.
  20. Servei d'Endocrinologia i de Radioimmunoanàlisi (SER), ), d’acord amb el que consta en el document 20.
  21. Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV), d’acord amb el que consta en el document 21.
  22. Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA), , d’acord amb el que consta en el document 22.
  23. Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL), d’acord amb el que consta en el document 23.
  24. Servei de Tractament d’Imatges (STI), d’acord amb el que consta en el document 24.
  25. Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia (SVBM), d’acord amb el que consta en el document 25.
  26. Unitat de Patologia Murina i Comparada, d’acord amb el que consta en el document 26.
  27. Unitat de Producció de Vectores (UPV), d’acord amb el que consta en el document 27.
  28. Servei de Consultoria Matemàtica, d’acord amb el que consta en el document 28

Segon.   Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4.  Auditories internes de la UAB realitzades durant l’any 2021.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vist l’article 28.3.g del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 115/2020 pres per la Comissió Econòmica de 11 de desembre de 2020 en el qual s’acorda:

1) Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2021:

  • Auditoria d’òrgans territorials col·legiats.
  • Auditoria en protecció de dades de caràcter personal.
  • Auditoria de compliment de pla docent (curs 2021/2022).
  • Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques.

2) Comunicar aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea de Transformació Digital i Organització de la UAB als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Vist resum de resultats d’auditoria interna corresponents a l’exercici 2021 que presenten des de la Unitat d’Auditoria Interna de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (acord CE 23/2022):

La Comissió Econòmica es dona per assabentada de la informació sobre les auditories internes de la UAB realitzades durant l’any 2021, d’acord amb el que consta en el document 1.

 


5. Informació sobre la matriculació del Servei d’Activitat Física.

Exposició de motius

Atès l’interès de la Comissió Econòmica sobre l’estat de la matriculació del Servei d’Activitat Física (SAF) arrel de les tarifes del SAF corresponents al curs 2021-2022, segons acord CE 45/2021 pres en la reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social de 7 de maig de 2021.

Vista la informació presentada per la Vicegerència d’Economia (document 1).

Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 24/2022)

La Comissió Econòmica es dona per assabentada de la informació sobre la matriculació del Servei d’Activitat Física, d’acord amb el que consta en el document 1.


6. Participació de la UAB en l’Associació Confede.

Exposició de motius

Vista la proposta que presenta el Deganat de la Facultat d’Economia i Empresa perquè la UAB, junt amb altres universitats, entri a formar part de l’Associació amb la denominació Conferencia Española de Decanas y Decanos de Economía y Empresa (Confede), inscrita al Registro Nacional de Asociaciones sota el número 622.576, Secció 1ª.

Atès que la majoria de les facultats espanyoles d’Economia i Empesa formen part d’aquesta Associació

Atès que la Confede té com a finalitats pròpies el foment, la millora i la coordinació dels estudis d’economia i empresa a les diferents facultats que hi participen. Per assolir aquests objectius Confede promou la creació de fòrums de debat i intercanvi oberts a tots les universitats espanyoles sobre temes d’interès per als ensenyaments universitaris de l’àmbit d’economia i l’empresa (document 1).

 Atès l’informe de la degana de la Facultat d’Economia i Empresa (document 2).

 Atès que la participació de la UAB al Confede no requereix de recursos econòmics.

 Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 64, apartat t, dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 98/2021, de 9 de juliol pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en relació als requeriments exigits per acordar la participació de la UAB en entitats amb personalitat jurídica pròpia.

Vist l’acord 24/2022 pres en la reunió del Consell de Govern de 15 de març de 2022 virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació amb la denominació CONFERENCIA ESPAÑOLA DE DECANAS Y DECANOS DE ECONOMÍA Y EMPRESA (CONFEDE), acordant la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en la seva Junta Directiva, si escau. SEGON.- Elevar al Consell Social els presents acords, per tal que exerceixi les seves competències. TERCER.- Encarregar la secretària general l'execució i el seguiment d’aquests acords. QUART.- Comunicar els presents acords al Deganat de la Facultat d’Economia i Empresa, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 25/2022):

Primer.     Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació amb la denominació CONFERENCIA ESPAÑOLA DE DECANAS Y DECANOS DE ECONOMÍA Y EMPRESA (CONFEDE), acordant la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en la seva Junta Directiva, si escau, d’acord amb el que consta en el document 1 i el document 2.

Segon.     Encarregar la secretària general l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.     Comunicar el present acord al Deganat de la Facultat d’Economia i Empresa, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


7.    Tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2021.

Exposició de motius

Vist el tancament provisional del pressupost de la UAB finalitzat a 31 de desembre de 2021. (document 1).

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de març de 2022 en virtut del qual s’informa sobre el tancament provisional a 31 de desembre de 2021 de la UAB.

Vist que en aquest punt de l’ordre del dia s’informarà sobre la previsió de tancament del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2021.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 26/2022):

Primer.     La Comissió Econòmica es dona per assabentada del tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2021.

Segon.     Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el tancament provisional del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2021.


8.    Dissolució de la Fundació Wassu.

Exposició de motius

Atès que la Fundació WASSU va ser creada per la Universitat Autònoma de Barcelona amb la finalitat de promoure el canvi en les actituds favorables per la intervenció educativa i preventiva que permeti la prevenció de la Mutilació Genital Femenina tant a Àfrica com Europa, i que està inscrita en el Registro de Fundaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte amb el número de registre 1.456.

Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona va crear la Fundació Autònoma Solidaria amb la finalitat, entre d’altres, de promoure activitats i programes de solidaritat internacional, cooperació al desenvolupament i ajuda humanitària.

Atesa la impossibilitat de realitzar la finalitat fundacional per part de la Fundació WASSU, prevista a l'article 31 c) de la Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions, i a l'article 35 dels Estatuts de la Fundació

Vista la resposta positiva del Registre de Fundacions del Ministeri de Justícia a la consulta sobre la possibilitat de portar a terme la liquidació per mitjà de la cessió global de l’actiu i el passiu a una altra entitat.

Atès que es vol formalitzar l’esmentada integració a través de la cessió global d’actius i passius de la Fundació WASSU a la Fundació Autònoma Solidària.

Atès que l’òrgan de govern de la Fundació WASSU té previst celebrar una reunió el proper 17 de març per acordar, entre d’altres, l’inici del procés de dissolució i liquidació de la Fundació WASSU i la cessió global d’actius i passius a la Fundació Autònoma Solidària, prèvia modificació dels seus estatuts.

Vista la nota informativa sobre l’extinció de la Fundació Wassu (document 1).

Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord 23/2022 pres pel Consell de Govern reunit el 15 de març de 2022, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la dissolució de la Fundació WASSU, amb CIF G65739302 i la cessió global d’actius i passius a la Fundació Autònoma Solidària, amb CIF G51884359. SEGON.- Autoritzar els representats de la Universitat Autònoma de Barcelona als òrgans de govern de la Fundació WASSU i de la Fundació Autònoma Solidària a votar favorablement l’acord d’extinció de la Fundació WASSU i d’acceptació de l’actiu i del passiu resultant, respectivament en els termes exposats als antecedents del present acord. TERCER.- Elevar al Consell Social els presents acords, per tal que exerceixi les seves competències. QUART.- Encarregar a la secretària general l'execució i el seguiment d’aquests acords. CINQUÈ.- Comunicar els presents acords al cap del Gabinet Jurídic per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 27/2022):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.     Aprovar la dissolució de la Fundació WASSU, amb CIF G65739302 i la cessió global d’actius i passius a la Fundació Autònoma Solidària, amb CIF G51884359.

Segon.     Autoritzar els representats de la Universitat Autònoma de Barcelona als òrgans de govern de la Fundació WASSU i de la Fundació Autònoma Solidària a votar favorablement l’acord d’extinció de la Fundació WASSU i d’acceptació de l’actiu i del passiu resultant, respectivament en els termes exposats als antecedents del present acord.

Tercer.    Encarregar a la secretària general l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Quart.    Comunicar el present acord al cap del Gabinet Jurídic per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


9. Baixes d‘immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2021.

Exposició de motius

Vist que el rector de la UAB informa amb data 15 de març de 2022 sobre les  baixes de l’inventari general de drets i béns de la UAB, en relació als béns mobles per valor inferior a 1.500 euros en casos de robatoris, deterioraments/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones (document 1).

Vist l’article 89 apartat k de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vistos els articles 204 i 208 dels Estatuts de la UAB pel que fa al patrimoni i a l’inventari de béns i drets de la UAB.

Vist l’article 64.q) del Estatuts de la UAB pel que fa al procediment d’afectació i desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Vist l’acord PLE 18/2015 pres pel Ple del Consell Social de 30 d’abril de 2015 en virtut del qual s’autoritza el/la rector/a a donar de baixa de l’inventari general de drets i béns de la UAB béns mobles per valor inferior als 1.500 euros en casos de robatoris, deteriorament/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones, a proposta de la Vicegerència d’Economia i amb l’obligació d’informar anualment al Consell Social de totes les operacions portades a terme en el transcurs de l’exercici econòmic.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de març de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar de la proposta de baixa de l’inventari general de la UAB del béns mobles amb valor inferior a 1.500€ corresponent a l’exercici 2021, segons document annex SEGON: Elevar-ho al Consell de Govern i al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències. TERCER. Encarregar al Vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 28/2022):

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de la baixa, en l’exercici 2021, de l’inventari general de la UAB dels béns mobles amb valor inferior a 1.500 euros, d’acord amb el que consta en el document 1.


10.1.  Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició per la Realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició número Consu-16/2020 per a la realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 8/2022 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de febrer de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició NÚM. CONSU-16/2020 per a la realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 29/2022):

Primer.    Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició número Consu-16/2020 per a la realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.    Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


10.2.  Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’Acord Marc per a l’execució del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB i de les entitats de la corporació UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per la primera pròrroga de l’Acord Marc número Consu-17/2020 del Servei de Disseny Gràfic i Producció de Serveis Promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 9/2022 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de febrer de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc Nº CONSU-17/2020 del Servei de Disseny Gràfic i Producció de Serveis Promocionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 30/2022):

Primer.    Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc número Consu-17/2020 del Servei de Disseny Gràfic i Producció de Serveis Promocionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

tercer.    Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


10.3. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del Servei de manteniment i suport, servei gestionat i servei d’implantació del mòdul de formació del programari Universitats XXI Recursos Humans de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per la contractació número 3/2022 del Servei de Manteniment i Suport, Servei Gestionat i Servei d’Implementació del Mòdul de Formació del Programari Universitas XXI Recursos Humans de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord 10/2022 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de febrer de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació Nº 3/2022 del Servei de Manteniment i Suport, Servei Gestionat i Servei d’Implementació del Mòdul de Formació del Programari Universitas XXI Recursos Humans de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 31/2022):

Primer.     Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 3/2022 del Servei de Manteniment i Suport, Servei Gestionat i Servei d’Implementació del Mòdul de Formació del Programari Universitas XXI Recursos Humans de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.     Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.     Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


10.4.   Despesa pluriennal corresponent a la contractació de l’Acord Marc pel servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del Campus de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació de la despesa de l’Acord marc número Consu-3/2022 per a l’execució del servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de març de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de la despesa de l’Acord marc núm. Consu-3/2022 per a l’execució del servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 32/2022):

Primer.     Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació de la despesa de l’Acord marc número Consu-3/2022 per a l’execució del servei de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.     Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

tercer.      Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


10.5.   Despesa pluriennal corresponent a la contractació del subministrament d’equipaments per a la xarxa sense fils.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació número 14/2022 subministrament d’equipaments per a la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de març de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació NÚM. 14/2022 subministrament d’equipaments per a la xarxa sense fils de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 33/2022):

Primer.     Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 14/2022 subministrament d’equipaments per a la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.     Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.     Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


10.6. Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis d’assistència sanitària.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la contractació número 4/2022 dels serveis d’assistència aanitària de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres en la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de març de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació NÚM. 4/2022 del servei d’Assistència Sanitària de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 34/2022):

Primer.     Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número 4/2022 dels serveis d’assistència sanitària de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.     Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.     Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


10.7. Despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’acord marc del servei d’agència de viatges de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa per despesa per la 2a. pròrroga de l’Acord marc número Consu 15/2017 de servei d’agència de viatges de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres en la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 23 de març de 2022 en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la 2a. pròrroga de l’Acord marc núm. Consu 15/2017 de servei d’agència de viatges de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,

S'acorda (acord CE 35/2022):

Primer.     Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de l’Acord Marc número Consu-15/2017 de Servei d’Agència de viatges de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.    Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


11. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2021.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2021 (document 1).

Atès l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 36/2022):

Primer.     Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 de desembre de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


12. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 9 de març de 2022.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 9 de març de 2022 (document 1).

Atès l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 37/2022):

Primer.     Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 9 de març de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.    Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


13.  Contractes formalitzats per la UAB en el tercer i quart trimestre de l’exercici 2021.

Exposició de motius

Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el tercer i quart trimestre de l’exercici 2021, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1 i document 2).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 38/2022):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el tercer i quart trimestre de l’exercici 2021.