Viu a la UAB

TV3: Impulsen un projecte pilot per controlar la fertilitat de senglars

Impulsen un projecte pilot per controlar la fertilitat de senglars

Els municipis de Terrassa, Matadepera, Sant Cugat i Vacarisses, la Diputació de Barcelona i la UAB estudiaran la viabilitat i efectivitat d’una vacuna immunocontraceptiva en la població de senglars de vida lliure en zones urbanes i periurbanes. És un projecte pioner a l’Estat.

L’Institut de Neurociències celebra les V Jornades Científiques

Tindran lloc el 12 i 13 de maig a la Facultat de Medicina,  per presentar els últims estudis dels grups de recerca de l’Institut i els treballs dels estudiants de doctorat en els camps de les malalties neurològiques -amb especial atenció a la malaltia d’Alzheimer- i les demències, així com de la neuroprotecció.

Una tecnologia millora l'eficàcia dels dispositius d'anàlisi de microfluids

Carles Rubio i Andreu Enfedaque, exalumnes de la UAB, han desenvolupat una tecnologia que redueix els problemes que actualment tenen els dispositius microfluídics de diagnòstic immediat. El projecte, que ha donat lloc a l'empresa Pump it, va néixer a l'edició del 2015 del Programa de Generació d'Idees del PRUAB.

Cultura i vida al Campus