Viu a la UAB

Desenvolupen un mètode per aprendre llengües tot cuinant

Dues investigadores de la Universitat han treballat en el desenvolupament del projecte europeu LanCook, un nou mètode que permet aprendre llengües mentre es cuina. Incorpora tecnologia digital i promou l'aprenentatge de llengües en situacions reals.

L'activisme urbà i la innovació democràtica, a debat

L’IGOP organitza el simposi “Crisis urbanes a Europa i Brasil: de la protesta a la proposta” els dies 2 i 3 d’octubre al Palau Macaya de Barcelona. Aplegarà experts del món local per reflexionar i debatre sobre els nous sistemes de governança local.

La UAB convoca deu places de professorat lector i ajudant doctor

La UAB convoca deu places de professorat lector i ajudant doctor per al curs 2014-2015, destinades a diferents departaments i amb una contractació màxima de cinc anys. Cal el títol de doctor i de l'informe favorable de l'òrgan competent d'avaluació externa.

L’ICTA apropa la natura als estudiants de 1er de Batxillerat

L'ICTA organitza el Programa "Bojos per la Natura"

Realitzat en col·laboració amb la Fundació Catalunya La Pedrera, el programa promou l'estudi i la conservació del medi natural entre els estudiants de Batxillerat. El termini per presentar sol·licituds per participar-hi finalitza el 14 d'octubre.