Viu a la UAB

Mart va registrar tsunamis que van destrossar les seves costes

Els tsunamis van destrossar les costes de Mart

Un estudi amb participació de la UAB revela l'existència de dipòsits i formes causats per dos tsunamis que van arrassar la costa de l'oceà que ocupava les planes del nord de Mart, amb megaones generades de fins a 120 metres d'altura. L'estudi ha estat portada al web de Nature.

6enes Jornades Doctorals de Química

Les Jornades Doctorals de Química arriben a la 6a edició

Tindran lloc de l’1 al 3 de juny, a la sala d’Actes de la Facultat de Ciències i Biociències, amb la participació de tres destacats investigadors internacionals i d’una trentena d’estudiants de doctorat, que hi presentaran els seus treballs.

Detall d'un mural a la Facultat de Biociències

Segona edició de les Jornades de Biorecerca

Les jornades, els dies 6 al 9 de juny, estan organitzades pels departaments de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia, de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia, de Bioquímica i Biologia Molecular, i de Genètica i Microbiologia.

Cultura i vida al Campus