Viu a la UAB

Actualitat

Imatge augmentada del cor. Les cèl·lules en color verd representen els cardiomiòcits que han estat s

Teràpia gènica contra l'infart de miocardi

Una investigació dirigida des del CNIO i amb la participació de la UAB, ha tractat per primera vegada en ratolins l'infart de miocardi mitjançant teràpia gènica, amb un increment del 17% en la seva supervivència.

Premi Pioner del CERCA a una tesi de la UAB

Una tesi de la UAB, Premi Pioner del CERCA

David Vázquez ha estat el guanyador de la primera edició d’aquests guardons, per la seva tesi doctoral, adscrita al Departament de Ciències de la Computació i desenvolupada al Centre de Visió per Computador.

Presentació de la plataforma de "crowfunding" Precipita

La FECYT presenta aquesta plataforma pública de finançament col·lectiu per a projectes de recerca i divulgació científica, en un acte que té lloc divendres, 16 de gener, a l’Institut de Neurociències (Aula Laia Acarín –M1/129-).

Investigadors premiats amb Starting Grants 2014

Tres investigadors de la UAB, reconeguts amb "Starting Grants"

El Consell Europeu de Recerca ha atorgat les distincions a Caterina Calsamiglia, (Departament d’Economia i d’Història Econòmica - MOVE), Iñaki Permanyer (Centre d’Estudis Demogràfics) i Albert Quintana, (Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia i Institut de Neurociències).