Viu a la UAB

El CREAF presenta l’informe anual del DeBosCat

Recuperat ja el 22% del bosc afectat per la gran sequera de 2012

El CREAF ha presentat l’informe anual del DeBosCat, la Xarxa de monitoratge de l’estat dels boscos de Catalunya. Durant el 2014 només s’hi han detectat 11 episodis nous de decaïment forestal. El 50% de les rouredes i el 40% dels alzinars ja tornen a estar vigorosos.

El pare de la cèl·lula solar Graetzel ofereix una conferència a la UAB

Michael Graetzel participarà en les V Jornades Doctorals del Departament de Química, que tindran lloc del 27 al 29 de maig a la Facultat de Ciències. També hi impartiran sengles conferències Samuel Sánchez, millor investigador jove espanyol del 2014 segons el MIT, i Thierry Billard, director de Recerca del CNRS.

Les realitats menys visibles de la interpretació als serveis publics, a la UAB

La FTI acull la VI Jornada sobre Interpretació als Serveis Públics

Centrades en els casos de violència de gènere, escoltes telefòniques i processos d’asil i refugi, tindran lloc el 29 de maig. S'hi presentaran les conclusions dels projecte SOS-VICS, que palesen les deficiències en la interpretació amb víctimes de violència de gènere estrangeres.