Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 10-12-2021

Ordre del dia

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 5 de novembre de 2021. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2022-2023, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents a l’exercici 2022 del:

           4.1 Serveis Científicotècnics  [+]

            4.2 Laboratoris de Prestació de Serveis  [+]

             4.3 Altres estructures [+]

  1. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de llicència de patent a favor de Nanoligent, SL. [+]
  2. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de l’acord de modificació:

           6.1 Dels estatuts de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP). [+]

            6.2 Dels estatuts del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell. [+]

  1. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de reconeixement de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona com a mitjà propi personificat de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2022. [+]
  3. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de criteris bàsics per a la pròrroga del pressupost de la UAB 2021 a l’exercici 2022. [+]
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la pròrroga de l’Acord Marc pels Serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la UAB. [+]
  5. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta d’ús dels fons addicionals  corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020 del:

           11.1 Personal Docent i Investigador [+]

            11.2 Personal d’Administració i Serveis [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals següents:

           12.1 Mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat. Avaluació AQU Catalunya 2021. [+]

           12.2 Mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB. 1a convocatòria AAI funcionaris 2021 AQU Catalunya. [+]

           12.3 Mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB. 1a convocatòria AAI 2021 AQU Catalunya. [+]

  1. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 5 de novembre de 2021

S'acorda (Acord CE 135/2021):

 Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 5 de novembrel de 2021.
 


3. Preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic  2022-2023, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea.

Exposició de motius

Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2022-2023 (document 1).

Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.

Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.

Vist l’article 89.i) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3.c) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 136/2021):

  1. Aprovar, per al curs 2022-2023, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document 1, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2022-2023.
  1. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4.1. Tarifes dels Serveis cientificotècnics per a l’any 2022.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels serveis cientificotècnics següents: Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules; Servei d’Anàlisi Química; Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria; Servei de Difracció de Raigs X; Servei d’Estabulari; Servei d’Estadística Aplicada; Servei de Ressonància Magnètica Nuclear; Servei de Genòmica; Servei de Granges i Camps Experimentals; Servei de Microscòpia; Servei Planta de Tecnologia dels Aliments i Unitat Tècnica de Protecció Radiològica.

Vistos els informes justificatius de les tarifes 2022 dels serveis cientificotècnics presentats per la Vicegerència de Recerca (document 13).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 137/2020):

  1. Aprovar les tarifes per a l’any 2022 dels serveis científicotècnics següents:

           a) Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules, d’acord amb el que consta en el document 1.

           b) Servei d’Anàlisi Química, d’acord amb el que consta en el document 2.

           c) Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria, d’acord amb el que consta en el document 3.

           d) Servei de Difracció de Raigs X, d’acord amb el que consta en el document 4.

           e) Servei d’Estabulari, d’acord amb el que consta en el document 5

           f) Servei d’Estadística Aplicada, d’acord amb el que consta en el document 6.

           g) Servei de Ressonància Magnètica Nuclear, d’acord amb el que consta en el document 7.

           h) Servei de Genòmica, d’acord amb el que consta en el document 8.

           i) Servei de Granges i Camps Experimentals, , d’acord amb el que consta en el document 9.

           j) Servei de Microscòpia, d’acord amb el que consta en el document 10.

           k) Servei Planta de Tecnologia dels Aliments, d’acord amb el que consta en el document 11.

           l) Unitat Tècnica de Protecció Radiològica, d’acord amb el que consta en el document 12.

  1.    Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4.2. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2022.

Exposició de motius

Atès que en l’any 2021 el Servei cientificotècnic Servei de Genòmica i Bioinformàtica va segregar la part de bioinformàtica creant-se el Laboratori de Prestació de Serveis (LPS) Multi-omics Bioinformatics Core facility.

Atès que restava pendent l’aprovació de les tarifes del LPS Multi-omics Bioinformatics Core facility per a l’any 2021.

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’informe justificatiu de la proposta (document 1A) i a les tarifes del Laboratori de Prestació de Serveis Multi-omics Bioinformatics Core facility per a l’any 2021 (document 1B).

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a la pròrroga de les tarifes de l’any 2021 fins el 30 d’abril de 2022 dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents: Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS); Servei Forènsic Ambiental; Plataforma IBISBA- Biotecnologia Industrial (Plataforma IBISBA-UAB); Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual. (LAB-TTAV); Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables; Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals; Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES); Laboratori d’Anàlisis Palinològiques; Laboratori de Bioseguretat Alimentària; Laboratori d’Especiació Química; Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC); Planta Pilot de Fermentació; Servei d’Aplicacions Educatives- Facultat de Ciències de l’Educació; Servei d’Anàlisi de Fàrmacs; Servei de Bioquímica Clínica Veterinària; Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV); Servei de Datació per Triti i Carboni 14; Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS); Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV); Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL);  Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Servei de Tractament d’Imatges (STI); Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia; Unitat de Patologia Purina i Comparada;  Unidad de Producción de Vectores (UPV); Servei de Psicologia i Logopèdia; Servei d’Anàlisis i Aplicacions microbiològiques; Rodent Behaviorial Core i Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi i Multi-omics Bioinformatics Core facility.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 138/2021):

  1. Aprovar les tarifes per a l’any 2021 del laboratori de prestació de serveis Multi-omics Bioinformatics Core facility, d’acord amb el que consta en el document 1B i prorrogar-les fins el 30 d’abril de 2022.
  1. Aprovar la pròrroga de les tarifes de l’any 2021 dels Laboratoris de Prestació de Serveis aprovades per la Comissió Econòmica del Consell Social (segons acord CE 105/2020, acord CE 04/2021, acord CE 26/2021 i l’acord CE 58/2021) fins el 30 d’abril de 2022, per als Laboratoris de Prestació de Serveis següents:

           a) Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS), d’acord amb el que consta en el document 1.

           b) Servei Forènsic Ambiental, d’acord amb el que consta en el document 2.

           c) Plataforma IBISBA- Biotecnologia Industrial (Plataforma IBISBA-UAB), d’acord amb el que consta en el document 3.

          d) Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual. (LAB-TTAV), d’acord amb el que consta en el document 4.

          e) Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables, d’acord amb el que consta en el document 5.

          f) Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals,  d’acord amb el que consta en el document 6.

         g) Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES),  d’acord amb el que consta en el document 7.

         h) Laboratori d’Anàlisis Palinològiques,  d’acord amb el que consta en el document 8.

         i) Laboratori de Bioseguretat Alimentària,  d’acord amb el que consta en el document 9.

         j) Laboratori d’Especiació Química, d’acord amb el que consta en el document 10.

         k) Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT), d’acord amb el que consta en el document 11.

         l) Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC), d’acord amb el que consta en el document 12.

        m) Planta Pilot de Fermentació, d’acord amb el que consta en el document 13.

        n) Servei d’Aplicacions Educatives- Facultat de Ciències de l’Educació, d’acord amb el que consta en el document 14.

        o) Servei d’Anàlisi de Fàrmacs, d’acord amb el que consta en el document 15.

        p) Servei de Bioquímica Clínica Veterinària, d’acord amb el que consta en el document 16.

        q) Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV), d’acord amb el que consta en el document 17.

        r) Servei de Datació per Triti i Carboni 14, d’acord amb el que consta en el document 18.

       s) Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ), d’acord amb el que consta en el document 19.

      t) Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS), d’acord amb el que consta en el document 20.

     u) Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV), d’acord amb el que consta en el document 21.

     v) Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 22.

     w) Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA), , d’acord amb el que consta en el document 23.

     x) Servei de Tractament d’Imatges (STI) , d’acord amb el que consta en el document 24.

     y) Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia, d’acord amb el que consta en el document 25.

     z) Unitat de Patologia Purina i Comparada, d’acord amb el que consta en el document 26.

     aa) Unidad de Producción de Vectores (UPV) , d’acord amb el que consta en el document 27.

     bb) Servei de Psicologia i Logopèdia, d’acord amb el que consta en el document 28.

     cc) Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques, d’acord amb el que consta en el document 29.

     dd) Rodent Behaviorial Core, d’acord amb el que consta en el document 30.

     ee) Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi, d’acord amb el que consta en el document 31.

  1. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

4.3. Tarifes d’altres estructures per a l’any 2022.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de Nitrogen de les Facultats de Ciències i de Biociències de la UAB, la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal i Humana (CEEAH), l’Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal- UAB, el Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG i el Servei de Recursos Docents de la Facultat de Medicina per a l’any 2022 (document 2, document 3, document 4, document 5 i document 6).

Vistos els informes justificatius de les tarifes 2022 d’altres estructures presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord  CE 139/2021):

  1. Aprovar les tarifes d’altres estructures per a l’any 2022 següents:

           a) Nitrogen de les Facultats de Ciències i de Biociències de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 2.

           b) Comissió d’Ètica en Experimentació Animal i Humana (CEEAH), d’acord amb el que consta en el document 3.

           c) Òrgan habilitat de la Comissió d’Ètica en Experimentació Animal- UAB, d’acord amb el que consta en el document 4.

           d) Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, d’acord amb el que consta en el document 5.

  1. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

5. Llicència de patent a favor de Nanoligent, SL.

Exposició de motius

Atès que Nanoligent, SL (40%), la UAB (31,58%), la Fundació Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau (18,95%) i CIBER-BBN (9,47%) són cotitulars en els percentatges indicats de la família de patents derivades de la patent europea Scaffold proteins and therapeutic nanoconjugates based on nitrogen, sol·licitada amb data de prioritat 26/12/2019 i número EP19383201.1 i on els inventors són Esther Vázquez, Antoni Villaverde, Ugutz Unzueta, Naroa Serna, Juan Cedano, Olivia Cano, Patricia Álamo, Eloi Parladé i Ramon Mangues.

Atès que la patent llicenciada fa referència a un producte antitumoral basat en nanopartícules peptídiques per a ser dirigides cap a cèl·lules de tumor primari o metastàsiques.

Atès que els cotitulars volen formalitzar un contracte de llicència en exclusiva a favor de Nanoligent, SL pel temps de durada de la patent.

Vist l’informe d’idoneïtat econòmica lliurat pel cap de l’oficina de valorització i patents de data 16/11/2021 (document 1 –document confidencial disponible a la Secretaria Tècnica del Consell Social-).  

Vist l’article 89.k) de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vistos els articles 204.1 i 206.2.c) dels Estatuts de la UAB, que qualifiquen els drets de propietat immaterial de la UAB com a béns patrimonials que configuren el patrimoni de la Universitat.

Vist l’article 64.q) del Estatuts de la UAB, que estableix com a competència del Consell de Govern proposar al Consell Social el procediment d’alienació de béns patrimonials.

Vist l’article 55.3.g) i h) de la Llei 2/2011, de 4 de març, d’economia sostenible, que estableix que la transmissió de drets sobre patents, ja sigui cessió de la titularitat de la mateixa, ja sigui concessió de llicències d’explotació sobre las mateixes, poden ésser adjudicades de forma directa quan la peculiaritat o la naturalesa i característiques del dret o de la transmissió, com els casos de les llicències de ple dret.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de 1 de desembre s'ha acordat: PRIMER. Autoritzar la formalització d’un contracte de llicència de la família de patents derivades de la patent europea SCAFFOLD PROTEINS AND THERAPEUTIC NANOCONJUGATES BASED ON NITROGEN, sol·licitada amb data de prioritat 26/12/2019 i número EP19383201.1 per part de la UAB (31,58%), Fundació Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau (18,95%) i CIBER-BBN (9,47%) a favor de Nanoligent, S.L. en els termes de l’informe d’idoneïtat econòmica lliurat pel cap de l’oficina de valorització i patents de data 16/11/2021 (Document 1- document confidencial-).SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment de l’acord primer. QUART. Comunicar els presents acords al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Atesa la proposta del vicerector de Recerca i de Transferència.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord CE 140/2021):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Aprovar l’autorització de la formalització d’un contracte de llicència de la família de patents derivades de la patent europea Scaffold proteins and therapeutic nanoconjugates based on nitrogen, sol·licitada amb data de prioritat 26/12/2019 i número EP19383201.1 per part de la UAB (31,58%), Fundació Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau (18,95%) i CIBER-BBN (9,47%), a favor de Nanoligent, S.L. en els termes de l’informe d’idoneïtat econòmica lliurat pel cap de l’Oficina de Valorització i Patents de data 16/11/2021 (Document 1- document confidencial-).
  1. Encarregar al Vicerector de Recerca i de Transferència l’execució i el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

6.1. Ratificació de l’acord de modificació dels estatuts de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP).

Exposició de motius

Atès que en data 29 d’abril de 2004, la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Girona, la Universitat de Lleida, la Fundació Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Rovira i Virgili van constituir l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) davant el notari de Barcelona, Juan José López Burniol, sota el número 1.398 del seu protocol, amb la finalitat de ser la veu essencial de les universitats de Catalunya promovent i donant suport al seu treball.

Atès que per acord de l’Assemblea General de l’ACUP de data 28 de maig de 2021 i de la seva Junta Directiva de data 15 de setembre de 2021 es van modificar els seus estatuts, en els termes del document 1, per tal d’incorporar un òrgan intern denominat Taula dels Consells Socials i on s’aprofita per actualitzar petits aspectes tècnics als estatuts.

Vist l’article 88.e) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.t) dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de 1 de desembre s'ha acordat: PRIMER. Ratificar l’acord del Consell de l’Assemblea General de l’ACUP de 28 de maig de 2021 i l’acord de la seva Junta Directiva de 15 de setembre de 2021 pels quals es modificà els seus estatuts d’acord amb el text del document 1. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER. Encarregar la secretaria general l'execució i el seguiment de l’acord primer. QUART. Comunicar els presents acords a la secretària general, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 Atesa la proposta del vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 141/2021):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Ratificar l’acord del Consell de l’Assemblea General de l’ACUP de 28 de maig de 2021 i l’acord de la seva Junta Directiva de 15 de setembre de 2021 pels quals es modificà els estatuts de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar la secretària general l'execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a la secretària general, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

6.2. Ratificació de l’acord de modificació dels estatuts del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell.

Exposició de motius

Atès que en el marc del Decret 341/1986, de 13 d’octubre, es va crear el Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell (CSPTS), integrat per la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Sabadell, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Fundació “Hospital i Casa de Beneficiència Sabadell”, la Caixa d’Estalvis de Sabadell i Sabadell Mutual, Mutualitat de Previsió Social, amb la finalitat de millorar la prestació dels serveis d’assistència sanitària de cobertura pública a la població i racionalitzar els recursos esmerçats en aquesta assistència.

Atès que el 25 de març de 2019 el Consell de Direcció del Servei Català de la Salut va aprovar la proposta de modificació dels estatuts de determinades empreses públiques i consorcis, entre els quals s’inclou el CSPTS, per adaptar-los als criteris del Grup de Treball de la Generalitat de Catalunya sobre la consideració de mitjà propi personificat de la Generalitat de Catalunya.

Atès que el 26 de febrer de 2020 el Consell de Govern del CSPTS va aprovar per unanimitat la modificació dels seus estatuts per eliminar la condició de mitjà propi (document 1, document 2, document 3).

Vist l’article 88.e) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.t) dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha acordat: PRIMER. Ratificar l’acord del Consell de Govern del Consorci Corporació Sanitària Par Taulí de Sabadell de 26 de febrer de 2020 pel qual va aprovar per unanimitat la modificació dels seus estatuts per eliminar la condició de mitjà propi (document 1). SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER. Encarregar la secretària general l'execució i el seguiment de l’acord primer. QUART. Comunicar els presents acords a la secretària general i al Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 Atesa la proposta del vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 142/2021):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Ratificar l’acord del Consell de Govern del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell de 26 de febrer de 2020 pel qual es va aprovar per unanimitat la modificació dels seus estatuts per eliminar la condició de mitjà propi, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar la secretària general l'execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a la secretària general, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

7.   Reconeixement de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona com a mitjà propi personificat de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Exposició de motius

Atès que la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) es va constituir com a entitat instrumental de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 24 de febrer de 1998, per col·laborar amb la Universitat en el desenvolupament i la realització de projectes docents complementaris a la seva oferta acadèmica, per prestar serveis vinculats a la universitat i per implementar projectes innovadors de caràcter estratègic per a la UAB.

Atès que l’objecte general de la FUAB és ‘la col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona en el foment i realització d’activitats docents, de recerca i de prestació de tots aquells serveis vinculats a l’activitat universitària’.

Atès que per tal d’acomplir aquesta diversitat de funcions, la UAB i la FUAB han constituït una sèrie de fundacions i empreses que conformen la Corporació UAB. A la FUAB se li ha encomanat la missió d’establir les línies estratègiques de funcionament del conjunt d’entitats que conformen aquesta Corporació, així com la de dirigir i liderar els projectes que impulsen.

Ates que l’any 2009 es van modificar els Estatuts de la FUAB introduint a l’article 4 una declaració sobre la consideració de la FUAB com a mitjà propi i servei tècnic de la UAB d’acord amb el règim previst a l’article 24.6 de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de contractes del sector públic.

Atesa la promulgació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic per la qual es reforcen els requisits pels quals una entitat del sector públic pugui ostentar la condició de mitjà propi personificat respecte un poder adjudicador, la qual cosa obliga a analitzar si cadascuna de les entitats que històricament ostentaven aquesta condició compleixen els nous requeriments per seguir ostentant la condició de mitjà propi personificat d’un poder adjudicador.

Vista la memòria justificativa de la vicepresidenta executiva de la FUAB relativa al compliment dels requisits subjectius exigits legalment perquè la FUAB ostenti la condició de mitjà propi de la UAB: acreditació de concurrència de medis materials i personals suficients i idonis per poder realitzar prestacions en el sector d’activitat propi de l’àmbit de l’objecte fundacional de la FUAB, així com de la sostenibilitat i eficàcia en la realització de dites prestacions segons criteris de rendibilitat econòmica (document 1).

Vist l’informe jurídic que justifica la proposta (document 2).

Vist l’article 32 de la llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.

Vist l’article 86 de la llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

Vist l’article 91 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.w) dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 k) del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha acordat: PRIMER. Prestar la conformitat perquè la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) mantingui la seva condició de mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona, a l’empara de l’article 32 de la llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic un cop modificat els estatuts de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per adaptar-los a l’article 32 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic. SEGON. Elevar al Consell Social els presents acords, per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar el vicerector d’Organització l'execució i el seguiment d’aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords a la vicepresidenta executiva de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 Atesa la proposta del vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord CE 143/2021):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Acordar prestar la conformitat perquè la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) mantingui la seva condició de mitjà propi de la Universitat Autònoma de Barcelona, a l’empara de l’article 32 de la llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, un cop modificats els estatuts de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per adaptar-los a l’article 32 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
  2. Encarregar el vicerector d’Organització l'execució i el seguiment d’aquest acord.
  3. Comunicar el present acord a la vicepresidenta executiva de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


8. Planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2022.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2022 que presenta la Gerència (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent

Proposta d’acord (acord CE 144/2021):

  1. Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2022:  
  • - Auditoria de compliment del pla docent (curs 2022/2023).
  • - Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques.
  • - Auditoria de processos de la gestió econòmica.
  • - Auditoria d’equipament informàtic.
  1. Comunicar aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea d’Organització i Planificació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

9. Criteris bàsics per a la pròrroga del pressupost de la UAB 2021 a l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist l’article 89.c de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 64.l dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 29.2.c del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 25/2021 pres pel Ple del Consell Social de data 19 de maig de 2021, en virtut del qual s’acorda aprovar el pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2021.

Atès el que disposen les Bases d’execució del Pressupost 2021, en el sentit que aquest és prorrogable fins a l’aprovació dels pressupostos següents.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'acorda: PRIMER. Aprovar la proposta dels “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost 2021 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2022”, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (acord CE 145/2021):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Aprovar la proposta dels “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2021 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2022”, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


10. Despeses pluriennals corresponents a la pròrroga de l’Acord Marc pels Serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la UAB.

Exposició de motius

Vist el Certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la segona pròrroga de l’acord marc número Consu-69/2019 pels Serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2021, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 25/2021 de 19 de maig de 2021.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització, delegada del Consell de Govern, reunida el 18 de novembre de 2021 acorda el següent: del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 està previst acordar: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la segona pròrroga de l’acord marc núm. Consu-69/2019 de pels Serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la Universitat Autònoma de Barcelona, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S'acorda (acord CE 146/2021):

  1. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents a la segona pròrroga de l’acord marc número Consu-69/2019 pels Serveis vinculats al manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns web de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1
  2. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i al cap de la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.

11.1. Ús dels fons addicionals corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020 del Personal Docent i Investigador.

Exposició de motius

Vista la Resolució de 22 de març de 2018, de la Secretaría de Estado de Función Pública, per la que es publica el “II Acuerdo Gobierno-Sindicatos para la mejora del empleo público y las condiciones de Trabajo”, i vistes les lleis pressupostàries de la Generalitat de Catalunya, corresponents als anys 2019 (DL 3/2019, de 22 de gener) i 2020 (Llei 4/2020, de 29 d’abril) que van autoritzar un increment addicional de la despesa de personal del 0,25% i el 0,30% de la massa salarial del 2019 i el 2020 respectivament i atès que aquest increment del 0,55% pel que fa referència del Personal Docent i Investigador representa un increment de despesa de la massa salarial de capítol 1 en 634.898,47, que, si es destina a mesures consolidables, passen a integrar-se als pressuposts futurs.

Atès que l’article 25.3 de la Llei de pressupostos, així com el Reial Decret-Llei 2/2020, de 21 de gener de 2020, pel qual s’aproven mesures urgents en matèria de retribucions en l’àmbit del sector públic, preveuen pel que fa als fons addicionals el següent:

Vist que es pot autoritzar un increment addicional del 0,30% de la massa salarial per a, entre altres mesures, la implantació de plans o projectes de millora de la productivitat o l'eficiència, la revisió de complements específics entre llocs de treball amb funcions equiparables, l'homologació de complements de destinació o l'aportació a plans de pensions.

Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic de data 23 de novembre de 2021 pel qual s’informa favorablement l’ús dels fons addicionals del PDI corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020.

Vist l’article 28.4.d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha pres l'acord: PRIMER. Aprovar l’ús dels fons addicionals del PDI corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020, de conformitat amb l’annex adjunt. SEGON. Establir la seva entrada en vigor al dia següent de la seva aprovació pel Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.TERCER. Comunicar el present acord al vicerector de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 147/2021):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Aprovar l’ús dels fons addicionals del PDI corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Establir la seva entrada en vigor al dia següent de la seva aprovació pel Consell Social i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
  1. Comunicar el present acord a la vicerector de Personal Acadèmic per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

11.2. Ús dels fons addicionals corresponent als pressupostos dels anys 2019 i 2020 del Personal d’Administració i Serveis.

Exposició de motius

Vistes les lleis pressupostàries de la Generalitat de Catalunya, corresponents als anys 2019 (DL 3/2019, de 22 de gener) i 2020 (Llei 4/2020, de 29 d’abril) que van autoritzar un increment addicional de la despesa de personal del 0,25% i el 0,30% de la massa salarial del 2019 i el 2020 respectivament i atès que aquest increment del 0,55% pel que fa referència al Personal d’Administració i Serveis representa un increment de despesa de la massa salarial de capítol I en 207.434,92€ corresponent al PAS funcionari i 229.896,36€ al PAS Laboral que, si es destina a mesures consolidables, passen a integrar-se als pressuposts futurs.

Atès que l’article 25.3 de la Llei de pressupostos, així com el Real Decret-Llei 2/2020, de 21 de gener de 2020, pel qual s’aproven mesures urgents en matèria de retribucions en l’àmbit del sector públic, preveuen pel que fa als fons addicionals el següent:

Vist que es pot autoritzar un increment addicional del 0,30% de la massa salarial per a, entre altres mesures, la implantació de plans o projectes de millora de la productivitat o l'eficiència, la revisió de complements específics entre llocs de treball amb funcions equiparables, l'homologació de complements de destinació o l'aportació a plans de pensions.

Atès que es preceptiva la negociació de l’ús dels fons addicionals del PAS corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020.

Atès l’Acord entre l’Equip de Govern, la Gerència i la Junta de PAS de la Universitat Autònoma de Barcelona referent als llocs base de l’escala administrativa del Personal d’Administració i Serveis Funcionari de data novembre de 2021, mitjançant el qual s’acorda que les reclassificacions contemplades en el mateix es finançaran amb els imports corresponents als fons addicionals del 0,25% i el 0,30% de la massa salarial dels pressupostos de 2019 i 2020, respectivament.

Atès l’Acord entre l’Equip de Govern, la Gerència i el Comitè d’Empresa del PAS Laboral de la Universitat Autònoma de Barcelona referent a l’aplicació dels fons addicionals per al Personal d’Administració i Servei Laboral de data novembre de 2021 mitjançant el qual s’acorda destinar els fons addicionals del 0,25% i el 0,30% de la massa salarial del PAS laboral dels pressupostos 2019 i 2020, respectivament, a finançar accions relatives a millorar l’eficiència de les plantilles i al desenvolupament professional del seu personal de capítol 1 per, en concret, facilitar la transformació del grup LG4 a grup LG3 tal i com es recull a l’Acord entre l’Equip de Govern, la Gerència i el comitè d’empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona referent als fons addicionals.

Vist l’article 28.4.d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vista la documentació d’aquest punt de l’ordre del dia (document 1, document 2 i document 3).

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha acordat: PRIMER. Aprovar l’ús dels fons addicionals del Personal d’Administració i Serveis, Laboral i Funcionari, corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020, segons els documents que s’annexen. SEGON. Encarregar al vicerector d’Organització l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 148/2021):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Aprovar l’ús dels fons addicionals del PAS corresponents als pressupostos dels anys 2019 i 2020, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar al vicerector d’Organització l’execució i el seguiment d’aquest acord.

12.1. Complements retributius addicionals per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat. Avaluació AQU Catalunya 2021.

Exposició de motius

Vista la RESOLUCIÓ EMC/3426/2020, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins al 31 de desembre de 2020, per a l'assignació de les retribucions addicionals.

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de gestió del professorat de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90 b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 m) dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 d) del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha acordat: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de gestió del professorat funcionari i contractat de la UAB, que han obtingut avaluació positiva, d’acord amb la documentació annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART. Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 149/2021):

  1. Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB, que han obtingut avaluació positiva 2021 d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

12.2. Complements retributius addicionals per mèrits de recerca  del personal docent i investigador funcionari de la UAB. 1a convocatòria AAI funcionaris 2021 AQU Catalunya.

Exposició de motius

Vista la RESOLUCIÓ EMC/3425/2020, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis  de  presentació  de  les  sol·licituds d’acreditació  de  l’activitat  investigadora  del  personal  docent  i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2020 (convocatòries any 2021).

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90 b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 m) dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 d) del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha acordat: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB, que han obtingut avaluació positiva, d’acord amb la documentació annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART. Encarregar al Vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 150/2021):

  1. Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB, que han obtingut avaluació positiva d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

12.3. Complements retributius addicionals per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB. 1a convocatòria AAI 2021 AQU Catalunya.

Exposició de motius

Vista la RESOLUCIÓ EMC/3426/2020, de 23 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins al 31 de desembre de 2020, per a l'assignació de les retribucions addicionals.

Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als mèrits de docència del professorat de la UAB.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Vist l’article 90 b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 m) dels estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 d) del reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021 s'ha acordat: PRIMER. Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de docència del professorat funcionari i contractat de la UAB, que han obtingut avaluació positiva, d’acord amb la documentació annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau. TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. QUART. Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 151/2021):

  1. Aprovar els complements retributius addicionals per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB, que han obtingut avaluació positiva d’AQU Catalunya, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de Persones, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.